דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קיה, חברה אמינה?

      קיה, חברה אמינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 87 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • איש 1א מנותק
        איש 1א מנותק
        איש 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
        תודה רבה…

        חיים ברזלח נ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אלחנן 3א מנותק
          אלחנן 3א מנותק
          אלחנן 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          כדאי שתפרט יותר דגם ושנתון יש הבדלים רבים בין הדגמים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • איש 1א מנותק
            איש 1א מנותק
            איש 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
            וקיה ספורטאז’ אולי…

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איש 1א איש 1

              מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
              תודה רבה…

              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @איש-1 אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איש 1א איש 1

                מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
                וקיה ספורטאז’ אולי…

                M מנותק
                M מנותק
                MEM
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @איש-1 כתב בקיה, חברה אמינה?:

                מתעניין על כמה מתוך הקיהאות
                וקיה ספורטאז’ אולי…

                קח בחשבון מראש שהיא שתיינית גדולה…
                אבל גם יודעת לפנק
                לא בטוח אבל אני חושב שHR-V יותר חסכוני ובנוחות די קרוב - אבל שוב לא מנסיון, נחכה לבעלי מעי"ז…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אבי KIA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                  #6

                  בחברה הזאת
                  אין קשר בין האמינות של כל דגם
                  כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איש 1א איש 1

                    מי שיודע לומר בעניין מניסיון או מידע, אשמח לשמוע…
                    תודה רבה…

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @איש-1
                    מנסיון שלי,
                    ומשיחות עם מוסכניקים יצא לי שהאמינות שלה בסדר גמור,
                    בתנאי ! שאתה מטפל בזמן,
                    שמן מים וטיפולי שגרה.
                    ככלל כמו כל רכב תשקיע בו והוא יחזיר לך חזרה.
                    (לא צרפתיות.)…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבי KIA

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #8

                      @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                      בחברה הזאת
                      אין קשר בין האמינות של כל דגם
                      כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                      הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                      ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                      @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                      @mik6868
                      האי כלל נקוט בידך!
                      יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                      (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                      (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                      כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      E נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                        בחברה הזאת
                        אין קשר בין האמינות של כל דגם
                        כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                        הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                        ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                        @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                        @mik6868
                        האי כלל נקוט בידך!
                        יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                        (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                        (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                        כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ez058
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טוסון
                        מעליותא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:

                          בחברה הזאת
                          אין קשר בין האמינות של כל דגם
                          כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזל

                          הפורטה לגריעותא או למעליותא?

                          ו @איש-1 אני רק מניח כאן

                          @אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:

                          @mik6868
                          האי כלל נקוט בידך!
                          יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
                          (ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)

                          (כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
                          כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג אלוף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טוסון
                          מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                          לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                          הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                          וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                          אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נהג אלוף

                            @טוסון
                            מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                            לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                            הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                            וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                            אז יש ויש גם ברכבים חדשים.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #11

                            @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                            כמובן כולם
                            Screenshot_20260618-214827.png
                            (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            @טוסון
                            ??

                            @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                            לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                            הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                            וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                            אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                            על זה עניתי

                            הסברתי את זה

                            @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                            כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              @נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות

                              כמובן כולם
                              Screenshot_20260618-214827.png
                              (מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)

                              @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              @טוסון
                              ??

                              @נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
                              לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
                              הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
                              וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
                              אז יש ויש גם ברכבים חדשים

                              על זה עניתי

                              הסברתי את זה

                              @טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:

                              כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהג אלוף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @טוסון
                              ??

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נהג אלוף

                                @טוסון
                                ??

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נהג אלוף
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @נהג-אלוף
                                מובן היטב…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                26

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום