דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. להתקין מגבר רדיו

      להתקין מגבר רדיו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      25 פוסטים 6 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עמי
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עמי
        #1

        שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

        ראובן שבתיר ט ה מיישהמ 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ע עמי

          שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

          לא נותנת אות רדיו

          לא נותן בכלל?
          אז מה יעזור מגביר? מגביר זה להגביר שיהיה יותר, לא שיביא יש מאין

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

            לא נותנת אות רדיו

            לא נותן בכלל?
            אז מה יעזור מגביר? מגביר זה להגביר שיהיה יותר, לא שיביא יש מאין

            ע מנותק
            ע מנותק
            עמי
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עמי
            #3

            @ראובן-שבתי כתבתי נותנת רק לא כמו שצריך לא חלק לגמרי ומוזיקה זה מעצבן לשמוע כך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ע עמי

              שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #4

              @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

              שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

              איזה רכב זה?
              לא תמיד מגבר יעזור עיין כאן מה שנכתב בנושא
              ולדעתי בד"כ יותר יעזור זה או זה או זה מכיוון שהם משמשים כאנטנה חדשה אבל מגבר משתמש באנטנות הקיימות והם כאמור בפוסט שהובא לעיל לא תמיד מחוברות למולטימדיה

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ע עמי

                שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                ה מנותק
                ה מנותק
                הכהן
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                לחוט החיובי, 12V

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הכהן

                  @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                  שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                  לחוט החיובי, 12V

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עמי
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                  #6

                  @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמה של המולטימדיה ?

                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עמי

                    @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמה של המולטימדיה ?

                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתי
                    ניהול טכני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                    #7

                    @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                    @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמאה של המולטימדיה ?

                    לכאורה לחוט הצהוב
                    טעות אתה צריך לחבר לחוט מספר 2-ACC 12V
                    cee0bd9c-ffa7-4b7f-81b7-e82d9ba83550-image.png
                    כמו שכתוב באתר ממנו רכשת
                    848b5e36-b70d-4f60-80fe-465621a93181-image.png

                    ע ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                      @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                      @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמאה של המולטימדיה ?

                      לכאורה לחוט הצהוב
                      טעות אתה צריך לחבר לחוט מספר 2-ACC 12V
                      cee0bd9c-ffa7-4b7f-81b7-e82d9ba83550-image.png
                      כמו שכתוב באתר ממנו רכשת
                      848b5e36-b70d-4f60-80fe-465621a93181-image.png

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עמי
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #8

                      @ראובן-שבתי אני קנתי עם צמה מוכנה לדגם של הרכב שם גם אמור להיות כתוב או שהחוט האדום זה ה12V?

                      ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עמי

                        @ראובן-שבתי אני קנתי עם צמה מוכנה לדגם של הרכב שם גם אמור להיות כתוב או שהחוט האדום זה ה12V?

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                        @ראובן-שבתי אני קנתי עם צמאה מוכנה לדגם של הרכב שם גם אמור להיות כתוב?

                        מאמין שכן
                        זה אונברסלי לכל הצמות שנקראות POWER CABLE
                        אם לא כתוב תלך על צבע אדום (כמו החוט שהגיע לך, צבע לצבע)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ע עמי

                          @ראובן-שבתי אני קנתי עם צמה מוכנה לדגם של הרכב שם גם אמור להיות כתוב או שהחוט האדום זה ה12V?

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                          #10
                          פוסט זה נמחק!
                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            פוסט זה נמחק!

                            ע מנותק
                            ע מנותק
                            עמי
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ראובן-שבתי יש פיוז במרובע השחור

                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ע עמי

                              @ראובן-שבתי יש פיוז במרובע השחור

                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתי
                              ניהול טכני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                              @ראובן-שבתי יש פיוז במרובע השחור

                              אני יודע
                              צריך לדעת איפה להכניס אותו

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                @ראובן-שבתי יש פיוז במרובע השחור

                                אני יודע
                                צריך לדעת איפה להכניס אותו

                                ע מנותק
                                ע מנותק
                                עמי
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @ראובן-שבתי זה הפיוז שמפריד בין המגבר רדיו לחיבור של ה12V

                                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ע עמי

                                  @ראובן-שבתי זה הפיוז שמפריד בין המגבר רדיו לחיבור של ה12V

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עמי
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עמי
                                    #15

                                    @ראובן-שבתי לא נוגעים בו זה כמו הפיוז שנמצא בכל מולטימדיה מאחורה שאם יש קצר או שזה מקבל יותר חשמל זה מגן

                                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ע עמי

                                      @ראובן-שבתי לא נוגעים בו זה כמו הפיוז שנמצא בכל מולטימדיה מאחורה שאם יש קצר או שזה מקבל יותר חשמל זה מגן

                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      ניהול טכני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                      @ראובן-שבתי לא נוגעים בו זה כמו הפיוז שנמצא בכל מולטימדיה מאחורה שאם יש קצר זה מגן

                                      צודק אני דובר אנגלית ומשום מה לא קראתי מה כתוב באמת היה לי מוזר מה הקשר שצריך פיוז
                                      יאללה בהצלחה תעדכן שעובד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ע עמי

                                        שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                        #17

                                        @עמי אם זה עדיין רלוונטי לך או לאחרים יש את זה שמשמש בעצם לאנטנה ומגבר יחד במוצר אחד

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                          @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                          @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמאה של המולטימדיה ?

                                          לכאורה לחוט הצהוב
                                          טעות אתה צריך לחבר לחוט מספר 2-ACC 12V
                                          cee0bd9c-ffa7-4b7f-81b7-e82d9ba83550-image.png
                                          כמו שכתוב באתר ממנו רכשת
                                          848b5e36-b70d-4f60-80fe-465621a93181-image.png

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הכהן
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                          #18

                                          @ראובן-שבתי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                          @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                          @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמאה של המולטימדיה ?

                                          לכאורה לחוט הצהוב
                                          טעות אתה צריך לחבר לחוט מספר 2-ACC 12V

                                          לעניות דעתי זה לא משנה… רק צריך לבדוק שזה חוט 12V שמתנתק כשמכבים את האוטו ולא ההוא שמחובר ישירות למצבר.

                                          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ה הכהן

                                            @ראובן-שבתי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                            @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                            @הכהן נכון אבל לאיזה חוט בצמאה של המולטימדיה ?

                                            לכאורה לחוט הצהוב
                                            טעות אתה צריך לחבר לחוט מספר 2-ACC 12V

                                            לעניות דעתי זה לא משנה… רק צריך לבדוק שזה חוט 12V שמתנתק כשמכבים את האוטו ולא ההוא שמחובר ישירות למצבר.

                                            ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתי
                                            ניהול טכני
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                            #19

                                            @הכהן נכון מאוד, ובדיוק לכן צריך את 2
                                            כי 1 זה חוט שמוליך מינוס, ו3 חוט שמוליך פלוס מהמצבר, מה שאומר שזה יעבוד 24/7, החוט השלישי שיש בו מתח של 12V הוא חוט מספר 2- בינגו!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • ע עמי

                                              שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @עמי כתב בלהתקין מגבר רדיו:

                                              שלום המולטימדיה לא נותנת אות רדיו כמו שצריך לכן קניתי מגבר רדיו https://a.aliexpress.com/_omVLje0 רק אני לא יודע לאיפה אני מחבר את החוט האדום תודה

                                              אתה יכול לחבר אותו לחוט כחול שכתוב עליו ANT

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              ט ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              76

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום