עזרה דחופה!!
-
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)
קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים? -
@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים? -
זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.
-
זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.
@נייטרון-חפשי כבר מזמן רציתי לכתוב את זה בעקבות סיפורים שנתקלתי לאחרונה, אמנם יש פה מלא סוכנים ואנשי מקצוע ישרים, חלקם הומלצו על ידי, ואני עומד מאחורי ההמלצות
אבל!!! זה שהוא הומלץ בפורום זה לא אומר שלא צריך לפקוח 4 עיניים ולנהוג בו ב’חשדהו וכבדהו’ כי אין לאף אחד מושג מי מסתתר מאורי הניק כולל הניק @טרנטע
כמו"כ צריך לזכור שע"פ ההלכה צריך לשמוע את הצד השני וכל עוד לא שמענו בעינן למיחש בלבד, וזה כאמור כדאי לעשות גם בלי קשר, כנכתב לעיל…
