@gil3686 אותי לא מעניין אם יש לו מגרש או לא
אם הוא מציע את מה שיש לו זה סוחר\סוכן ואם הוא מחפש בשבילי זה משהו אחר
אליה
-
סוכני רכב -
האם ללמוד נהיגה על טסלה?@מאיר עד כמה שאני יודע זה מגיע כברירת מחדל אבל אפשר לשנות לנהיגה רגילה
לא מנסיון -
מנוע לא סוחב בהילוך ראשון ושני@נייטרון-חפשי לא יכול להיות קלאץ כי אם הוא מחליק (“על ריק”) המנוע לא יכבה כי הוא כמו בניוטרל
-
סוכני רכב@Klonimoos כתב בסוכני רכב:
ג. למה אוי ואבוי אם השכ’‘ט מגולם?
בגלל שהלקוח צריך לדעת כל דבר על הרכב כולל מה המחיר שלו ומה המחיר של המתווך ברגע שהכל מגולם זה מתחיל להיות כמו שיטת ה"סמוך" ו"הכל יהיה טוב" ו “לא רואה מסוך ו"עכשיו עשה טיפול”
מה גם שיתכן מאוד שאם המתווך יצליח להוציא פחות ממחיר השוק זה יהיה לכיסו ולא לכיס הלקוח
לכן לדעתי חובה שהמחיר יהיה נפרד כמו כל בעל מקצוע ושלא יהיו חירטוטים -
סים של יוסי תקשורת@יוני אולי כשעובדים מול הספקית עצמה כמו פרטנר וכו
אבל כשעובדים מול ספקי נטפרי העמלה אחידה (בכל אופן סים כשר ויוסי תקשורת) ככה שאין להם ענין לדחוף לאף אחד כלום -
סים של יוסי תקשורת@Klonimoos אתם מערבבים וזו בדיוק הנקודה שבאתי להבהיר (מי שלא רוצה שלא ישמע) גם ביוסי וגם בסים כשר (ספק נטפרי) העמלה אחידה
למה רק בשני אלו? כי עליהם אני יודע
מה שאתה אומר זה בסים סלולרי כשר או לא, באמת יש פער בעמלות כי זה מול הספקית
אגב פות’'ש שאל על יוסי תקשורת -
פלגים ורפידות@בעל-עגלה
א זה לא רפידות כמו שאמרו
ב אסור ליבא רפידות כמו שאמרו
ג מוצרי OEM שכתוב על הקופסא של החלק את הלוגו של יצרן הרכב הבנתי שאפשר לייבא גם במוצרים שדורשים תקינה -
דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל@רפאל-יהושע מה זה העברת הילוכים ? לא הוא מעביר הילוכים אלא אתה
אנסח את עצמי אחרת
כשאתה מחזיר קלאצ כמה יש ״ריק״ בדושה עד שהאוטו מתחיל לזוז/לרעוד? -
לא רואה סימון הוסף לעגלה באלי אקספרס.יש מוצרים שיש בהם רק קנה עכשיו
-
שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015@מרקורי מה מרווח הטיפולים המומלץ?
אם זה 10 הייתי עושה אבל אם זה 15 או 20 לא יודע
כל שמן אחרי 2000 קמ נהיה שחור -
רנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ'@שמואל-קליין כתב ברנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ':
מנוע הדיזל הוא מנוע מדגם K9K
גם הוא פותח ביחד עם מרצדס והוא מופיע ב B CLASS
מנוע אמין מאוד
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine#K9K_dCi
(לא יודע אם צריך, גילוי נאות אני גם משתמש בו) -
חוות דעת רנו קפצ'ור@הראל-טמסוט כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:
@ידני טיימינג כל 150 רכב מטופל כראוי אמור להיות אחרי טיימינג. כן וודאי צריך לבדוק טוב טוב רכבי דיזל בד’'כ זה רכבים שקרעו אותם.
בספר רכב של מנוע dci של רנו כתוב להחליף כל 80 אלף
ובפורומים שלהם בחו״ל כתוב כל 120
מאיפה המידע שלך על 150? -
שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015@Klonimoos זכותך
-
האם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?@מאיר כתב בהאם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?:
השאלה היא מהי הפעולה העדיפה בבלימת חירום (ברקס עד הסוף), האם ללחוץ בנוסף גם על הקלאץ’ (ברכב ידני) בכדי לנתק את המנוע והגיר מהטרללת שהגלגלים עוברים מהABS או שעדיף לא לנתק?
עד כמה שאני יודע הדרך הנכונה היא לבלום ובמקביל להוריד הילוך כדי שהמנוע יעזור בבלימה של הגלגלים וכמובן לפני עצירה מוחלטת לנתק את המנוע מהגלגלים
-
סיטרואן c5 aircros@מאירי אאל"ט יש למנוע הזה בעיה בשרשרת התזמון הוא נקרא BLUEHDI
-
התייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?@פייבל-אשרינו בלי להכנס לעצם השאלה
למה בעל מקצוע שמתמחר לך לפני העבודה יכול להקרא גנב? זכותו המלאה לדרוש כמה שהוא רוצה והוא לא יקרא גנב (אולי נצלן, סחטן) וזכותך כמובן לא לקבל את השירות
ולעצם השאלה למה אתה חושב שתקח ממנו הצעת מחיר ולא תתקן אצלו ותקח ממנו רק את האישור במחיר זול? הלכת לערבי תבקש מהערבי אישור! -
הנעה בדרדור ברכב ידני@נייטרון-חפשי זה שמניעים בשני(או בשלישי) זו עובדה
פעם זה אפילו היה כתוב בספר הרכב -
סקודה קודיאק@י.ג. רכב אירופאי דורש חלפים ונוזלים איכותיים
ספיציפית רכב מעולה
מנוע 1.4 קלאצים יבשים - לא מתאים כל כך לערים פקוקות ככה זכור לי
מנוע 2.0 קלאצים רטובים והרבה יותר טוב אך צורך דלק בממוצע 1ל8 אבל חזק מאוד
ב2020 שינו למנוע 1.5 שאני לא מכיר
