מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך
אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300וכן בכל עיר ועיר
@ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב
-
לדעתי הכבישים מחר יהיו הכי פתוחים כי מסיימים את העבודה יותר מוקדם בגלל המחאה. ביום רגיל שיש עומסים אתה זוחל בכביש על 20 קמ"ש במקטעים מסוימים אז לדעתי המחאה לא תשפיע כל כך על הדרכים עם מינימום של 50 קמ"ש
-
אם אכן אנשים יצייתו להוראות ויסעו רק בימין לאט, לא עשינו כלום… כולם יסעו חינם ב"נתיב המהיר" קרי שמאל
-
אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
-
@משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”
-
@יוני
אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יוני
אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל. -
מתוך אתר הגיזרה
נהיה בכל כביש | בוועדה המארגנת של מחאת הרכבים טוענים שהם מדליפים מפות במטרה להטעות את המשטרה. גורם בוועדה: “רק בזמן אמת נחליט מאיפה נוסעים. נהיה בכל כביש בישראל” -
אבי מוסקוב ב׳קול ברמה׳: עד כה נרשמו 2,500 כלי רכב למחאת הרכבים. להערכת הוועדה המארגנת, בפועל יגיעו כ-4,000 רכבים.
-
נראה לציבור שאני אוכל למחות במהירות (יחסית) מאשדוד לירושלים באיזושהי דרך?
אין בבעלותי רכב, כך שאני לא משתתף במחאה
@פתוח-לשמוע שאלתי (גם) ברצינות
השאלה אם לחכות באשדוד עד יעבור זעם, ולסכם עם החברותא על סד"ב טלפוני…
(כמובן שאבדוק בוויז)
לכאורה כמעט כל הדרך זה הכיוון ההפוך (כביש 1 ביציאה מירושלים עומד כבר עכשיו)













