דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      41 פוסטים 14 כותבים 539 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אלעדי

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

        קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
        אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

        א מנותק
        א מנותק
        איש גמזו
        כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
        #21

        @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

        הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

        איבד וחצי!

        אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
        אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
        הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • א איש גמזו

          @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

          הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

          איבד וחצי!

          אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
          אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
          הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
          #22

          @איש-גמזו תרשה לי להוסיף על דבריך
          במילים אחרות כשיש לו אפשרות לבחור בין אמינות לכסף הוא בוחר בכסף
          מהו יעשה אם הוא יודע שיש תקלה הרכב שאם הוא מדווח ללקוח הוא מאבד עסקה…

          ובכלל צריך לברר אם בכך שהסוכן ביטל את העסקה הוא לא עבר על “מי שפרע…”

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @יוני-9 לסיכום תפנה ל @מאיר באישי עם השם של הסוכן והוא יחליט מה לעשות ואיך בנוגע להמלצה עליו בפורום

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.

              pikolinou@gmail.com

              טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.

                טרנטעט מנותק
                טרנטעט מנותק
                טרנטע
                כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                #25

                @נייטרון-חפשי כבר מזמן רציתי לכתוב את זה בעקבות סיפורים שנתקלתי לאחרונה, אמנם יש פה מלא סוכנים ואנשי מקצוע ישרים, חלקם הומלצו על ידי, ואני עומד מאחורי ההמלצות
                אבל!!! זה שהוא הומלץ בפורום זה לא אומר שלא צריך לפקוח 4 עיניים ולנהוג בו ב’חשדהו וכבדהו’ כי אין לאף אחד מושג מי מסתתר מאורי הניק כולל הניק @טרנטע
                כמו"כ צריך לזכור שע"פ ההלכה צריך לשמוע את הצד השני וכל עוד לא שמענו בעינן למיחש בלבד, וזה כאמור כדאי לעשות גם בלי קשר, כנכתב לעיל…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • ק מנותק
                  ק מנותק
                  קלאטש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  גם אני מאוכזב מסוכן שהומלץ כאן וחוכך בדעתי אם לכתוב ולו ברמז לא לוחש.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:

                    גם אני מאוכזב מסוכן שהומלץ כאן וחוכך בדעתי אם לכתוב ולו ברמז לא לוחש.

                    ג"א התאכזבתי מסוכן שהומלץ כאן וכמובן שדיווחתי ל @מאיר , ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                    pikolinou@gmail.com

                    תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                      @קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:

                      גם אני מאוכזב מסוכן שהומלץ כאן וחוכך בדעתי אם לכתוב ולו ברמז לא לוחש.

                      ג"א התאכזבתי מסוכן שהומלץ כאן וכמובן שדיווחתי ל @מאיר , ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                      #28

                      @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

                      ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                      אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
                      שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

                      ק נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

                        ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                        אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
                        שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קלאטש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:

                        @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

                        ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                        אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
                        שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

                        זה הדרך בעולם השקר, לפעמים…
                        והעיקר שבאנו לומר שאין ב’מומלצים’ בפורום בכדי המלצה…
                        וביודעו ובמכירו היינו המלצה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יוני 9
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                          התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                          חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                          מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                          אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                          תודה רבה!

                          מ א חובק עולםח ק 4 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • י יוני 9

                            אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                            התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                            חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                            מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                            אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                            תודה רבה!

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @יוני-9 בקיצור אתה רוצה את כל התורה כולה על רגל אחת

                            אבל ננסה להתחיל
                            יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י יוני 9

                              אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                              התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                              חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                              מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                              אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                              תודה רבה!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש גמזו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                              #32

                              @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

                              אם למשל הגשמיות לא כ״כ חשובה וכאמור אתה נוסע בעיקר עירוני, שמא תלך על אטרז׳ - אמין וחסכוני, אך מינימליסטי

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יוני 9

                                אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                                התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                                חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                                מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                                אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                                תודה רבה!

                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
                                ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חובק עולםח חובק עולם

                                  @יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
                                  ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאיר ג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                                  לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר

                                  סלחה שאני נחלק עליך
                                  אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                    @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

                                    ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                                    אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
                                    שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:

                                    @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

                                    ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

                                    אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
                                    שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

                                    לא!
                                    אני לא ממליץ עליו יותר לאף אחד, אדרבה, באתי לומר שהמלצה בפורום זה לא סיבה לעצום עיניים. גם מי שאכן היה מאוד מומלץ יכול להדרדר לרמאויות עם הזמן (הן בקדושיו וכו’ ה"י)

                                    pikolinou@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מ מאיר ג

                                      @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                                      לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר

                                      סלחה שאני נחלק עליך
                                      אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולם
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                      סלחה שאני נחלק עליך

                                      לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…

                                      @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                      אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                                      למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                                      או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חובק עולםח חובק עולם

                                        @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                        סלחה שאני נחלק עליך

                                        לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…

                                        @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                        אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                                        למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                                        או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #37

                                        @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                                        למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                                        או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                                        התחברו לסיפור שלו
                                        וחברה טובים נמצאים כבר בתוך הסיפור
                                        תן לשרשור הזה להתקדם בצורה הכי טובה
                                        מאשר שיפתח שרשור חדש
                                        שכל יום נפתחים כאלו שרשורים
                                        והרבה פעמים אין כוח להיכנס ולעזור רק בגלל שתמיד הסרט המתיש של לחלוב פרטים חוזר על עצמו
                                        ועיין פה

                                        @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                                        לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום

                                        מסוגי הסליחה שלא מצפים לתשובת סולח
                                        כמו סליחה שאתה רוצה לעבור ומישהו חוסם את דרכך שאתה ממש לא מצפה שהוא יאמר סולח
                                        סליחה נימוסית…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ מאיר ג

                                          @יוני-9 בקיצור אתה רוצה את כל התורה כולה על רגל אחת

                                          אבל ננסה להתחיל
                                          יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוני 9
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                          אבל ננסה להתחיל
                                          יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                                          האמת שכן, אטראז’ ודומיו, אבל הכל ‘נמחק’ כי הסוכן ‘המומלץ’ הוא זה ששם את העין שלי עליהם וכעת אני מתחיל שוב מאפס…

                                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יוני 9

                                            @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                            אבל ננסה להתחיל
                                            יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                                            האמת שכן, אטראז’ ודומיו, אבל הכל ‘נמחק’ כי הסוכן ‘המומלץ’ הוא זה ששם את העין שלי עליהם וכעת אני מתחיל שוב מאפס…

                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטע
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                            #39

                                            @יוני-9 אטרא’ז הוא אוטו טוב, אני חושב שבתקציב הזה הוא אופציה מעולה, החסרון המשמעותי שלו שהוא לא מספק ‘חוית נהיגה’ אבל אם זה אוטו ראשון אני חושב שזה אחל’ה של רכב, חסכוני מרווח ואמין

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א איש גמזו

                                              @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

                                              אם למשל הגשמיות לא כ״כ חשובה וכאמור אתה נוסע בעיקר עירוני, שמא תלך על אטרז׳ - אמין וחסכוני, אך מינימליסטי

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              יוני 9
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #40

                                              @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                              @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

                                              תודה רבה לכולם על העזרה והאכפתיות!!
                                              כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
                                              נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.
                                              ושוב, תודה ענקית, זה לא מובן מאליו הפרום המיוחד הזה!

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              86

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום