דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אליה

      @אליה
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      352
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סוכני רכב
        א אליה

        @gil3686 אותי לא מעניין אם יש לו מגרש או לא
        אם הוא מציע את מה שיש לו זה סוחר\סוכן ואם הוא מחפש בשבילי זה משהו אחר

        עסקאות רכב

      • האם ללמוד נהיגה על טסלה?
        א אליה

        @מאיר עד כמה שאני יודע זה מגיע כברירת מחדל אבל אפשר לשנות לנהיגה רגילה
        לא מנסיון

        רישיון נהיגה

      • מנוע לא סוחב בהילוך ראשון ושני
        א אליה

        @נייטרון-חפשי לא יכול להיות קלאץ כי אם הוא מחליק (“על ריק”) המנוע לא יכבה כי הוא כמו בניוטרל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סוכני רכב
        א אליה

        @Klonimoos כתב בסוכני רכב:

        ג. למה אוי ואבוי אם השכ’‘ט מגולם?

        בגלל שהלקוח צריך לדעת כל דבר על הרכב כולל מה המחיר שלו ומה המחיר של המתווך ברגע שהכל מגולם זה מתחיל להיות כמו שיטת ה"סמוך" ו"הכל יהיה טוב" ו “לא רואה מסוך ו"עכשיו עשה טיפול”
        מה גם שיתכן מאוד שאם המתווך יצליח להוציא פחות ממחיר השוק זה יהיה לכיסו ולא לכיס הלקוח
        לכן לדעתי חובה שהמחיר יהיה נפרד כמו כל בעל מקצוע ושלא יהיו חירטוטים

        עסקאות רכב

      • סים של יוסי תקשורת
        א אליה

        @יוני אולי כשעובדים מול הספקית עצמה כמו פרטנר וכו
        אבל כשעובדים מול ספקי נטפרי העמלה אחידה (בכל אופן סים כשר ויוסי תקשורת) ככה שאין להם ענין לדחוף לאף אחד כלום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים של יוסי תקשורת
        א אליה

        @Klonimoos אתם מערבבים וזו בדיוק הנקודה שבאתי להבהיר (מי שלא רוצה שלא ישמע) גם ביוסי וגם בסים כשר (ספק נטפרי) העמלה אחידה
        למה רק בשני אלו? כי עליהם אני יודע
        מה שאתה אומר זה בסים סלולרי כשר או לא, באמת יש פער בעמלות כי זה מול הספקית
        אגב פות’'ש שאל על יוסי תקשורת

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פלגים ורפידות
        א אליה

        @בעל-עגלה
        א זה לא רפידות כמו שאמרו
        ב אסור ליבא רפידות כמו שאמרו
        ג מוצרי OEM שכתוב על הקופסא של החלק את הלוגו של יצרן הרכב הבנתי שאפשר לייבא גם במוצרים שדורשים תקינה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        א אליה

        @רפאל-יהושע מה זה העברת הילוכים ? לא הוא מעביר הילוכים אלא אתה
        אנסח את עצמי אחרת
        כשאתה מחזיר קלאצ כמה יש ״ריק״ בדושה עד שהאוטו מתחיל לזוז/לרעוד?

        עסקאות רכב

      • לא רואה סימון הוסף לעגלה באלי אקספרס.
        א אליה

        יש מוצרים שיש בהם רק קנה עכשיו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015
        א אליה

        @מרקורי מה מרווח הטיפולים המומלץ?
        אם זה 10 הייתי עושה אבל אם זה 15 או 20 לא יודע
        כל שמן אחרי 2000 קמ נהיה שחור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ'
        א אליה

        @שמואל-קליין כתב ברנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ':

        מנוע הדיזל הוא מנוע מדגם K9K

        גם הוא פותח ביחד עם מרצדס והוא מופיע ב B CLASS
        מנוע אמין מאוד
        https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine#K9K_dCi
        (לא יודע אם צריך, גילוי נאות אני גם משתמש בו)

        מדברים רכב

      • חוות דעת רנו קפצ'ור
        א אליה

        @הראל-טמסוט כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:

        @ידני טיימינג כל 150 רכב מטופל כראוי אמור להיות אחרי טיימינג. כן וודאי צריך לבדוק טוב טוב רכבי דיזל בד’'כ זה רכבים שקרעו אותם.

        בספר רכב של מנוע dci של רנו כתוב להחליף כל 80 אלף
        ובפורומים שלהם בחו״ל כתוב כל 120
        מאיפה המידע שלך על 150?

        עסקאות רכב

      • שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015
        א אליה

        @Klonimoos זכותך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?
        א אליה

        @מאיר כתב בהאם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?:

        השאלה היא מהי הפעולה העדיפה בבלימת חירום (ברקס עד הסוף), האם ללחוץ בנוסף גם על הקלאץ’ (ברכב ידני) בכדי לנתק את המנוע והגיר מהטרללת שהגלגלים עוברים מהABS או שעדיף לא לנתק?

        עד כמה שאני יודע הדרך הנכונה היא לבלום ובמקביל להוריד הילוך כדי שהמנוע יעזור בבלימה של הגלגלים וכמובן לפני עצירה מוחלטת לנתק את המנוע מהגלגלים

        מדברים רכב

      • סיטרואן c5 aircros
        א אליה

        @מאירי אאל"ט יש למנוע הזה בעיה בשרשרת התזמון הוא נקרא BLUEHDI

        עסקאות רכב

      • התייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?
        א אליה

        @פייבל-אשרינו בלי להכנס לעצם השאלה
        למה בעל מקצוע שמתמחר לך לפני העבודה יכול להקרא גנב? זכותו המלאה לדרוש כמה שהוא רוצה והוא לא יקרא גנב (אולי נצלן, סחטן) וזכותך כמובן לא לקבל את השירות
        ולעצם השאלה למה אתה חושב שתקח ממנו הצעת מחיר ולא תתקן אצלו ותקח ממנו רק את האישור במחיר זול? הלכת לערבי תבקש מהערבי אישור!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הנעה בדרדור ברכב ידני
        א אליה

        @נייטרון-חפשי זה שמניעים בשני(או בשלישי) זו עובדה
        פעם זה אפילו היה כתוב בספר הרכב

        מדברים רכב

      • סקודה קודיאק
        א אליה

        @י.ג. רכב אירופאי דורש חלפים ונוזלים איכותיים
        ספיציפית רכב מעולה
        מנוע 1.4 קלאצים יבשים - לא מתאים כל כך לערים פקוקות ככה זכור לי
        מנוע 2.0 קלאצים רטובים והרבה יותר טוב אך צורך דלק בממוצע 1ל8 אבל חזק מאוד
        ב2020 שינו למנוע 1.5 שאני לא מכיר

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 6 / 10
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום