@AA11 אל תתחיל איתי…

יש לי מלא תמונות כמו אלה!
@AA11 אל תתחיל איתי…

יש לי מלא תמונות כמו אלה!
חום מנוע
@אביעד
דעתי בנושא היא שככל הנראה יש בעיה במשאבת המים ולכן אין סירקולציה טובה של המים בין המנוע לראדיאטור.
ולכן כשהרכב מתאמץ אז הראדיאטור לא מספיק לקרר את המים.
אגב, יש חלודה במים?
@אלישע-ברוכיאן
יש כאן סתירה.
מצד אחד אתה רוצה בסיסי וזול.
מצד שני אתה רוצה יוטיוב ושאר ירקות…
לדעתי אתה חייב לוותר על אחד מהסעיפים.
@שלמה-א-0
זה עולה כמה אלפים טובים.
בכל אופן מצאתי עוד תמונה שמראה את ההבדלים לפני ואחרי של הריפודים שניקיתי.

@אליהו-הת-ח
שמתי לב לזה מכמה לקוחות שפנו אליי לגבי זה.
ככל הנראה קשור להתראות חירום אלחוטיות שקופצות מפיקוד העורף.
פשוט תכנס להגדרות ותכבה אותם ותעדכן.
וזה גם הפיתרון ל @שלמה
@טייס-קרבי
לא מבין כ’‘כ למה כל הוויכוחים סביב הנושא…
שידור את משאבת המים הידועה לשמצה של קונצרן וואג.
יתכן גם שיש לו ריקול ע’'ז מטעם חברת צמפיון- יבואנית סקודה- וולקסואגן בארץ.
@חובק-עולם
שנתון וק’'מ…?
@מריו
תמיד ידעתי שנהג חדש משתפשף על הכביש, לא במוסך…
בביתר פשוט ש @מוטי-ברנד !!
טופל.
הנורות נשרפו
@מאיר
אמנם מדובר במיצובישי ולא ברכב מחויישן מכל עבר,
בכל מקרה- בדרך כלל הבקרת שיוט היא רכיב שמלא בהגנות,
הן על הנהג והן על הרכב…
ולכן, כשהיא מזהה תקלה ביוניט הקלא’ץ, או הברקס היא לא תופעל.
כמו כן- כשתזהה עליית סל’‘ד גבוהה אז המחשב ינתק את המצערת- ע’'מ שלנהג תהיה האפשרות ללחוץ על הגז בצורה עדינה,
עד כדי הורדת עומס מהגיר ומניעת החלקה.
אפשר לשלוח את הפרס גם בדואר…
@אבי-ים
איזה רכב?
הייתי מחבר מחשב לאנ’צ ובודק קילומטר של מחשב גיר ומחשב מנוע
@ענק-הרכב
עיין ערך גיר דו מצמדי…
ועוד עיין: מנוע טורבו
@תודה-לבורא-עולם-0
אז נתחיל מזה שלא צריך קנבס…
מה שתנסה לעשות זה להגדיר בתוך האפליקציה של שליטה מההגה בחלונית ‘התנגדות’- נמוך או גבוהה, בקיצער תחליף מה שעכשיו… ואם עדיין לא מסתדר אז הייתי מחליף את הצמה
@zalmensmok
אנחנו יכולים להפגש…
אני עוד מעט בבית וגן
הכיוון שלי זה רצועת אביזרים(אלטרנטור)
@מיכלין-שמאי-רכב
אין ולא יהיה על הסבלנות שלך!
כל מילה בטעם!!
@רפאל-יהושע
מסכים עם כל מילה…
ויתרה מזאת אני מוסיף שמי שיש לו רישיון לגיר רגיל- יודע יותר לקרוא את הכביש וכיצד להתנהג עם הרכב גם במצבים לא רגילים כמו שכתב @גיל
וע’'י זה להוציא ממנו את המירב…
לדוגמא הרבה פעמים שואלים אותי איך יכול להיות שתוך כדי נהיגה אני גם מכוון את המזגן ואחרי שניה גם את התדר ברדיו ותוך כדי לוקח שלוק מהפחית
@המפותח
זאת התשובה!
(מקווה שאני מספיק ברור)
@טכנולוג
מעדכן שיצא דגם של חברת DDPAI בשם Z90 PRO
@aiib כתב ברעש בהפעלת המזגן:
תנסה להוציא את הפילטר מזגן לראות אם יש משהו תקוע
לכן אמרתי לנסות…
הפילטר אמור להיות מתחת לתא כפפות או מאחוריו