דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      25 פוסטים 12 כותבים 296 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        יוני 9
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

        הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

        הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

        מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

        אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

        א א 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • י יוני 9

          חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

          הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

          הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

          מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

          אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

          א מחובר
          א מחובר
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

          אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
          כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איש גמזו

            @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

            אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
            כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

            י מנותק
            י מנותק
            יוני 9
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

            @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

            המליצו עליו גם כאן בפורום

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יוני 9

              @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

              @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

              המליצו עליו גם כאן בפורום

              א מחובר
              א מחובר
              איש גמזו
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @יוני-9 אם הוא נמצא ברשימת המומלצים צריך להתייעץ עם @מאיר מה לעשות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • י יוני 9

                חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                א מנותק
                א מנותק
                אלעדי
                כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                #20

                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

                קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
                אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלעדי

                  @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                  לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

                  קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
                  אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

                  א מחובר
                  א מחובר
                  איש גמזו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                  #21

                  @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

                  הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

                  איבד וחצי!

                  אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
                  אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
                  הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • א איש גמזו

                    @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

                    הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

                    איבד וחצי!

                    אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
                    אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
                    הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                    #22

                    @איש-גמזו תרשה לי להוסיף על דבריך
                    במילים אחרות כשיש לו אפשרות לבחור בין אמינות לכסף הוא בוחר בכסף
                    מהו יעשה אם הוא יודע שיש תקלה הרכב שאם הוא מדווח ללקוח הוא מאבד עסקה…

                    ובכלל צריך לברר אם בכך שהסוכן ביטל את העסקה הוא לא עבר על “מי שפרע…”

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @יוני-9 לסיכום תפנה ל @מאיר באישי עם השם של הסוכן והוא יחליט מה לעשות ואיך בנוגע להמלצה עליו בפורום

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.

                        pikolinou@gmail.com

                        טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.

                          טרנטעט מנותק
                          טרנטעט מנותק
                          טרנטע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                          #25

                          @נייטרון-חפשי כבר מזמן רציתי לכתוב את זה בעקבות סיפורים שנתקלתי לאחרונה, אמנם יש פה מלא סוכנים ואנשי מקצוע ישרים, חלקם הומלצו על ידי, ואני עומד מאחורי ההמלצות
                          אבל!!! זה שהוא הומלץ בפורום זה לא אומר שלא צריך לפקוח 4 עיניים ולנהוג בו ב’חשדהו וכבדהו’ כי אין לאף אחד מושג מי מסתתר מאורי הניק כולל הניק @טרנטע
                          כמו"כ צריך לזכור שע"פ ההלכה צריך לשמוע את הצד השני וכל עוד לא שמענו בעינן למיחש בלבד, וזה כאמור כדאי לעשות גם בלי קשר, כנכתב לעיל…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2

                          91

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום