דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיה, חברה אמינה?

      קיה, חברה אמינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      18 פוסטים 10 כותבים 154 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • איש 1א מחובר
        איש 1א מחובר
        איש 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
        תודה רבה…

        חיים ברזלח נ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אלחנן 3א מנותק
          אלחנן 3א מנותק
          אלחנן 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          כדאי שתפרט יותר דגם ושנתון יש הבדלים רבים בין הדגמים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • איש 1א מחובר
            איש 1א מחובר
            איש 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
            וקיה ספורטאז’ אולי…

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איש 1א איש 1

              מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
              תודה רבה…

              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

              אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איש 1א איש 1

                מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
                וקיה ספורטאז’ אולי…

                M מנותק
                M מנותק
                MEM
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @איש-1 כתב בקיה, חברה אמינה?:

                מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
                וקיה ספורטאז’ אולי…

                קח בחשבון מראש שהיא שתיינית גדולה…
                אבל גם יודעת לפנק
                לא בטוח אבל אני חושב שHR-V יותר חסכוני ובנוחות די קרוב - אבל שוב לא מנסיון, נחכה לבעלי מעי"ז…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מחובר
                  א מחובר
                  אבי KIA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                  #6

                  בחברה הזאת
                  אין קשר בין האמינות של כל דגם
                  כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איש 1א איש 1

                    מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
                    תודה רבה…

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @איש-1
                    מנסיון שלי,
                    ומשיחות עם מוסכניקים יצא לי שהאמינות שלה בסדר גמור,
                    בתנאי ! שאתה מטפל בזמן,
                    שמן מים וטיפולי שגרה.
                    ככלל כמו כל רכב תשקיע בו והוא יחזיר לך חזרה.
                    (לא צרפתיות.)…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבי KIA

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #8

                      @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                      ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                      @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                      @mik6868
                      האי כלל נקוט בידך!
                      יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                      (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                      (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      E נ ח 3 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        בחברה הזאת
                        אין קשר בין האמינות של כל דגם
                        כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                        הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                        ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                        @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                        @mik6868
                        האי כלל נקוט בידך!
                        יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                        (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                        (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                        כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ez058
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טוסון
                        מעליותא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • טוסוןט טוסון

                          @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          בחברה הזאת
                          אין קשר בין האמינות של כל דגם
                          כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                          הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                          ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                          @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                          @mik6868
                          האי כלל נקוט בידך!
                          יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                          (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                          (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                          כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג אלוף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טוסון
                          מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                          לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                          הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                          וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                          אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נהג אלוף

                            @טוסון
                            מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                            לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                            הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                            וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                            אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #11

                            @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                            כמובן כולם
                            Screenshot_20260618-214827.png
                            (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            @טוסון
                            ??

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                            לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                            הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                            וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                            אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                            על זה עניתי

                            הסברתי את זה

                            @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                              כמובן כולם
                              Screenshot_20260618-214827.png
                              (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                              @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              @טוסון
                              ??

                              @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                              לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                              הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                              וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                              אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                              על זה עניתי

                              הסברתי את זה

                              @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהג אלוף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @טוסון
                              ??

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נהג אלוף

                                @טוסון
                                ??

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נהג אלוף
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @נהג-אלוף
                                מובן היטב…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חיים ברזלח חיים ברזל

                                  @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

                                  אריאל קמחיא מנותק
                                  אריאל קמחיא מנותק
                                  אריאל קמחי
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @חיים-ברזל כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                  אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

                                  לפי מה אתה הולך? אם לפי מסירות אז היא במקום החמישי בעוד שצ’רי וג’אקו טויה ויונדאי לפניה (אז זה לא השורה השנייה…)
                                  ואם אתה הולך לפי אמיניות (מה אנשים אומרים על החברות האלו מנסיון) אז היא במקום השמיני… בעולם ואפי’ סוברו ומאזדה (שהם פחות נמכרים ממנה) מדורגים לפניה…
                                  אז היא לא בדיק בשורה שאחרי טויוטה אבל חד משמעית זה חברה טובה ביחס לשוק…

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                                    @חיים-ברזל כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                    אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

                                    לפי מה אתה הולך? אם לפי מסירות אז היא במקום החמישי בעוד שצ’רי וג’אקו טויה ויונדאי לפניה (אז זה לא השורה השנייה…)
                                    ואם אתה הולך לפי אמיניות (מה אנשים אומרים על החברות האלו מנסיון) אז היא במקום השמיני… בעולם ואפי’ סוברו ומאזדה (שהם פחות נמכרים ממנה) מדורגים לפניה…
                                    אז היא לא בדיק בשורה שאחרי טויוטה אבל חד משמעית זה חברה טובה ביחס לשוק…

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @אריאל-קמחי
                                    מבחינת אמינות, בשורה הראשונה, טויוטה וחברותיה היפניות האמינות, בשורה השנייה הקוריאניות, בשורות הבאות אני כבר לא מתערב, (כמובן שיש גם דגמים צרפתיים, אפילו לסטלנטיס שהם אמינים, ודגמים לא אמינים גם ביפניות)
                                    (גם מקום שמיני יכול להיות שורה שנייה)

                                    אלא אם כן אתה סופר ככה, שורה ראשונה-טויוטה
                                    שורה שניה-סוזוקי, סובארו. שורה שלישית-מאזדה
                                    אין צורך להתווכח על המיקומים המדוייקים

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                      בחברה הזאת
                                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                                      הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                                      ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                                      @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                                      @mik6868
                                      האי כלל נקוט בידך!
                                      יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                                      (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                                      (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                                      ח מחובר
                                      ח מחובר
                                      חיים Y0737
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                      1.6 רק 2.0

                                      ה 1.6 ידוע כמנוע עם בעיות אכילת/שריפת שמן
                                      טוסון ספורטז’ והמסתעף

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חיים Y0737

                                        @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                        1.6 רק 2.0

                                        ה 1.6 ידוע כמנוע עם בעיות אכילת/שריפת שמן
                                        טוסון ספורטז’ והמסתעף

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @חיים-Y0737 כמובן כמובן
                                        אני הטוסון של 2.7 v6 כמובן, ככה שלא נפגעתי…
                                        (מעולם לא נהגתי על הדגם הנ"ל)

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @חיים-Y0737 כמובן כמובן
                                          אני הטוסון של 2.7 v6 כמובן, ככה שלא נפגעתי…
                                          (מעולם לא נהגתי על הדגם הנ"ל)

                                          ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                                          2.7 v6

                                          נו המנוע הטוב של קרניבל…
                                          ההוא שהרבה שמו עליו גפ’'מ
                                          הישנים הרבה יותר טובים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          74

                                          מחובר

                                          3.0k

                                          משתמשים

                                          9.7k

                                          נושאים

                                          131.0k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • מילון מושגים המלא
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • פנייה למנהל הפורום