דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות
      4. שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת

      שאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות
      10 פוסטים 4 כותבים 1.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • YKingsmartY מנותק
        YKingsmartY מנותק
        YKingsmart
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אחותי שתחי’ הייתה שבוע שעבר במירון, כשהרכב מלפניה התחיל לעשות רוורס, היא צפרה בחזקה, אך מסתבר שהקשישים שישבו שם לא ממש שמעו…
        לאחותי אין מצלמת דרך שזה חבל.
        בלי להתנגד הנהגת הביאה לה לצלם את הפוליסה שלה, ואת רשיון הרכב, העניקה מס’ טלפון וכאן זה נגמר בינתיים.
        מציין שהנזק הוא לא כ"כ גדול ומסתכם כמה שהתרשמתי בטמבון הקדמי, קורולה 2008
        לאחר שאחותי נסעה לצפת, הזוג מתקשר, ואומר שהם מגיעים אליה, הגיעו והתחילו לדרוש לקבל גם את הפוליסה וכו’, כי ככה ביקש הסוכן ביטוח שלהם… כמובן שאחותי לא הביאה, והם הלכו בכעס ובאיום שהם יותר לא עונים לטלפון.
        תכלס, אני רוצה לעזור לה, בביטוח אמרו לה לקחת שמאי, אבל היא חוששת לשלם סכומים גדולים שמא בסוף יגלגלו עליה את הנזק (יש לי אמנם הקלטה של בעלה מרגע התאונה, שמסביר שאשתו נסעה רוורס ופגעה…)
        הקשיש לא מוכן לשלם בלי ביטוח, וטוען כי לשם כך הוא משלם ביטוח שנים… כמה שהסברתי לו שהוא יצא בנזק גדול יותר בלערב ביטוח, אוטם אוזנו.
        האם זה מה שיש, לערב ביטוח שלה ולדרוש מהביטוח שלה את הכסף ע"י כך?
        האם זה לא סיכון בלשלם על שמאי בידיעה שהכסף יחזור?
        והאם ההקלטה שבעלה אומר שזו היא קבילה, או העובדה שיש לי את צילום הפוליסה שלה?
        תודה
        @נייטרון-חפשי @מיכלין-שמאי-רכב

        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

        מייל
        Ykingsmart1@gmail.com

        נייטרון חפשינ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • YKingsmartY YKingsmart

          אחותי שתחי’ הייתה שבוע שעבר במירון, כשהרכב מלפניה התחיל לעשות רוורס, היא צפרה בחזקה, אך מסתבר שהקשישים שישבו שם לא ממש שמעו…
          לאחותי אין מצלמת דרך שזה חבל.
          בלי להתנגד הנהגת הביאה לה לצלם את הפוליסה שלה, ואת רשיון הרכב, העניקה מס’ טלפון וכאן זה נגמר בינתיים.
          מציין שהנזק הוא לא כ"כ גדול ומסתכם כמה שהתרשמתי בטמבון הקדמי, קורולה 2008
          לאחר שאחותי נסעה לצפת, הזוג מתקשר, ואומר שהם מגיעים אליה, הגיעו והתחילו לדרוש לקבל גם את הפוליסה וכו’, כי ככה ביקש הסוכן ביטוח שלהם… כמובן שאחותי לא הביאה, והם הלכו בכעס ובאיום שהם יותר לא עונים לטלפון.
          תכלס, אני רוצה לעזור לה, בביטוח אמרו לה לקחת שמאי, אבל היא חוששת לשלם סכומים גדולים שמא בסוף יגלגלו עליה את הנזק (יש לי אמנם הקלטה של בעלה מרגע התאונה, שמסביר שאשתו נסעה רוורס ופגעה…)
          הקשיש לא מוכן לשלם בלי ביטוח, וטוען כי לשם כך הוא משלם ביטוח שנים… כמה שהסברתי לו שהוא יצא בנזק גדול יותר בלערב ביטוח, אוטם אוזנו.
          האם זה מה שיש, לערב ביטוח שלה ולדרוש מהביטוח שלה את הכסף ע"י כך?
          האם זה לא סיכון בלשלם על שמאי בידיעה שהכסף יחזור?
          והאם ההקלטה שבעלה אומר שזו היא קבילה, או העובדה שיש לי את צילום הפוליסה שלה?
          תודה
          @נייטרון-חפשי @מיכלין-שמאי-רכב

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @YKingsmart בקשר למשמעות של ההקלטה לע"ד זה מספיק אבל צריך לשאול את @מיכלין-שמאי-רכב או את סוכן הביטוח שלך, חברת הביטוח שלך אמורה לתת לך שירות ליווי תביעות אתה צריך רק לדווח להם ולשלוח להם תיעודים.
          יש שמאים שמוכנים לקבל תשלום רק במידה והתביעה הצליחה, כמובן רק במקרים שנראה להם שיצליח.
          שים לב שבמקרים שחברת הביטוח שלך ושלהם זו אותה חברה, עלולה להיות להם נטייה לומר שאתה לא זכאי.
          אתה יכול לקבל על זה אלפי שקלים ואם זו התעקשות שלהם לערב ביטוח אני לא רואה סיבה לא למצות את החוק, בהצלחה!

