דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      54 פוסטים 20 כותבים 491 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פ פריוס אפור

        בוודאי שכביש 6 שווה את המחיר, בפרט אם יש לך מנוי פסקל.
        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות, לכביש 2 שכל כמה קילמוטרים אתה צריך להאט או איזה נתיב שנהיה צר.
        לגבי 6 חוצה צפון אני כמעט לא נוסע שמה, א. זה לא מאריך הרבה, ב. לא מצליח לעשות מנוי, ואף פעם לא קיבלתי חשבונית, ומפחד שיום אחד ישלחו לי חשבונית כל כמה עשרות שקלים תוספות וריביות.

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר מגיה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,

        יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר ג

          @אליהו-התח כדאיות נוספת היא שבכביש 6 אין רמזורים
          ומי שנוסע מהצפון לדרום יש לו עשרות רמזורים (משתנה אם הנסיעה בכביש 2 או 4 אבל בכל אופן בסוף צריך לעלות על 4 ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים) שכל פעם מצריכים תאוצה מחדש שזה יותר דלק

          לא שההוצאה של הדלק כל כך גדולה שההשקעה על כביש 6 בהכרח תכסה את זה
          אבל כדאי להכניס זאת לסל השיקולים ובפרט בשעות העמוסות שאז כביש 6 יכול בהחלט לחסוך בכסף (בתקווה ובתפילה שלא תמצא את עצמך משלם לכביש 6 על הפקק הכל כך נחמד שנתקעת בו)

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

          מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
          כמה זמן זה חוסך בד"כ לא הרבה אא"כ בשעת פקקים

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
            #23

            לא יודע את מי לתייג פה.

            מירושלים לצפון - למירון אצל ר’ שמעון - הלוך וחזור.
            אם אורך זמן הנסיעה לא משנה לי, מאיפה כדאי לנסוע מבחינת נוחות וחיסכון אגרות?

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              לא יודע את מי לתייג פה.

              מירושלים לצפון - למירון אצל ר’ שמעון - הלוך וחזור.
              אם אורך זמן הנסיעה לא משנה לי, מאיפה כדאי לנסוע מבחינת נוחות וחיסכון אגרות?

              חובק עולםח מחובר
              חובק עולםח מחובר
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
              #24

              @תודה-לבורא-עולם-0 ההבדל במרחק זה כ18ק"מ . נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר. וכביש 6 עולה כ37.5 למנוי לכל האורך

              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @תודה-לבורא-עולם-0 ההבדל במרחק זה כ18ק"מ . נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר. וכביש 6 עולה כ37.5 למנוי לכל האורך

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #25

                @חובק-עולם

                ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

                כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

                והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

                אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

                וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

                מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
                ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

                חובק עולםח נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @חובק-עולם

                  ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

                  כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

                  והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

                  אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

                  וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

                  מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
                  ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

                  חובק עולםח מחובר
                  חובק עולםח מחובר
                  חובק עולם
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                  והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                  תודה לבורא עולם 0ת טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • יוניי יוני

                    @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                    מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
                    כמה זמן זה חוסך בד"כ לא הרבה אא"כ בשעת פקקים

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                    #27

                    > ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                    30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות

                    @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                    אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    יוניי מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                      והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                      #28

                      @חובק-עולם

                      יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                      נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                      ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
                      אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
                      אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        @חובק-עולם

                        יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                        נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                        ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
                        אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
                        אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…

                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                        #29

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                        יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                        בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                        @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                        נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                        האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                        אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.

                        אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.

                        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                          בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                          @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?

                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                          אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.

                          אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.

                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @חובק-עולם

                          בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                          הכי מדוייק במסלול - וכמעט כמעט הכי מדוייק בצריכה.
                          רק עם הסתייגות קלה בצריכה בהתאם למצב רוח הנהג.
                          מבחינתי קיבלתי מענה מְממ-מדויק!! והתייחסות מלאה,
                          אז מגיע לך שוב…

                          יישר כח !!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                            > ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                            30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות

                            @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                            אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                            אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                            נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוניי יוני

                              @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                              מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                              אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                              נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?

                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                @יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות

                                יוניי מנותק
                                יוניי מנותק
                                יוני
                                מגיה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                @יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות

                                אז דרך 4 יותר מהר
                                אבל בשעות עומס משם יותר מהר

                                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                  > ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                                  30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות

                                  @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                  מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                  אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאיר ג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                  #34

                                  @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
                                  בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
                                  אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
                                  מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד

                                  @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                  מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                  ארוך משמעותית בזמן

                                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טייס קרבי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טייס קרבי
                                    #35

                                    בלת"ק
                                    השנקל שלי הוא
                                    שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
                                    אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
                                    אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
                                    אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
                                    (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
                                    ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)

                                    חובק עולםח א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט טייס קרבי

                                      בלת"ק
                                      השנקל שלי הוא
                                      שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
                                      אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
                                      אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
                                      אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
                                      (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
                                      ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)

                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולם
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                                      #36
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חובק עולםח חובק עולם

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טייס קרבי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37
                                        פוסט זה נמחק!
                                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט טייס קרבי

                                          פוסט זה נמחק!

                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • חובק עולםח חובק עולם

                                            פוסט זה נמחק!

                                            ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טייס קרבי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #39
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מ מאיר ג

                                              @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?
                                              בא תשאל את @מאיר אם אני הגזמתי
                                              אם אני זוכר המספר המדויק זה 26 אבל כתבתי באזור 30 כי אני לא ממש בטוח במספר המדויק (פעם ספרתי)
                                              מה שברור שאין בודדים באזור שדרות. כל נתיבותי שרואה את מה שכתבת מתפוצץ עכשיו מצחוק ובוכה כאחד

                                              @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                              מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                              ארוך משמעותית בזמן

                                              פתוח לשמועפ מנותק
                                              פתוח לשמועפ מנותק
                                              פתוח לשמוע
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #40

                                              @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                              @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?

                                              חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
                                              כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

                                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                              הם אלו שיודעים לשאול
                                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                              מ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              98

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום