דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיה, חברה אמינה?

      קיה, חברה אמינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 87 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • איש 1א איש 1

        מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
        תודה רבה…

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איש 1א איש 1

          מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
          וקיה ספורטאז’ אולי…

          M מנותק
          M מנותק
          MEM
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @איש-1 כתב בקיה, חברה אמינה?:

          מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
          וקיה ספורטאז’ אולי…

          קח בחשבון מראש שהיא שתיינית גדולה…
          אבל גם יודעת לפנק
          לא בטוח אבל אני חושב שHR-V יותר חסכוני ובנוחות די קרוב - אבל שוב לא מנסיון, נחכה לבעלי מעי"ז…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אבי KIA
            כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
            #6

            בחברה הזאת
            אין קשר בין האמינות של כל דגם
            כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איש 1א איש 1

              מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
              תודה רבה…

              נ מנותק
              נ מנותק
              נהג אלוף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @איש-1
              מנסיון שלי,
              ומשיחות עם מוסכניקים יצא לי שהאמינות שלה בסדר גמור,
              בתנאי ! שאתה מטפל בזמן,
              שמן מים וטיפולי שגרה.
              ככלל כמו כל רכב תשקיע בו והוא יחזיר לך חזרה.
              (לא צרפתיות.)…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי KIA

                בחברה הזאת
                אין קשר בין האמינות של כל דגם
                כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #8

                @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                בחברה הזאת
                אין קשר בין האמינות של כל דגם
                כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                @mik6868
                האי כלל נקוט בידך!
                יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                E נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                  בחברה הזאת
                  אין קשר בין האמינות של כל דגם
                  כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                  הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                  ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                  @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                  @mik6868
                  האי כלל נקוט בידך!
                  יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                  (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                  (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                  כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ez058
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @טוסון
                  מעליותא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                    בחברה הזאת
                    אין קשר בין האמינות של כל דגם
                    כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                    הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                    ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                    @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                    @mik6868
                    האי כלל נקוט בידך!
                    יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                    (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                    (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                    כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @טוסון
                    מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                    לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                    הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                    וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                    אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נהג אלוף

                      @טוסון
                      מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                      לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                      הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                      וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                      אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #11

                      @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                      כמובן כולם
                      Screenshot_20260618-214827.png
                      (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                      @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      @טוסון
                      ??

                      @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                      לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                      הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                      וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                      אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                      על זה עניתי

                      הסברתי את זה

                      @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                        כמובן כולם
                        Screenshot_20260618-214827.png
                        (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                        @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        @טוסון
                        ??

                        @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                        לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                        הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                        וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                        אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                        על זה עניתי

                        הסברתי את זה

                        @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נהג אלוף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @טוסון
                        ??

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נהג אלוף

                          @טוסון
                          ??

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג אלוף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נהג-אלוף
                          מובן היטב…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          23

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום