@יאיר-אלדרק עם סוללה חדשה?
א"כ בכבוד…
אריאלוש
-
מחפש טויוטה אוריס באזור ה40,000-50,000 -
מחפש טויוטה אוריס באזור ה40,000-50,000@יאיר-אלדרק זה נראה טוב סוללה חדשה!
עיי"ש ותרוו"נ…
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4b5l3n8r?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1 -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקעוד משהו למי שרוצה לחסוך בדלק…
למי שעדיין לא עשה יש תוסף דלק ששמים אותו בחצי מיכל ואז נוסעים עד שהמיכל מתרוקן כמעט לגמרי ואז ממלאים שוב וזה חוסך פלאים!
לי היה לפני חצי שנה יונדאי I30 2013 והיתה שותה 1 ל8!!! שמתי לה את התוסף הזה והיא שתתה אחת לעשר!!!
אני יודע שממליצים על תוסף שנקרא K44 אבל אני אישית לא מצאתי אותו וקניתי חברה אחרת (לא זוכר) וזה עבד מצוין.
התפקיד של התוסף זה לנקות את כל הצינורות מפיח שרוף ישן. זה עולה בין 70 ל 80 ש"ח, ומולץ לעשות את זה כל 30,000 ק"מ.
בהצלחה! -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקהבנתי שיש היברידיות מסוימות כמו סונטה למשל שהן נטענות גם מהלחיצה על הברקס זה נכון?
והשאלה אם כל מה שאמרו לחסוך זה גם על היברידיות או שיש מה להוסיף?
תודה רבה! -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2אלה שבטוחים שיד 2 זה אתר שידוכים…
ועוד מצהל…
תפרגנו…
-
איוניק חוות דעת@ראובי ציפלינגים כבר כתב שמי שרוצה להנות שיקנה איוניק וזה נראה שאתה אחד שכבר נעול עליו ועל הנאותיו…
אז לך על זה ושיהיה לך בהצלחה! -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@חובק-עולם היברידי בעברית זה “כילאים” וברכב שלו הכוונה שזה עובד על גז ודלק משולב.
נכון שהיום כולם חושבים שזה חצי חשמל וחצי דלק… אבל זה לא רק.
ותראה אח"כ הוא כותב שזה גז ודלק משולב.
אז זה לא כזה מוגזם… לא??? -
למה בהיברידיות הישנות כמעט ואין וו גרירה???@EBA כתב בלמה בהיברידיות הישנות כמעט ואין וו גרירה???:
שבאוריס למשל כתוב במפורש ברישיון שאסור להתקין וו גרירה.
לא רק באוריס גם בקורולה היברידי גם באיוניק וגם בסונטה, ובאלנטרה, וכדומני גם בפריוס, כתוב מפורש ברשיון שאין להתקין וו גרירה.
-
מצבר לרכב@יאריס מצבר 60 אמפר או 66 אמפר
יש לך את חברות שנפ, ורטה הכחול, או וולטה,
יש לך במודיעין ב: לה אוטו, צמיגי ליגד, וגם נראלי בסטארט אפ, זה נמצא ברחוב המעיין.
בהצלחה! -
ביטוח לרכב מה המומלץ ביותר?@נהג-אלוף התכוונתי לנהג אלוף!!! לא צעיר…
למיטב ידיעתי ליברה הכי זולה לנהגים כמוך לא? -
ביטוח לרכב מה המומלץ ביותר?@נהג-אלוף אתה כנראה נהג צעיר, או חדש, לפי מה שאני בדקתי לנהגים צעירים או חדשים הכי זול זה ביטוח ישיר ולשאר האוכלוסייה זה ליברה או רחלי, אני צודק?
-
מורה חרדי מומלץ במודיעין@אאאאא שלמה דמרי סטלן לא צועק, וגם א"כ זה בצחוק, אתה צריך להכיר אותו…
-
לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?@shine חפש בגוגל יש לליברה יש לכלל, יש לישיר ועוד…
https://www.google.com/search?q=ביטוח+לפי+ק"מ&oq=ביטוח+לפי+ק"מ&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTg2NjNqMGoxNagCCLACAfEFP5p-fDvw__A&sourceid=chrome&ie=UTF-8 -
לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?@א.ב. כתב בלוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?:
תה מקבל חזרה את הכסף (בניקוי הזמן שהביטוח פעל)
כן אבל יש קנס של החברת ביטוח שזה בערך 280 ש"ח על זה ש"שברת חוזה", תבדוק אם זה שווה.
-
טויוטה אוריס, הרבה בעיות, אם מעניין אותכם הרכב תכנסו...@shine בכמה???
יש לי מועדון… -
לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?@shine יש אפשרות לביטוח ליום או שלושה ימים ויש גם אפשרות לפי ק"מ, וביעקרון אם הוא השאיר את הביטוח שלו (לפחות החובה) ואתה נוהג טוב ולא מפחד אז סע לשלום (תרתי משמע…)
-
טויוטה אוריס, הרבה בעיות, אם מעניין אותכם הרכב תכנסו...@shine אם יש ביטוח ויש בחבילה גם גרירה, אז גרור אותו למוסך וראה מה הבעיה אולי זה משהו ששווה לתקן מאשר למכור אותו לחלקים, לא???