          pikolinou@gmail.com

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • YKingsmartY YKingsmart

            אחותי שתחי’ הייתה שבוע שעבר במירון, כשהרכב מלפניה התחיל לעשות רוורס, היא צפרה בחזקה, אך מסתבר שהקשישים שישבו שם לא ממש שמעו…
            לאחותי אין מצלמת דרך שזה חבל.
            בלי להתנגד הנהגת הביאה לה לצלם את הפוליסה שלה, ואת רשיון הרכב, העניקה מס’ טלפון וכאן זה נגמר בינתיים.
            מציין שהנזק הוא לא כ"כ גדול ומסתכם כמה שהתרשמתי בטמבון הקדמי, קורולה 2008
            לאחר שאחותי נסעה לצפת, הזוג מתקשר, ואומר שהם מגיעים אליה, הגיעו והתחילו לדרוש לקבל גם את הפוליסה וכו’, כי ככה ביקש הסוכן ביטוח שלהם… כמובן שאחותי לא הביאה, והם הלכו בכעס ובאיום שהם יותר לא עונים לטלפון.
            תכלס, אני רוצה לעזור לה, בביטוח אמרו לה לקחת שמאי, אבל היא חוששת לשלם סכומים גדולים שמא בסוף יגלגלו עליה את הנזק (יש לי אמנם הקלטה של בעלה מרגע התאונה, שמסביר שאשתו נסעה רוורס ופגעה…)
            הקשיש לא מוכן לשלם בלי ביטוח, וטוען כי לשם כך הוא משלם ביטוח שנים… כמה שהסברתי לו שהוא יצא בנזק גדול יותר בלערב ביטוח, אוטם אוזנו.
            האם זה מה שיש, לערב ביטוח שלה ולדרוש מהביטוח שלה את הכסף ע"י כך?
            האם זה לא סיכון בלשלם על שמאי בידיעה שהכסף יחזור?
            והאם ההקלטה שבעלה אומר שזו היא קבילה, או העובדה שיש לי את צילום הפוליסה שלה?
            תודה
            @נייטרון-חפשי @מיכלין-שמאי-רכב

            מ מנותק
            מ מנותק
            מיכלין שמאי רכב
            שמאי עורך דין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @YKingsmart
            שיחה מוקלטת זה מצויין. ניתן להשמיע אותה בביהמ’'ש. לא מאמין שזה יגיע עד לבית המשפט. עכשיו צריך שמאות ולהגיש דרישת תשלום.

            שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @YKingsmart בקשר למשמעות של ההקלטה לע"ד זה מספיק אבל צריך לשאול את @מיכלין-שמאי-רכב או את סוכן הביטוח שלך, חברת הביטוח שלך אמורה לתת לך שירות ליווי תביעות אתה צריך רק לדווח להם ולשלוח להם תיעודים.
              יש שמאים שמוכנים לקבל תשלום רק במידה והתביעה הצליחה, כמובן רק במקרים שנראה להם שיצליח.
              שים לב שבמקרים שחברת הביטוח שלך ושלהם זו אותה חברה, עלולה להיות להם נטייה לומר שאתה לא זכאי.
              אתה יכול לקבל על זה אלפי שקלים ואם זו התעקשות שלהם לערב ביטוח אני לא רואה סיבה לא למצות את החוק, בהצלחה!

              מ מנותק
              מ מנותק
              מיכלין שמאי רכב
              שמאי עורך דין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @נייטרון-חפשי
              רוצה להתיחס לעניין שמאים שמקבלים שכ’‘ט רק בתנאי שתביעה מתקבלת(על בסיס ההצלחה). אני שומע על דבר כזה לראשונה ולא מכיר שמאים שעובדים בשיטה כזאת.
              ראשית אסור לשמאים להיות שותפים למקרה, עלינו לשום את הנזק ולקבל על זה שכ’‘ט. אחרת שמאים הופכים לשותפים ומעוניינים בתוצאות השמאות וזה כשלעצמו פוסל שמאות. ביהמ’‘ש רואים בשיטת עבודה הנ’‘ל ששמאים יוזמים שמאויות סרק. חברות ביטוח שולחות גם חוקרים פרטיים כדי לברר האם שמאים עובדים בשיטות הנ’‘ל או מחזירים חלק משכ’‘ט כאשר תביעה מתקבלת חלקים או כאשר שכ’‘ט שמאי משולם חלקית ואז מפילים לשמאים האלו תיקים בביהמ’‘ש. נכון מותר לקבל צ’ק דחוי.
              יחד עם זאת מה היגיון של שמאי לעבוד על בסיס הצלחה. הרי שמאי צריך לנסוע (ככלל בפקקים, לבזבז זמן, דלק) לצלם את הרכב, בדוחות תיקון לצלם פעמיים(לנסוע פעמיים), לכתוב חוות דעת, לשלם כסף על תוכנה(תוכנת שמאים מחייבים אותנו על תשלום קבוע לתיק) להכין חשבונית, לשלם מע’‘מ ואז להמתין האם התיק יצליח. השאלה מה זה הצליח? ביהמ’‘ש פסק חלוקת אחריות 20 80 זה הצליח? 50 50 זה הצליח? ואם לא יצליח אז צריך לבטל חשבונית, ומה עם המע’'מ שכבר שולם?

              שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מ מיכלין שמאי רכב

                @נייטרון-חפשי
                רוצה להתיחס לעניין שמאים שמקבלים שכ’‘ט רק בתנאי שתביעה מתקבלת(על בסיס ההצלחה). אני שומע על דבר כזה לראשונה ולא מכיר שמאים שעובדים בשיטה כזאת.
                ראשית אסור לשמאים להיות שותפים למקרה, עלינו לשום את הנזק ולקבל על זה שכ’‘ט. אחרת שמאים הופכים לשותפים ומעוניינים בתוצאות השמאות וזה כשלעצמו פוסל שמאות. ביהמ’‘ש רואים בשיטת עבודה הנ’‘ל ששמאים יוזמים שמאויות סרק. חברות ביטוח שולחות גם חוקרים פרטיים כדי לברר האם שמאים עובדים בשיטות הנ’‘ל או מחזירים חלק משכ’‘ט כאשר תביעה מתקבלת חלקים או כאשר שכ’‘ט שמאי משולם חלקית ואז מפילים לשמאים האלו תיקים בביהמ’‘ש. נכון מותר לקבל צ’ק דחוי.
                יחד עם זאת מה היגיון של שמאי לעבוד על בסיס הצלחה. הרי שמאי צריך לנסוע (ככלל בפקקים, לבזבז זמן, דלק) לצלם את הרכב, בדוחות תיקון לצלם פעמיים(לנסוע פעמיים), לכתוב חוות דעת, לשלם כסף על תוכנה(תוכנת שמאים מחייבים אותנו על תשלום קבוע לתיק) להכין חשבונית, לשלם מע’‘מ ואז להמתין האם התיק יצליח. השאלה מה זה הצליח? ביהמ’‘ש פסק חלוקת אחריות 20 80 זה הצליח? 50 50 זה הצליח? ואם לא יצליח אז צריך לבטל חשבונית, ומה עם המע’'מ שכבר שולם?

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                #5

                @מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד.
                אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל?
                ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות.

                pikolinou@gmail.com

                יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @מיכלין-שמאי-רכב אולי לא הבנתי נכון, אבל פעם לקחתי שמאי שהציע לי כחלק מהשירות ליווי בהליך התביעה (לא הייתי צריך את זה כי קיבלתי את השירות החברת הביטוח) ואת התשלום לקח בצ’ק דחוי שייגבה רק אחר קבלת הפיצוי, ובאמת העניין התעכב וכשהגיע זמן הפירעון קיבלתי טלפון ממשרד השמאים כדי לברר האם כבר התקבלה התביעה וכשאמרתי שעוד לא הם המתינו עוד.
                  אולי אני טועה והם היו גובים בכל מקרה ורק הציגו לי את זה כך כגימיק שיווקי בגלל שהיו בטוחים שהתביעה תתקבל?
                  ובעניין שאלת ההצלחה אין משמעות לסכום התביעה וקבלת הסכום המלא או לא, המשמעות היחידה היא האם זיכו אותי כחלק מהתביעה את דמי השמאות, וזה גם מסביר למה אין כאן מעורבות אישית של השמאי בתביעה אחרי שהסכום שהוא יקבל קבוע מראש בכל מקרה וברור שאין לשמאות השפעה על הזיכוי העקרוני בדמי שמאות.

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @נייטרון-חפשי לכאו’ זה רק אינטרס לעזור לך שלא תצטרך לשלם לפני שיש לך כסף אבל אה"נ אם לא היית מקבל כסף היית משלם

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • YKingsmartY מנותק
                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    תודה רבה על כל התגובות
                    אשמח לקבל מס’ של שמאי באיזור צפת במחיר סביר (השמאים של הביטוח נמצאים מינימום בכרמיאל ורוצים 1400 על צילום ראשוני…)

                    אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                    מייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • YKingsmartY מנותק
                      YKingsmartY מנותק
                      YKingsmart
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה

                      אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                      מייל
                      Ykingsmart1@gmail.com

                      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • YKingsmartY YKingsmart

                        תודה רבה על כל התגובות
                        אשמח לקבל מס’ של שמאי באיזור צפת במחיר סביר (השמאים של הביטוח נמצאים מינימום בכרמיאל ורוצים 1400 על צילום ראשוני…)

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מיכלין שמאי רכב
                        שמאי עורך דין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @YKingsmart
                        במידה ועדיין רלוונטי תשלח לי תמונות למייל, בוא נראה במה מדובר. יוצא לי להגיע גם לצפת.

                        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • YKingsmartY YKingsmart

                          אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                          #10

                          @YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת:

                          אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה

                          שלחתי לך מייל

                          פיקו לינו <pikolinou@gmail.com‏>
                          יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 ‎(לפני יומיים (2))‎

                          pikolinou@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          94

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום