דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אריאלושא

      אריאלוש

      @אריאלוש
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      399
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • זכיה במרכז רכב כונס
        אריאלושא אריאלוש

        @ישראל-f לי יש סונטה 2018 זה רכב סחיר! אבל ואבל גדול! כידוע בסונטות בשנתונים 17-21 שמי לא טיפל טוב על המים והשמן אז הולך מנוע ומנוע של סונטה זה משהו כמו 17,000 ש"ח… ורכב שהוא יד 5 ועוד שתי סוחרים זה סימן קריאה אדום!!! אבל תמיד יש דברים טובים…
        לגבי אם להחזיק אותה זה שיקול כי זה ביטוח יקר וחייב מקיף כי כל חלק שם זה משכורת… אני חושב שתמכור אלא א"כ בא לך ולהתפנק שזה יש לה מה לפנק!
        לגבי למכור המחירון שלה בערך נע בין 45,000 ל65,000 ש"ח תלוי איזה רמת גימור ותלוי מה המצב החיצוני והמכני וכו’ שלה.
        איזה רמת גימור היא? לימטיד או פרימיום? ומה המצב אולי נשיג לך משהו…

        עסקאות רכב

      • למה לא מייצרים רכבים בישראל?
        אריאלושא אריאלוש

        @גיל כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:

        או שהוא ישמיע רק “בִּיבִּי(פּ)

        תאמין לי שזה רעיון טוב, ככה מלא ישראלים יפסיקו לצפור…😆

        מדברים רכב

      • דוח חניה מצריך דוח פיזי?
        אריאלושא אריאלוש

        @פייבל-אשרינו באיזור האישי ממשלתי גם אפשר לראות לא?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • למה לא מייצרים רכבים בישראל?
        אריאלושא אריאלוש

        @סופרמומחה אין הבדל אם אתה משלם מס על היבוא או משלם מס על המנוע וכל המערכת… וק"ל… וחוץ מזה עיין ערך סוסיתא…
        וחוץ מזה קראתי פעם כתבה שאם ייצרו רכב בישראל אז הוא יעלה בערך כמו 2 רכבים סינים… אז חבל! אבל ת’אמת אני מחכה לראות רכב ישראלי!!!

        מדברים רכב

      • יונדאי I20
        אריאלושא אריאלוש

        @מרכז-0 כתב ביונדאי I20:

        שאלתי את המוסכניק והוא אמר שצריך להחליף מנוע

        שאלת מוסכניק אחד או כמה?, כי לפעמים הם צריכים פרנסה… בדידי הוא עובדא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה
        אריאלושא אריאלוש

        @87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה:

        אגב לציבור שמתעניין רוב החלקים שם הרלונטים פורקו ואצלי בנגררת כך שאם זה יכול להביא תועלת לציבור בשמחה

        שירבו כמותך בישראל!!!

        שאר נושאים

      • הגה נעול
        אריאלושא אריאלוש

        @איש-0 זה יכול לקרות גם שלא לוחצים על הברקס שמתניעים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @צילפינגים

        עכשיו הבנת מה ההבדל בין אושר עד לרמי לוי…

        @צילפינגים כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

        לשלם 100 אל"ש

        סליחה!?! זה לא מאה אל"ש זה 99.999!!!

        מדברים רכב

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון זה כנראה דגם אחר תסתכל באתר “אוטו” ששם כתוב שיש רק 2 כריות אויר… (הבאתי את זה בציל"מ בפוסט לפני…)

        מדברים רכב

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @צילפינגים זה מה שיש לומר על הרכב!!!:
        fc10ce21-0009-4827-bbe6-c2cb8fe367c7-צילום מסך 2026-06-18 213913.png
        ולחובבי רכבי אספנות אולי זה משתלם… וגם תמונת הרכב מבפנים:
        b7331f52-02db-420a-9830-7cd53cf32f0b-צילום מסך 2026-06-18 213956.png

        מדברים רכב

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        מפה הוא נראה יותר גבוה.
        משהו מוזר במרכב של הרכב הזה…
        f0b61fb2-7083-4834-9e60-157d26f77fef-צילום מסך 2026-06-18 185006.png

        מדברים רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        אריאלושא אריאלוש

        @גיל כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…

        יבאר לנו רבנו כוונתו

        מבחני דרכים

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @חובק-עולם רק חבל שג’ימיני הוריד גם את החברה ואת הדגם של הרכב…

        מדברים רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:

        אבל יש להם אחריות 7 שנים

        או 150 אלף קילו מטר… והשאלה עם זה יגמר כמה הרכב יהיה שווה, לדוגמא היילנדר גם שהוא יוצא מהאחריות הוא שווה, והוא עדיין חלום…

        מבחני דרכים

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        אריאלושא אריאלוש

        @חיים-Y0737 רמי לוי זה לא חכמה! יש לו הכל הוא יבואן יש לו רשת חנויות, קווי טלפון, יש לו מפעלים וכו’ אז עכשיו גם רכבים… אבל אושר עד הוא רק צרכן הוא לא יבואן…

        מדברים רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        אריאלושא אריאלוש

        מאיר כמו שאני תמיד אומר אני נהנה מכל מילה שאתה כותב!!! איזה השקעה איזה תמליל בלי טעות אחת או שגיאת כתיב והכל עם תמונות ממחישות והומור נעים, מעניין כמה זמן לקח לך לעשות את כל המבחנים האלו (אגב עם אתה מחפש מישהו שיבוא איתך למבחנים האלו אני בשמחה “יתנדב”… אנחנו קרובים…) אני חושב שצריך לעשות עליך סקירה איך אתה עובד (אולי רב @גיל יתנדב…) כמה זמן לוקח לך לכתוב ולהגיה ולצלם ולבדוק את הרכב וכו’ זה מטורף!!!
        רק שאלתי היא: לפני כמה ימים עשית שרשור כאן על נושא ירידת ערך הרכבים וגם הסינים (לא רק…) השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא? ולמאי נפק"מ? פשוט! כי אני יחכה שלוש שנים ואני יקנה את הפינוק הסיני הזה ב70,000 ק"מ ב- 100K ש"ח, לא חבל?
        ועוד אני הייתי במוסך לפני כמה ימים והיו שם שלוש MG והמוכניק אמר לי אתה רואה שנים מתוכם הם 2024 ואחד 2025! בקיצור לא להתקרב!! השאלה היא שזה היה ברכבים הראשונים שלהם וב- S9 זה לא! או שזה בעיית חברה, או שלא?!?
        ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?
        תודה רבה!!!

        מבחני דרכים

      • האם ברכב ישן יש נקודה של קילומטראז' מול גיל, שבה שווי רכב ישן צונח דרסטית וכדאי למכור?
        אריאלושא אריאלוש

        @תודה-לבורא-עולם-0 לא הבנתי איך רב @גיל קשור??? 😆 😆

        מדברים רכב

      • יונדאי פותחת במתקפת ביצועים על ישראל!
        אריאלושא אריאלוש

        מאיר אין עליך בעולם!!! אני משוגע על כל פוסט ופוסט שלך!!!
        כמו שאמרתי באחד הפוסטים שלי “יונדאי זה יונדאי”…

        חדשות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        אריאלושא אריאלוש

        פוסט זה נמחק!

        מדברים רכב

      • פתיחת סניף השכרה
        אריאלושא אריאלוש

        @אלי-1 כתב בפתיחת סניף השכרה:

        אפשר גם ליצור איתי קשר באישי ב- H533143722@GMAIL.COM

        או בפלא’ מס’ 0533143722…

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום