דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      56 פוסטים 28 כותבים 2.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח חיימנה

        @אליהו-בן-יוסף
        4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
        השאלה אם זה קשור אלי…

        אליהו בן יוסףא מנותק
        אליהו בן יוסףא מנותק
        אליהו בן יוסף
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @חיימנה 0613714d-dc80-43b0-8031-ea90f71e31e4-image.png נראה שכן תראה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

          3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

          י מנותק
          י מנותק
          ישראליק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @אליהו-בן-יוסף כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

          לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

          נשמע אתה לא נוהג לנהוג

          כל נהג יודע שמספיקה משאית אחת בנתיב הימני בעליות לירושלים לגרום עומס קילומטר שלם אחורה [מצריך אנשים להאט כדי לעבור נתיב / לאפשר לנהג להיכנס לנתיב שלהם] וההאטה הזו גורמת עומס. אתה עובר את המשיאת וטס.

          אם יהיו אלפי רכבים בפיזור מלא שנוסים על 50, לא יהיה אפשר לנסוע בשום כביש. וההשלכות התחבורתיות של זה יהיו ללא ספק עד הערב המאוחר

          אלא אם כן יהיה דרדלה, יבואו קצת אנשים ויסעו על 80

          צריך לזכור שהם לא לבד בכביש זה שעות שבין כך הם קטסטרופליות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • י מנותק
            י מנותק
            ישראליק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך

            אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
            עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443

            אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
            לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300

            וכן בכל עיר ועיר

            אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י ישראליק

              רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך

              אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
              עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443

              אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
              לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300

              וכן בכל עיר ועיר

              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו מרצדס ויטוא מנותק
                אליהו מרצדס ויטוא מנותק
                אליהו מרצדס ויטו
                כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו מרצדס ויטו
                #50

                לדעתי הכבישים מחר יהיו הכי פתוחים כי מסיימים את העבודה יותר מוקדם בגלל המחאה. ביום רגיל שיש עומסים אתה זוחל בכביש על 20 קמ"ש במקטעים מסוימים אז לדעתי המחאה לא תשפיע כל כך על הדרכים עם מינימום של 50 קמ"ש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  אולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • YKingsmartY מנותק
                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    אם אכן אנשים יצייתו להוראות ויסעו רק בימין לאט, לא עשינו כלום… כולם יסעו חינם ב"נתיב המהיר" קרי שמאל

                    אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                    מייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה שמחהמ מנותק
                      משה שמחהמ מנותק
                      משה שמחה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
                      צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

                      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משה שמחהמ משה שמחה

                        אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
                        צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                        #54

                        @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מאירמ מאיר

                          @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 5
                          #55

                          @מאיר
                          מנסיון המשטרה תוחמת את המוחים לנתיב הימני (ובכך חוסמת בעצמה נתיב נוסף…)

                          אגב המשטרה משתדלת לתת דוחות כי למה לא ולכן צריך מאוד להשתדל לא להחזיק פלאפון וכו’ גם אם הכל עומד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלוש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                            #56

                            unnamed.jpg

                            1782281113576.png

                            1782281047983.png

                            1782280876543.png

                            1782280696498.png

                            1782280574203.png

                            1782278691408.png

                            ולבדיחות AI

                            מחאת הרכבים_אמת ליעקב בישראל.png

                            1782283874226.png

                            שירים

                            מקור פרוג

                            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            • 1
                            • 2
                            • 3

                            53

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            131.3k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום