דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיה, חברה אמינה?

      קיה, חברה אמינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 87 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • איש 1א מנותק
        איש 1א מנותק
        איש 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
        וקיה ספורטאז’ אולי…

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איש 1א איש 1

          מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
          תודה רבה…

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש 1א איש 1

            מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
            וקיה ספורטאז’ אולי…

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @איש-1 כתב בקיה, חברה אמינה?:

            מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
            וקיה ספורטאז’ אולי…

            קח בחשבון מראש שהיא שתיינית גדולה…
            אבל גם יודעת לפנק
            לא בטוח אבל אני חושב שHR-V יותר חסכוני ובנוחות די קרוב - אבל שוב לא מנסיון, נחכה לבעלי מעי"ז…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אבי KIA
              כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
              #6

              בחברה הזאת
              אין קשר בין האמינות של כל דגם
              כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • איש 1א איש 1

                מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
                תודה רבה…

                נ מנותק
                נ מנותק
                נהג אלוף
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @איש-1
                מנסיון שלי,
                ומשיחות עם מוסכניקים יצא לי שהאמינות שלה בסדר גמור,
                בתנאי ! שאתה מטפל בזמן,
                שמן מים וטיפולי שגרה.
                ככלל כמו כל רכב תשקיע בו והוא יחזיר לך חזרה.
                (לא צרפתיות.)…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבי KIA

                  בחברה הזאת
                  אין קשר בין האמינות של כל דגם
                  כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                  #8

                  @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                  בחברה הזאת
                  אין קשר בין האמינות של כל דגם
                  כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                  הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                  ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                  @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                  @mik6868
                  האי כלל נקוט בידך!
                  יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                  (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                  (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                  כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)
                  נחייה ולא…

                  E נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                    בחברה הזאת
                    אין קשר בין האמינות של כל דגם
                    כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                    הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                    ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                    @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                    @mik6868
                    האי כלל נקוט בידך!
                    יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                    (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                    (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                    כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                    E מנותק
                    E מנותק
                    ez058
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @טוסון
                    מעליותא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                      ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                      @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                      @mik6868
                      האי כלל נקוט בידך!
                      יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                      (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                      (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נהג אלוף
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @טוסון
                      מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                      לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                      הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                      וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                      אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נהג אלוף

                        @טוסון
                        מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                        לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                        הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                        וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                        אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #11

                        @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                        כמובן כולם
                        Screenshot_20260618-214827.png
                        (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                        @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        @טוסון
                        ??

                        @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                        לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                        הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                        וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                        אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                        על זה עניתי

                        הסברתי את זה

                        @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)
                        נחייה ולא…

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                          כמובן כולם
                          Screenshot_20260618-214827.png
                          (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                          @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          @טוסון
                          ??

                          @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                          לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                          הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                          וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                          אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                          על זה עניתי

                          הסברתי את זה

                          @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג אלוף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @טוסון
                          ??

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נהג אלוף

                            @טוסון
                            ??

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נהג אלוף
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @נהג-אלוף
                            מובן היטב…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            18

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            130.8k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום