@ידני שכחת להוסיף: עגלה…
אריאל קמחי
-
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים) -
קיה נירו@אני-0 הוא מגיע ל300 350 ק"מ אני הייתי הולך גג על 220 ק"מ
-
הושקה טויוטה ראב 4 החדשה ההספק ירד אך הביצועים והמחיר עלוישלכם קישור לסרטון על הרכב מפנים ומבחוץ:
https://www.youtube.com/watch?v=UrMhuSqfjuE -
מחיר שווה?@חיים-Y0737 זה לא פריוס פלוס זה הרגיל, והראיה שהוא אמר שהאוטלנדר יכולה לעזור לו בהמשך.
-
קיט חניה???@אלי-a יש מצלמות שאתה יש להם אפשרות להתחבר ללוח פיוזים ע"י שנאי מיוחד שברגע שהאוטו זז או מתנועע כתוצאה מתאונה וכדו’ אז זה מיד מצלם, לגבי איפה קונים ואיך מתקינים, עיים באחד הנושאים של רב @צילפינגים או דף כניסה של הפורום במולטימדיה ומצלמות, עיי"ש ותרוו"נ…
-
הושקה טויוטה ראב 4 החדשה ההספק ירד אך הביצועים והמחיר עלו -
MG חשמלית טוב או לא ?!@אנדרואיד-20 כתב בMG חשמלית טוב או לא ?!:
וזה אחד הרכבים הבולטים והמצויינים.
והזולים…(ביחס לחשמליות)
-
מים מהאגזוז - מזדה 3@MEM איזה צבע המים?
לי נראה שזה פשוט מהמזגן ומה שאתה רואה רטיבות זה מה שנשאר מהמזגן.
מה תעשה? - תיסע נסיעה של 10/15 דקות בלי מזגן ואחרי זה תראה, עם זה מהמזגן אז זה אמור להתייבש מהחום, אם לא התייבש אז זה בעיה.
ואם תשאל איך הגיעו מים מהמזגן לאגזוז? - לא יודע… -
האם הבינה המלאכותית תשפיע על קבילות סירטוני וידאו כראיה משפטית?@מאיר הבנתי שלמשטרה יש תוכנה שהיא יודעת מתי בדיוק יוּצָר הסרטון ואיך, זאת אומרת שאם אני טוען שביום ראשון ח’ סיון בשעה 8:00 בבוקר, מישהו נכנס בי (ח"ו) מאחורה ויש לי סרטון, ואז אני מגיע למשפט והם עושים לסרטון הזה את הבדיקה הזאת והם רואים בכלל שהוא יוצר ביום שני בשעה 00:22… ע"י מכשיר שיאומי… ולא ע"י המצלמת רכב… (שהיא סינית מאליקספרס…) אז זה פדיחה…
אבל הבנתי שזה רק נסיוני ועוד לא מעשי בפועל. אבל אם זה יקרה זה נראלי יפתור את הבעיה לא? -
ייעוץ בקניית רכב@זה-לזה אני חושב תיקח לבדיקה ואם תקין תנסה להוריד ותלך על זה… אבל הכי חשוב שתהיה בטוח בעצמך, גם אם אתה הולך עליו וגם אם לא, אחרי זה יש התלבטויות מעצבנות…
אבל הכי הכי חשוב שיהיה לך בהצלחה!!! -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@א.ב. כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
אני מנסה לזהות אותך בהפגנה…
הייתי, והיה מטורף אפשר לומר שהצלחנו…
-
מה אומרים על האטראז' הזו משהו בק"מ/מחיר לא חשוד?@טייס-קרבי מסכים לחסרונות של הרב לפניי

אבל לגבי המעלות לא כ"כ, כי זה סוכנות… (תוכל לעין פה בכמה שרשורים דיברו על סוכנויות…) ככה שאולי זה טוב אבל לא מציאה…
בסוכניות אין מציאות… (אלא א"כ שזה רכב ישן שהם רק רוצים להעיף…)
בהצלחה!!! -
הגה נעול@איש-0 זה יכול לקרות גם שלא לוחצים על הברקס שמתניעים.
-
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)@משתמש-חדש
אני חושב יותק קרוב ל23.
כי אם כל הכבוד לק"מ הגבוה ולסוללה הכמעט גמורה, זה רכב טוב והכי חשוב עם ביקוש.
אני חושב 22 זה בסדר. -
מאזדה 3 למכירה -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
כשכתובים הולך הכוונה להולך ולא לנוסע, יחי ההבדל
אתה בא לחזק או להפך?.. לא הבנתי?
( זה קשור ללראות את הטוב שבכל דבר?..) -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקעוד משהו למי שרוצה לחסוך בדלק…
למי שעדיין לא עשה יש תוסף דלק ששמים אותו בחצי מיכל ואז נוסעים עד שהמיכל מתרוקן כמעט לגמרי ואז ממלאים שוב וזה חוסך פלאים!
לי היה לפני חצי שנה יונדאי I30 2013 והיתה שותה 1 ל8!!! שמתי לה את התוסף הזה והיא שתתה אחת לעשר!!!
אני יודע שממליצים על תוסף שנקרא K44 אבל אני אישית לא מצאתי אותו וקניתי חברה אחרת (לא זוכר) וזה עבד מצוין.
התפקיד של התוסף זה לנקות את כל הצינורות מפיח שרוף ישן. זה עולה בין 70 ל 80 ש"ח, ומולץ לעשות את זה כל 30,000 ק"מ.
בהצלחה! -
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)@משתמש-חדש כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
[המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]
מזה ומזה אל תנח ידך…
