קיה, חברה אמינה?
-
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@טוסון
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשים.@נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות
כמובן כולם

(מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)
@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
@טוסון
??@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשיםעל זה עניתי
הסברתי את זה
@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה
-
@נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות
כמובן כולם

(מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)
@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
@טוסון
??@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשיםעל זה עניתי
הסברתי את זה
@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה
