קיה, חברה אמינה?
-
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה -
@טוסון
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשים.@נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות
כמובן כולם

(מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)
@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
@טוסון
??@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשיםעל זה עניתי
הסברתי את זה
@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה
-
@נהג-אלוף לא אמרתי שבחדש לא צריך לבדוק, אבל מי שקונה רכב חדש לא כל כך אכפת לו מה יהיה מצב הרכב ב200k הוא צריך את השקט שלו ל3-5 שנים הקרובות
כמובן כולם

(מדי פעם משתחרר לי 1-2 ותוך רגע המגבלה חוזרת)
@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
@טוסון
??@נהג-אלוף כתב בקיה, חברה אמינה?:
מכיר אחד שקנה סופרטאז חדש דיזל,
לפני חמש שנים, ישירות מהחברה.
הבנאדם מקצוען אמיתי, מוסכניק מומחה בעצמו,
וכלשונו: רכב פח אל תתקרב.
אז יש ויש גם ברכבים חדשיםעל זה עניתי
הסברתי את זה
@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה
-
@חיים-ברזל כתב בקיה, חברה אמינה?:
אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה
לפי מה אתה הולך? אם לפי מסירות אז היא במקום החמישי בעוד שצ’רי וג’אקו טויה ויונדאי לפניה (אז זה לא השורה השנייה…)
ואם אתה הולך לפי אמיניות (מה אנשים אומרים על החברות האלו מנסיון) אז היא במקום השמיני… בעולם ואפי’ סוברו ומאזדה (שהם פחות נמכרים ממנה) מדורגים לפניה…
אז היא לא בדיק בשורה שאחרי טויוטה אבל חד משמעית זה חברה טובה ביחס לשוק… -
@חיים-ברזל כתב בקיה, חברה אמינה?:
אולי היא לא נחשבת מה’שורה הראשונה’ של טיוטה וכו’, אבל בשורה מיד אחריה
לפי מה אתה הולך? אם לפי מסירות אז היא במקום החמישי בעוד שצ’רי וג’אקו טויה ויונדאי לפניה (אז זה לא השורה השנייה…)
ואם אתה הולך לפי אמיניות (מה אנשים אומרים על החברות האלו מנסיון) אז היא במקום השמיני… בעולם ואפי’ סוברו ומאזדה (שהם פחות נמכרים ממנה) מדורגים לפניה…
אז היא לא בדיק בשורה שאחרי טויוטה אבל חד משמעית זה חברה טובה ביחס לשוק…@אריאל-קמחי
מבחינת אמינות, בשורה הראשונה, טויוטה וחברותיה היפניות האמינות, בשורה השנייה הקוריאניות, בשורות הבאות אני כבר לא מתערב, (כמובן שיש גם דגמים צרפתיים, אפילו לסטלנטיס שהם אמינים, ודגמים לא אמינים גם ביפניות)
(גם מקום שמיני יכול להיות שורה שנייה)אלא אם כן אתה סופר ככה, שורה ראשונה-טויוטה
שורה שניה-סוזוקי, סובארו. שורה שלישית-מאזדה
אין צורך להתווכח על המיקומים המדוייקים -
@אבי-KIA כתב בקיה, חברה אמינה?:
בחברה הזאת
אין קשר בין האמינות של כל דגם
כדוגמה פורטה מול סיד ואופטימה במיוחד דיזלהפורטה לגריעותא או למעליותא?
ו @איש-1 אני רק מניח כאן
@אלוף-העולם-1 כתב במחפש רכב שיתאים לעליות של ירושלים וחסכוני ב17000:
@mik6868
האי כלל נקוט בידך!
יונדאי- קיה, עדיף להתרחק בדגמים עם קלאצ’ים, טורבו, דיזל.
(ציטוט: ג’קי חלפים, אבא שלי…)(כמדומה שבספורטאג׳ ממליצים לא לקחת 1.6 רק 2.0
כמובן שאם אתה מוציא חדש מהחברה/0 ק"מ אז אמינות מקבלת משמעות קצת שונה@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
1.6 רק 2.0
ה 1.6 ידוע כמנוע עם בעיות אכילת/שריפת שמן
טוסון ספורטז’ והמסתעף -
@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
1.6 רק 2.0
ה 1.6 ידוע כמנוע עם בעיות אכילת/שריפת שמן
טוסון ספורטז’ והמסתעף -
@חיים-Y0737 כמובן כמובן
אני הטוסון של 2.7 v6 כמובן, ככה שלא נפגעתי…
(מעולם לא נהגתי על הדגם הנ"ל)@טוסון כתב בקיה, חברה אמינה?:
2.7 v6
נו המנוע הטוב של קרניבל…
ההוא שהרבה שמו עליו גפ’'מ
הישנים הרבה יותר טובים
