דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אריאלושא

      אריאלוש

      @אריאלוש
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      399
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        @פתוח-לשמוע כתב בסקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.:

        גמל שותה פעם ב…

        מדובר על גמל דו דבשתי הוא לא שותה המון אבל כשהוא שותה חברת המים יוצאות לפנסיה…

        עסקאות רכב

      • האם באמת יש ירידת ערך למכוניות חשמליות, והאם זיהינו את הבלוף הגדול?
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון כתב בהאם באמת יש ירידת ערך למכוניות חשמליות, והאם זיהינו את הבלוף הגדול?:

        איזה שנתון?

        2023

        חדשות רכב

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        @אריאל-קמחי עוד אחד הצטרף ל"אחר"…

        עסקאות רכב

      • האם באמת יש ירידת ערך למכוניות חשמליות, והאם זיהינו את הבלוף הגדול?
        אריאלושא אריאלוש

        מי ששמע על האוויז U5 הוא נמכר בזמנו ב180,000 ש"ח והיום עם 70,000 ק"מ הוא נמכר ב80,000 ש"ח הוא שמר על ערך של רק 44 אחוז!
        ת’אמת של חוץ ממה שהוא סיני וכו’ וכו’ החברה שלו פשטה רגל מה שהוסיף משמעותית לירידה שלו…
        זה זה מי שלא מכיר:
        c9859e13-c26e-4929-9de5-7e7300d13284-צילום מסך 2026-06-16 003212.png

        חדשות רכב

      • האם באמת יש ירידת ערך למכוניות חשמליות, והאם זיהינו את הבלוף הגדול?
        אריאלושא אריאלוש

        @מאיר היקר!
        קודם כל תודה רבה!
        שאלה: המקסוס זה רק דוגמא או שזה הרכב עם ההפסד הכי קיצוני? (אני יכול להבטיח לך שאם היית עושה עליה סקירה בפורום המטורף שלך, אז היא לא הייתה יורדת ככה…😆 👍 )
        כי זה מטורף!! איזה ירידות מחירים!
        ועוד השאלה עם בגלל השוק הסיני אז הרכבים הרגלים (לא החשמלים) והחברות הרגילות (לא הסיניות) מבוקשים פחות כי יש כמיות רכבים בשוק ואז ממילא יש פחות ביקוש ואז יש ירידות מחירים ואז הרכב מפסיד מהערך שלו, לא? אז יוצא שגם השוק הרגיל מפסיד ירידות ערך!?!

        חדשות רכב

      • רכישת רכב זול...
        אריאלושא אריאלוש

        @שלמה-b אם זה גדול אז ניסאן טידה, דצ’יה סנדרו(פחות אמין), רנו פלואנס (פחות אמין), יונדאי אקסנט, ואם קטן טויוטה יאריס, יונדאי I20, ניסאן מייקרה, דייטסו סיריון, קיה ריו, הונדה ג’אז וכו’
        בהצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        אריאלושא אריאלוש

        @א.ב. כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני מנסה לזהות אותך בהפגנה…

        הייתי, והיה מטורף אפשר לומר שהצלחנו…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        @על-הטוב-שלך תשאל את @אוהב-ספר הוא הצביע לאחר…

        עסקאות רכב

      • נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...
        אריאלושא אריאלוש

        @גיל אין עליך בעולם!!!
        (אצלנו אומרים יא מישנדורא…)
        כל מה שאמרת נכון! הלכתי למוסך אחד בלבל לי את המוח שהלך החיישן וצריך להזמין חדש (1,100 ש"ח) ולעשות איפוס לראדר (1,000 ש"ח) בלי עבודה (500 ש"ח) הלכתי למוסך אחר בבאר שבע אחד דתי שכל העובדים שלו עם כיפה, חיבר את החוטים טוב עם הלחמה וכל הנורות נכבו חוץ מאחת, עשה איפוס וגם היא ירדה… וכל זה 450 ש"ח שגם את זה אדם אחד שתומך בלומדי תורה(!) שילם עלי… “ישתבח שמו לעד”

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...
        אריאלושא אריאלוש

        @Lexus כן הורדתי את הפלוס ל10 דקות וזה לא עזר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...
        אריאלושא אריאלוש

        היום אני ירדתי מדרכה כנראה גבוהה ונתלש לי המגן גלגל הקידמי הימני, ובאותה שניה נדלקו לי 7 נורות אחת של ABS ואחת של רכב מחליק, ועוד אחרת של מנוע, ואחת של הגה וסימן קריאה, וההגה נהיה קשה מאוד, ועוד שתי נורות של סימן קריאה, ועוד נורה שמראה על תאונה. חשוב לציין שיש שם איזה חוט שנקרע נסיתי לחברו וזה לא עזר… מצרף תמונה:
        8e085288-96c3-4eb6-a373-990f6641ae13-צילום מסך 2026-06-14 213924.png
        אם מישהו יכול לעזור לי או יודע מה זה אני ישמח מאווווד.
        גם מי שיודע חלק אני ישמח…
        תודה רבה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014
        אריאלושא אריאלוש

        @טוסון זה כמו שהצ’רי והג’אקו ואמודה אותו חברה… הבנת את הרעיון לא?

        עסקאות רכב

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        איפה כל הפריוסים והאוריסים? להתעורר…

        עסקאות רכב

      • יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014
        אריאלושא אריאלוש

        @אהרן-4 כי יונדאי זה יונדאי! זה חברה יחסית אמינה ויש לה שוק, והיא מקום רביעי במסירות (אחרי ג’אקו צ’רי וטויוטה) וקיה פחות… מה נעשה?
        אבל עדין ממליץ על היונדאי.
        בהצלחה!!!

        עסקאות רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        אריאלושא אריאלוש

        @מיכאלb אני לא חושב שזה רק פלג אחד… באופקים היה איזה נסיון מעצר בכניסה לעיר לפני איזה 3 חודשים (באופקים כמעט ואין מהפלג ההוא…) והיו שם ספרדים אשכנזים צולים ומודרנים וכמעט לא היה אחד שהוא משתייך לפלג… מה שכן זה בהנהלת הצבע שחור זה הפלג, אבל מי שמגיע זה מי שאכפת לו על מעצר בני תורה! או מי שאוהב עקשן… “ומתוך שלא לשמה בא לשמה”…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        עשיתי את זה לא רק בשביל לקנות רכב… כי כמו שאמרו פה זה לא יתן לי כ"כ הרבה. אבל גם שנראה מה המצב פה בפורום… כי אחרי הכל בשנייה אני יכול לראות כמה רכבים יש בארץ ומתוכם כמה בנזין וכמה דיזל וכו’… אלא אני מחפש לראות את הציבור שלנו…
        נ.ב. למי שיש שתי רכבים והם לא באותה הנעה, שיצביע לרכב שהוא הכי אוהב ומשתמש…

        עסקאות רכב

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        @EBA כן יש גם היברידי קל (היילקס ודומיו)… וגם לאלה שאין להם רכב והם מתים להצביע…😆

        עסקאות רכב

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        אריאלושא אריאלוש

        לא יודע כבר מה עדיף אולי אין כמו הבנזין הטהור והישן, אבל מה לא חבל על הכסף? אולי היברידי? ואם תלך הסוללה? טוב! אז חשמלי, ואם אני יתקע באמצע הדרך? אז נלך על הפלאג - אין, ואם אין לי איך להטעין בבית או שזה יקר מידי או סיני… אז עכשיו הכי שווה ללכת על הגפ"מ, רגע אבל לא יהיה לי מקום בפג’ז… וגם אני לא יוכל להיכנס לחניונים… ואווו השתעגתי!!! לכן החלטתי לצאת בסקר בפורום מטורף של מבינים ונראה מה הרוב עושים… “בממון הלך אחר הרוב”…

        עסקאות רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        אריאלושא אריאלוש

        בהתחלה הייתי מאוד פוחד והייתי בקושי נוסע, היה לי מקרה שהייתי צריך ליסוע מאופקים לחיפה, ורעדתי מפחד… פשוט שמתי כובע שמש ומשקפי שמש ונשארתי רק עם גופייה כדי שאני לא יראה חרדי ה"י… וכל הדרך התפללי וכו’, אחרי המקרה הזה אמרתי לעצמי מה??? עם ישראל במצרים לא שינו מלבושם ואתם פה בארץ הקודש משנה, בשביל לא להיתפס חלילה בעוון לימוד תורה???.. מזעזע…
        מאותו יום אמרתי לעצמי מספיק! אני עם הפחד הזה סיימתי… לא סופר שום שוטר שום פקח ושום חתול… הלכתי (יותר נכון נסעתי…) עם אף למעלה שמתי שירים הכי חרדיים שיש… כמעט נסעתי עם דגלי פלסטין… (ח"ו) ושהייתי רואה שוטר לא הייתי מפחד הייתי שובר את הפחד ומסתכל לו בעניים, פעם עמדה לידי משטרה בצומת גילת (מי שמכיר…) והתחיל קצת לחזור לי הפחד פשוט הסתכלתי על השוטר בעניים הוא הסתכל אליי ואפי’ חייך!!! אחרי שניה היה ירוק ונסעתי בלי פחד (ואפי’ עקפתי אותו…), ופעם אחת היה איזה מחסום של איזה כביש צדדי בבאר שבע והיה שם ליד שוטר שעמד ושיחק בפלאפון שלו, לכאורה כל עריק היה אמור לברוח משם כל עוד רוחו בו… אבל אני לא! אני שובר את הפחד עצרתי לידו ושאלתי אותו “מה קרה הכביש חסום” הוא אומר לי “עבודות בכביש” אמרתי לו “תאמין לי המדינה הזאת כל היום בשיפוצים” הוא גיחך וחזר למסך (אולי הוא היה בפורום…כף זכות…) אני הלכתי משם בעננים…
        לא אומר שכולם צריכים לעשות את הסיכונים האלו, פשוט אני הייתי מפחד ברמה של להתחפש לחילוני… אז הייתי חייב לשבור את הפחד.
        הדבר הכי חשוב זה להיות תמיד בהיכון להתקשר לצבע שחור, וכמו שכבר אמרתי פעם בפורום לא לפתוח את הדלת לפני שאתה מודיע לצבע שחור שהמשטרה עצרה אותך ואם אני לא חוזר אליכם תוך 5/7 דקות תבואו לצומת פלונית בהמוניכים… ואז רק תצא כי לפעמים הם לוקחים לך מיד את הפלאפון (זה לא חוקי… אבל מי שישמע איזה מדינה חוקית…), וגם תמיד טוב להסתכל בוויז לראות שאין שוטרים…
        והכי הכי חשוב זה הבטחון שלנו אנחנו שולטים וגם אם ח"ו ח"ו עצרו אותכם אנחנו עם האף למעלה!!! שום אויב לא יוכל לשבור לנו את המורל!!!
        סליחה על האריכות והשיחת מוסר… אבל פשוט אני כל היום פוגש עריקים שמפחדים כמו עכברים… וזה מציק!
        נ.ב. אני יודע שזה לא כ"כ קשור לפורום רכבים… אבל כידוע שברכבים יש גם נהגים, וזה בהחלט קשור אליהם… וגם ניצלתי את הבמה של הפורום המטורף הזה!!!
        עריק גאה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        אריאלושא אריאלוש

        @ש.נ undefined

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 19
      • 20
      • 4 / 20
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום