דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      44 פוסטים 18 כותבים 6.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        ומעשה שהיה כך היה
        בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
        אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
        והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
        כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
        2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

        מ מנותק
        מ מנותק
        מיכלין שמאי רכב
        שמאי עורך דין
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #33

        @טוס-לאט-סע-מהר
        מגן וכנף להחלפה, צביעת שני חלקים. ללא נזק סמוי כמו כיוון פרונט, מתלה עקום.
        נראה לי גם בכפר תיקון זה יעלה יותר מ 2000 ש’‘ח.
        במידה והשתתפות שלך רק 2000 ש’'ח אז הרווח כולו שלך. אני מבין שמבאס לשלם השתתפות אך במקרה כזה כדאי.

        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • יעקב 5י מחובר
          יעקב 5י מחובר
          יעקב 5
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #34

          לפי הכללים של סיטי קאר חייבים לדווח במקרה תאונה
          ואם לא הם יכולים לגבות קנס
          כך עשית טוב שדיווחת כמו כן ההשתתפות עצמית שלהם היא מוגבלת (לא זוכר כמה)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

            @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            כמה זה מוגבל?
            לא ל2000 ש"ח?

            ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
            (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #35

            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            כמה זה מוגבל?
            לא ל2000 ש"ח?

            ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
            (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

            מיט"ז עפ"י חוק אסור מעל 4 בהשכרה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אהרן 4א מנותק
              אהרן 4א מנותק
              אהרן 4
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #36

              @טוס-לאט-סע-מהר
              קודם כל משתתף בצערך
              המקום ימלא חסרונך
              חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

              בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אהרן 4א אהרן 4

                @טוס-לאט-סע-מהר
                קודם כל משתתף בצערך
                המקום ימלא חסרונך
                חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

                בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @אהרן-4 עידכון ביניים…
                כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                טוס לאט סע מהרט מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                6
                • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                  @אהרן-4 עידכון ביניים…
                  כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                  כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                  אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                  לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                  אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                  טוס לאט סע מהר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                  פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                  ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                  בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                  לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                  נתי 2נ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                    סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                    פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                    ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                    בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                    לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                    נתי 2נ מחובר
                    נתי 2נ מחובר
                    נתי 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    @טוס-לאט-סע-מהר
                    האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
                    שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
                    ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
                    התנהלות מגעילהההה

                    א טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                      סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                      פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                      ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                      בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                      לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                      ח מחובר
                      ח מחובר
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                      כהוגן

                      עשיתי בשכל בשיטה הכי טובה: שלם ושכח
                      המקום ימלא חסרונך!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                        ומעשה שהיה כך היה
                        בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
                        אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
                        והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
                        כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

                        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                        כיצד עלי לפעול?
                        כמה הנזק המשוער?
                        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
                        2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

                        א מחובר
                        א מחובר
                        אלחנן 1
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #41

                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                        עזרה דחופה (מקווה…)

                        נכנסתי לאשכול הזה כדי להבין במה מדובר
                        חשבתי שכתבת מיקווה
                        נכנסתי לראות אם אתה מחפש מיקווה, או אולי עשית שם תאונה…
                        😊 😊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                          @אהרן-4 עידכון ביניים…
                          כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                          כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                          אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                          לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                          אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                          מיכאלושמ מנותק
                          מיכאלושמ מנותק
                          מיכאלוש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #42

                          @טוס-לאט-סע-מהר
                          סמן כנפתר
                          הכותרת גורמת לאנשים להיכנס כשאין להם כבר איך לעזור …

                          לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נתי 2נ נתי 2

                            @טוס-לאט-סע-מהר
                            האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
                            שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
                            ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
                            התנהלות מגעילהההה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלעדי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #43

                            @נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                            שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח

                            כריות אויר לא נפתחות בירידה ממדרכה. מסתבר שהוא רצה להקטין היזקו ולא אמר את האמת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יוניי יוני סימן נושא זה כשאלה
                            • יוניי יוני סימן נושא זה כנפתר
                            • נתי 2נ נתי 2

                              @טוס-לאט-סע-מהר
                              האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
                              שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
                              ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
                              התנהלות מגעילהההה

                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                              טוס לאט סע מהר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #44

                              @נתי-2 תקרה מתחילת השרשור כולם העריכו נזק ביותר מ2000 גם מיכלין השמאי… ככה שבכסף הם לא עקצו אותי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              • 1
                              • 2
                              • 3

                              68

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.7k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום