דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אריאלושא

      אריאלוש

      @אריאלוש
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      399
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סטיקרים לרכב
        אריאלושא אריאלוש

        @פתוח-לשמוע זה הכי מושך את המשטרות אליך…

        שאר נושאים

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @מאיר בזה אושר עד פידחו, אני משיג את זה בכפר בהרבה יותר זול…😆

        מדברים רכב

      • יעוץ בקניית רכב
        אריאלושא אריאלוש

        @אבי7171880 גם מגרש וגם בראשון לציון… למרות שאין ‘איסור’ חל על איסור… אבל בממונא שאני,
        עיין בפורום ותראה שלא קונים ממגרשים ובעיקר לא מראשון לציון, הם יכולים לאפס ק"מ וכו’ וכו’. עיין בפורום לסיפורים…
        בהצלחה!!!

        עסקאות רכב

      • קיה נירו
        אריאלושא אריאלוש

        @אני-0 הוא מגיע ל300 350 ק"מ אני הייתי הולך גג על 220 ק"מ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אריאלושא אריאלוש

        ולקינוח גם נצפה באשדוד: הטסלה האגדית “הסייברטראק” (אני יודע שכבר האלו כזאת בשרשור הזה, אבל זה משהו יוצא דופן, בצבע שחור עם שיפורים…)
        יש רק 5 כאלה בארץ!!!
        29525b67-7ccd-4866-bc47-a6cd0e25855b-צילום מסך 2026-06-08 013003.png
        פה אפשר לראות איך הוא גזר את המספר כדי שלא ‘ישבור’ את השחור (אפי’ את הדגל שיש על הלוחית הוא הוריד…) רכב מטורף!
        0840588b-ce6f-425f-97c5-4cff586e9f36-IMG_1544.jpg

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אריאלושא אריאלוש

        נצפה באשדוד: רכב נדיר’ ויותר מגניב שזה שתיים כאלה אחד ליד השני… (אהבתי מאוד את הבליטות של הגלגלים… מקווה שגם אתם…)
        נ.ב. אין לי מושג איזה חברה הם, נסיתי לבדוק לפי המספר אבל שניהם לא מופיעים במאגר… אבל נראלי שהם או GMS או דוג’ או אולי ראם או שברולט, נשמח לשמוע ממי שיודע…
        f73a5463-4cdf-40a0-b37a-fe406301dfe8-צילום מסך 2026-06-08 011342.png

        מדברים רכב

      • מחלות ידועות יונדאי טוסון
        אריאלושא אריאלוש

        @זה-לזה מה הבעיה תשאל את @טוסון …

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        אריאלושא אריאלוש

        @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
        וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

        @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

        מדברים רכב

      • המבדיל בין נוחות להנדסת אנוש: מקסוס מיפה 7 במבחן מקיף
        אריאלושא אריאלוש

        @איש-גמזו כתב בהמבדיל בין נוחות להנדסת אנוש: מקסוס מיפה 7 במבחן מקיף:

        לסיינה כמעט לאף אחד אין כסף, לא לרכב ולא לדלק (אפילו שהיא הייבריד)

        א. יש אברכים שקונים… עיין ערך בני ברק, וק"ל.
        ב. לא מחייב חדש. אפשר יד 2 והסבה לגז שזה מוצף אצל האברכים.
        ג. אני חושב שרב @מאיר עושה סקירות על רכבים חדשים ומעניינים ולא על רכבים שהציבור צורך, כי א"כ למה הוא עשה על טסלה, או על קורולה קרוס, ועל היילקס!!! (מילא טסלה וקורולה קרוס יש אברכים עם זה… אבל היילקס! ראית פעם אברך עם טויוטה היילקס???. לכן נראה לי שהוא עושה סקירות על רכבים חדשים ומעניינים ולאו דווקא נצרכים. @מאיר תקן אותי עם אני טועה…

        מבחני דרכים

      • במה תלוי המגב (הוישר) האחורי?!?
        אריאלושא אריאלוש

        @פריוס-אפור כתב בבמה תלוי המגב (הוישר) האחורי?!?:

        @אריאל-קמחי לפי דבריך גם בשמשה הקדמית לא צריך כי יש רוח,
        אלא צ"ל כשיטת @טכנולוג

        נכון אבל עד שזה מתנקה לוקח כמה שניות ובשמשה הקדמית כמה שניות זה מסוכן…
        וחוץ מזה @טכנולוג יקר! זה בדיוק מה שאמרתי בהתחלה והנה אני מצטט:

        @אריאל-קמחי כתב בבמה תלוי המגב (הוישר) האחורי?!?:

        אבל בגלל שהפג’ש נפתח עם השמשה אז כן יש וישר, למה? אולי המקצוענים יגידו…

        השאלה היא למה??? למה ב4 אין וב5 יש?
        ואחרון חביב רב @גיל היקר מה שאמרת זה בדיוק מה שאמרתי בפוסט הראשון לא? או שלא הבנתי אותך נכון?!?
        אבל תודה לכל המשתתפים והעונים היקרים!!

        שאר נושאים

      • במה תלוי המגב (הוישר) האחורי?!?
        אריאלושא אריאלוש

        @משה-שמחה הוא לא בדיוק סדאן אבל בגלל שהפג’ש נפתח עם השמשה אז כן יש וישר, למה? אולי המקצוענים יגידו… אבל זה מציאות שטח

        שאר נושאים

      • במה תלוי המגב (הוישר) האחורי?!?
        אריאלושא אריאלוש

        הקדמה: זה נושא שהיה לי חדש ולכן ראיתי עניין לפרסמו מי שכבר ידע וזה לא מעניין אותי וכו’ יכול לעבור באהבה לנושא הבא…
        ובכן… תמיד שאלתי את עצמי למה יש רכבים שיש להם וישר אחורי ויש רכבים שאין להם וישר אחורי?
        בהתחלה הייתי בטוח שזה קשור לשנתונים ולרמות גימור וכדו’… אז שהבנתי שלא, ואיך הבנתי? פשוט מאוד! לי היה יונדאי i30 שנת 2018 ובה כן היה וישר אחורי, ועכשיו יש לי יונדאי סונטה 2018 וכמו שניחשתם אין בה וישר אחורי, והתפלאתי הרי סונטה זה “הדגם” של יונדאי, אז למה לא עשו בה וישר אחורי?
        שאלתי מישהו שמבין והוא אמר לי תשובה פשוטה, שלא הבנתי איך לא חשבתי עליה לבד… פשוט מאוד! סונטה זה רכב שטוח דהיינו שהרוח מגיע מקדימה ועוברת עד למאחורה עד הפג’ש ולכן לא צריך וישר כי אם ירד גשם או לכלוך, אז פשוט תיסע והרוח תעיף אותו אבל ביונדאי i30 הוא סטיישן והרוח לא מגיעה לשמשה האחורית כי היא מאונכת, ולכן שם חייב וישר אחורי כדי לנקות את הגשם והלכלוך כי אין רוח.
        וכדי להבין הבאתי תמונות שימחישו:
        8878c242-c5f9-4467-978d-08e8fd10d920-צילום מסך 2026-06-06 232048.png
        b70c90bf-36bc-43f5-99de-5174390326ca-צילום מסך 2026-06-06 232725.png
        אבל עכשיו נשאלת השאלה: ‘הבנו’ שהרוח מנקה את הגשם והלכלוכים, ולכן בסטיישן יש וישר אחורי ובסדאן אין, אבל לגבי אבק זה לא מתרץ, כי הרוח לא מנקה אבק, אז למה לא שמו וישר אחורי בשביל האבק? אשמח לחוות דעת מקצועית!
        יפה שהקשבתם עד לפה…

        שאר נושאים

      • זו העיר שהכי קשה לעבור בה טסט - כמעט 332 אלף נכשלו ב-2025. מנגד העיר הקלה ביותר בארץ.
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון צודק!
        אבל מי שמכיר את עצמו ויודע שהוא נלחץ שיש מלא רכבים ואנשים ועליות וגשרים ותחב"צ וכדו’ אז לוקח אוטובוס לאופקים (יש היום תחבורה טובה לכל מקום וכמעט בכל שעה…) עושה שיעור כפול וחוזר (רק לא לשכוח להביא גמרא לנסיעות…) וחוץ מזה טסט אתה יכול לבקש מראש שעה יותר מאוחרת.
        וגם בסוף הכל קשור לרוגע שלך ולפרצוף של הטסטר…

        חדשות רכב

      • זו העיר שהכי קשה לעבור בה טסט - כמעט 332 אלף נכשלו ב-2025. מנגד העיר הקלה ביותר בארץ.
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון כתב בזו העיר שהכי קשה לעבור בה טסט - כמעט 332 אלף נכשלו ב-2025. מנגד העיר הקלה ביותר בארץ.:

        הזמן שלי שווה (לי לכה"פ) הרבה

        ואם לא היית עובר טסט ראשון אז היית צריך עוד שיעור ועוד טסט ועוד כסף ועוד לחץ… זה נראה עדיף על הנסיעה לדרום (לא חייב דווקא אופקים יש לך בקריית מלאכי (מקום שני) ובקרית גת, אשקלון שזה פחות נסיעה.)
        לפעמים עדיף להוסיף קצת מאשר ליפול ח"ו ולהוסיף הרבה… תחשוב ע"ז!

        חדשות רכב

      • איך עוצרים את הקילוף של הרכב
        אריאלושא אריאלוש

        @גדי חבר שלי מהכולל גם התחיל לו קילוף קטן במכסה מנוע, הוא שם ע"ז דבק סלוטייפ כדי שלא ימשיך להתפשט ואח"כ הזמין מאלי צבע לרכב כמו שלו וצבע על הסלוטייפ וכמעט שלא רואים כלום.
        נ.ב. זה עצה לאברכים… אבל אם אתה אחד שמשקיע על הרכב ולא ‘מתפרן’ אותו אז אל תקשיב לי…
        בהצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זו העיר שהכי קשה לעבור בה טסט - כמעט 332 אלף נכשלו ב-2025. מנגד העיר הקלה ביותר בארץ.
        אריאלושא אריאלוש

        @יחצ-המקצוען כתב בזו העיר שהכי קשה לעבור בה טסט - כמעט 332 אלף נכשלו ב-2025. מנגד העיר הקלה ביותר בארץ.:

        אופקים היא העיר הקלה ביותר.

        לא סתם אמרו חז"ל - “הרוצה להחכים ידרים”…
        אגב אם מישהו אחרי הכתבה הזאת מתכנן לעשות באופקים… שידבר איתי יש לי מישהו ממש טוב ומחירים לבני תורה!

        חדשות רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אריאלושא אריאלוש

        @מאיר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        בנתיבות זה רכב די נפוץ…

        הבנתי שזה רכב שרק בחודש האחרון הופץ.
        בנתיבות מתעדכנים מהר…

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אריאלושא אריאלוש

        @Shebsale לא ראית לנכון לצלם את הG קלאס ברבוס הלבנה שם בפינה???
        175ab9d7-49de-40f7-8e0c-0e6ed8bdd1f1-צילום מסך 2026-06-06 222345.png

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אריאלושא אריאלוש

        עכשיו בחזור מהים צד את עיני לא פחות ולא יותר הראנג’ רובר הצורה החדשה 2026 רכב שעלה לכביש לפני 3 ימים… רכב שעולה 1,270,000 ש"ח!!! מנוע 3,000! 300 כ"ס! רכב פסיכי ביותר! והחידוש הטוב שהוא פלאג-אין! הרמת גימור: PHEV HSE 460 (זה לא הרמת גימור הכי טובה…) מי שיעיין טוב בלוחית רישוי יראה מתחת כתוב משפט מעניין “אין פסגה גבוהה מדי”…
        מצרף תמונות שימו לב לשינוי הדרסטי בפנסים, תראו את הצמיגים הרחבים, ולסיום את 2 הסנפירים המטורפים בגג…
        724a6067-2708-43bc-928a-6caf684fc060-IMG_1045.JPG
        ולאח"מ הוא נעמד ברמזור ליד הסוזוקי ג’ימיני ואז הבנתי את הממדים שלו…
        d93849ca-5c70-4199-878f-f195ff06047d-IMG_1047.JPG

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        אריאלושא אריאלוש

        @ש.נ לא יודע מה אתם רוצים, שניהם לא צודקים… תכל’ס אבל ראיתם איך הער’ס הזה עם הכובע הפוך, בא עם האף למעלה וכאילו כל העולם שלו, ואין מי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל כי הכל וכו’, ותכלס הוא יצא פיסטוק לא סתם פיסטוק אלא פיסטוקון… (האלה הסגורים שא"א לפתוח…) תראו איך הוא נזרק… וזה הכי יפה בסירטון מצידי…

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 19
      • 20
      • 6 / 20
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום