מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
-
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר …
