עזרה דחופה!!
-
חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.
הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.
הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.
מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.
אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.
@יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?
אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים -
@יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?
אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים -
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
@יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?
המליצו עליו גם כאן בפורום
-
חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.
הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.
הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.
מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.
אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)
קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?). -
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)
קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים? -
@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים? -
זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.
-
זה וודאי חוסר אמינות אבל זה לא ‘גניבה’ אלא דבר שגם אנשים ישרים יכולים ליפול בו (ככה מתחילים רח"ל) לא הייתי מפרסם אחד כזה לפני שהייתי מנסה לשמוע מה יש לו לומר על זה ועושה לו עוד כמה מבחנים.
@נייטרון-חפשי כבר מזמן רציתי לכתוב את זה בעקבות סיפורים שנתקלתי לאחרונה, אמנם יש פה מלא סוכנים ואנשי מקצוע ישרים, חלקם הומלצו על ידי, ואני עומד מאחורי ההמלצות
אבל!!! זה שהוא הומלץ בפורום זה לא אומר שלא צריך לפקוח 4 עיניים ולנהוג בו ב’חשדהו וכבדהו’ כי אין לאף אחד מושג מי מסתתר מאורי הניק כולל הניק @טרנטע
כמו"כ צריך לזכור שע"פ ההלכה צריך לשמוע את הצד השני וכל עוד לא שמענו בעינן למיחש בלבד, וזה כאמור כדאי לעשות גם בלי קשר, כנכתב לעיל… -
@קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:
גם אני מאוכזב מסוכן שהומלץ כאן וחוכך בדעתי אם לכתוב ולו ברמז לא לוחש.
ג"א התאכזבתי מסוכן שהומלץ כאן וכמובן שדיווחתי ל @מאיר , ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
-
@קלאטש כתב בעזרה דחופה!!:
גם אני מאוכזב מסוכן שהומלץ כאן וחוכך בדעתי אם לכתוב ולו ברמז לא לוחש.
ג"א התאכזבתי מסוכן שהומלץ כאן וכמובן שדיווחתי ל @מאיר , ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא. -
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.זה הדרך בעולם השקר, לפעמים…
והעיקר שבאנו לומר שאין ב’מומלצים’ בפורום בכדי המלצה…
וביודעו ובמכירו היינו המלצה -
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
-
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
-
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
-
אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?
התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.
חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.
מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?
אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.
תודה רבה!
-
@יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר
סלחה שאני נחלק עליך
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה -
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:
ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.
אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.לא!
אני לא ממליץ עליו יותר לאף אחד, אדרבה, באתי לומר שהמלצה בפורום זה לא סיבה לעצום עיניים. גם מי שאכן היה מאוד מומלץ יכול להדרדר לרמאויות עם הזמן (הן בקדושיו וכו’ ה"י) -
@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר
סלחה שאני נחלק עליך
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
סלחה שאני נחלק עליך
לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…
@מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:
אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה
למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.
