@ישראל-f לי יש סונטה 2018 זה רכב סחיר! אבל ואבל גדול! כידוע בסונטות בשנתונים 17-21 שמי לא טיפל טוב על המים והשמן אז הולך מנוע ומנוע של סונטה זה משהו כמו 17,000 ש"ח… ורכב שהוא יד 5 ועוד שתי סוחרים זה סימן קריאה אדום!!! אבל תמיד יש דברים טובים…
לגבי אם להחזיק אותה זה שיקול כי זה ביטוח יקר וחייב מקיף כי כל חלק שם זה משכורת… אני חושב שתמכור אלא א"כ בא לך ולהתפנק שזה יש לה מה לפנק!
לגבי למכור המחירון שלה בערך נע בין 45,000 ל65,000 ש"ח תלוי איזה רמת גימור ותלוי מה המצב החיצוני והמכני וכו’ שלה.
איזה רמת גימור היא? לימטיד או פרימיום? ומה המצב אולי נשיג לך משהו…
אריאלוש
-
זכיה במרכז רכב כונס -
למה לא מייצרים רכבים בישראל?@גיל כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:
או שהוא ישמיע רק “בִּיבִּי(פּ)
תאמין לי שזה רעיון טוב, ככה מלא ישראלים יפסיקו לצפור…
-
דוח חניה מצריך דוח פיזי?@פייבל-אשרינו באיזור האישי ממשלתי גם אפשר לראות לא?
-
למה לא מייצרים רכבים בישראל?@סופרמומחה אין הבדל אם אתה משלם מס על היבוא או משלם מס על המנוע וכל המערכת… וק"ל… וחוץ מזה עיין ערך סוסיתא…
וחוץ מזה קראתי פעם כתבה שאם ייצרו רכב בישראל אז הוא יעלה בערך כמו 2 רכבים סינים… אז חבל! אבל ת’אמת אני מחכה לראות רכב ישראלי!!! -
יונדאי I20@מרכז-0 כתב ביונדאי I20:
שאלתי את המוסכניק והוא אמר שצריך להחליף מנוע
שאלת מוסכניק אחד או כמה?, כי לפעמים הם צריכים פרנסה… בדידי הוא עובדא.
-
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה@87878787 כתב בהפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה:
אגב לציבור שמתעניין רוב החלקים שם הרלונטים פורקו ואצלי בנגררת כך שאם זה יכול להביא תועלת לציבור בשמחה
שירבו כמותך בישראל!!!
-
הגה נעול@איש-0 זה יכול לקרות גם שלא לוחצים על הברקס שמתניעים.
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?עכשיו הבנת מה ההבדל בין אושר עד לרמי לוי…
@צילפינגים כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
לשלם 100 אל"ש
סליחה!?! זה לא מאה אל"ש זה 99.999!!!
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@טוסון זה כנראה דגם אחר תסתכל באתר “אוטו” ששם כתוב שיש רק 2 כריות אויר… (הבאתי את זה בציל"מ בפוסט לפני…)
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@צילפינגים זה מה שיש לומר על הרכב!!!:

ולחובבי רכבי אספנות אולי זה משתלם… וגם תמונת הרכב מבפנים:

-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?מפה הוא נראה יותר גבוה.
משהו מוזר במרכב של הרכב הזה…

-
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים@גיל כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
יבאר לנו רבנו כוונתו
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@חובק-עולם רק חבל שג’ימיני הוריד גם את החברה ואת הדגם של הרכב…
-
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים@טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
אבל יש להם אחריות 7 שנים
או 150 אלף קילו מטר… והשאלה עם זה יגמר כמה הרכב יהיה שווה, לדוגמא היילנדר גם שהוא יוצא מהאחריות הוא שווה, והוא עדיין חלום…
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@חיים-Y0737 רמי לוי זה לא חכמה! יש לו הכל הוא יבואן יש לו רשת חנויות, קווי טלפון, יש לו מפעלים וכו’ אז עכשיו גם רכבים… אבל אושר עד הוא רק צרכן הוא לא יבואן…
-
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכיםמאיר כמו שאני תמיד אומר אני נהנה מכל מילה שאתה כותב!!! איזה השקעה איזה תמליל בלי טעות אחת או שגיאת כתיב והכל עם תמונות ממחישות והומור נעים, מעניין כמה זמן לקח לך לעשות את כל המבחנים האלו (אגב עם אתה מחפש מישהו שיבוא איתך למבחנים האלו אני בשמחה “יתנדב”… אנחנו קרובים…) אני חושב שצריך לעשות עליך סקירה איך אתה עובד (אולי רב @גיל יתנדב…) כמה זמן לוקח לך לכתוב ולהגיה ולצלם ולבדוק את הרכב וכו’ זה מטורף!!!
רק שאלתי היא: לפני כמה ימים עשית שרשור כאן על נושא ירידת ערך הרכבים וגם הסינים (לא רק…) השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא? ולמאי נפק"מ? פשוט! כי אני יחכה שלוש שנים ואני יקנה את הפינוק הסיני הזה ב70,000 ק"מ ב- 100K ש"ח, לא חבל?
ועוד אני הייתי במוסך לפני כמה ימים והיו שם שלוש MG והמוכניק אמר לי אתה רואה שנים מתוכם הם 2024 ואחד 2025! בקיצור לא להתקרב!! השאלה היא שזה היה ברכבים הראשונים שלהם וב- S9 זה לא! או שזה בעיית חברה, או שלא?!?
ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?
תודה רבה!!! -
האם ברכב ישן יש נקודה של קילומטראז' מול גיל, שבה שווי רכב ישן צונח דרסטית וכדאי למכור?@תודה-לבורא-עולם-0 לא הבנתי איך רב @גיל קשור???

-
יונדאי פותחת במתקפת ביצועים על ישראל!מאיר אין עליך בעולם!!! אני משוגע על כל פוסט ופוסט שלך!!!
כמו שאמרתי באחד הפוסטים שלי “יונדאי זה יונדאי”… -
שרשור "חיות על הכביש"פוסט זה נמחק!
-
פתיחת סניף השכרה@אלי-1 כתב בפתיחת סניף השכרה:
אפשר גם ליצור איתי קשר באישי ב- H533143722@GMAIL.COM
או בפלא’ מס’ 0533143722…
