דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??

      מה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      תאורהקורולהפנסים
      29 פוסטים 8 כותבים 978 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • YKingsmartY YKingsmart

        @מיישה תודה משה אחינו היקר
        אשמח אם למישהו יש מענה לחצי הנוסף של השאלה, מהם המנורות הנוספות בצד הקדמי בקורולה…

        מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

        @מיישה תודה משה אחינו היקר
        אשמח אם למישהו יש מענה לחצי הנוסף של השאלה, מהם המנורות הנוספות בצד הקדמי בקורולה…

        תמיד זה אותו דבר משני הצדדים, ובד"כ האורות רגילים וגבוהים זה אותו סוג מנורה, במקרה שלך HB3.
        איך שהבנתי, הקוד 9006 הוא סוג תאורה נמוכה.

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיישהמ מיישה

          @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

          @מיישה תודה משה אחינו היקר
          אשמח אם למישהו יש מענה לחצי הנוסף של השאלה, מהם המנורות הנוספות בצד הקדמי בקורולה…

          תמיד זה אותו דבר משני הצדדים, ובד"כ האורות רגילים וגבוהים זה אותו סוג מנורה, במקרה שלך HB3.
          איך שהבנתי, הקוד 9006 הוא סוג תאורה נמוכה.

          YKingsmartY מחובר
          YKingsmartY מחובר
          YKingsmart
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מיישה אז כמה הגבוה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • TDIT מנותק
            TDIT מנותק
            TDI
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            לא מוכרת לי בעיית פנסים כזו בקורולה.
            הפנס עכור מבפנים?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מיישהמ מיישה

              @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

              HB3 9006

              מוצר טיל
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DekJxFB

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @מיישה כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

              @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

              HB3 9006

              מוצר טיל
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DekJxFB

              מה זה הטיל הזה? זה טורבו לד עם מאוורר קירור או רק בכאילו? [כי אני הזמנתי סתם לדים ליונדאי i30, ולא עשה את העבודה, לא יותר מאיר מהצהוב המקורי]

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • YKingsmartY מחובר
                YKingsmartY מחובר
                YKingsmart
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @מיישה תיקון טעות: מה שפירקתי זה HB3 9005
                Screenshot_20240326-022502.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @מיישה כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                  @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                  HB3 9006

                  מוצר טיל
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DekJxFB

                  מה זה הטיל הזה? זה טורבו לד עם מאוורר קירור או רק בכאילו? [כי אני הזמנתי סתם לדים ליונדאי i30, ולא עשה את העבודה, לא יותר מאיר מהצהוב המקורי]

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @EBA

                  מה זה הטיל הזה? זה טורבו לד עם מאוורר קירור או רק בכאילו? [כי אני הזמנתי סתם לדים ליונדאי i30, ולא עשה את העבודה, לא יותר מאיר מהצהוב המקורי]

                  אם אמרתי שזה טיל, כנראה שזה לא רק בכאילו…

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיישהמ מיישה

                    @EBA

                    מה זה הטיל הזה? זה טורבו לד עם מאוורר קירור או רק בכאילו? [כי אני הזמנתי סתם לדים ליונדאי i30, ולא עשה את העבודה, לא יותר מאיר מהצהוב המקורי]

                    אם אמרתי שזה טיל, כנראה שזה לא רק בכאילו…

                    YKingsmartY מחובר
                    YKingsmartY מחובר
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @מיישה אולי תשלח לי קישור מעודכן ל9005?

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • YKingsmartY YKingsmart

                      @מיישה אולי תשלח לי קישור מעודכן ל9005?

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #11

                      @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                      @מיישה אולי תשלח לי קישור מעודכן ל9005?

                      בבקשה
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DBlwNQl
                      ממליץ על צבע 4300K
                      יש כאן משהו יותר זול, לא מכיר.
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DBXQ4e1

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        זאת טעות מוחלטת להחליף ללדים בגלל פנס עכור, התוצאה תהיה פיזור רחב של האור בעוצמה גבוהה ואז נהגים יסמנו לה לכבות אורות גבוהים…(אם זה לא מה שהם סימנו עד עכשיו…), ועם סיכוי גבוה מאוד של סקרנות משטרתית עויינת ומיותרת.
                        ייתכן שהפנסים עכורים מבפנים ואז צריך להחליף, ועוד יותר ייתכן שהליטוש שעשו הוא לא אייאייאיי.

                        @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                        עשיתי לה ליטוש פנסים (במחיר שוד של 200 ש’'ח) ולא נראה שיש שיפור…

                        כמעט אין כזה דבר.

                        pikolinou@gmail.com

                        YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          זאת טעות מוחלטת להחליף ללדים בגלל פנס עכור, התוצאה תהיה פיזור רחב של האור בעוצמה גבוהה ואז נהגים יסמנו לה לכבות אורות גבוהים…(אם זה לא מה שהם סימנו עד עכשיו…), ועם סיכוי גבוה מאוד של סקרנות משטרתית עויינת ומיותרת.
                          ייתכן שהפנסים עכורים מבפנים ואז צריך להחליף, ועוד יותר ייתכן שהליטוש שעשו הוא לא אייאייאיי.

                          @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                          עשיתי לה ליטוש פנסים (במחיר שוד של 200 ש’'ח) ולא נראה שיש שיפור…

                          כמעט אין כזה דבר.

                          YKingsmartY מחובר
                          YKingsmartY מחובר
                          YKingsmart
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נייטרון-חפשי מה ההבדל בינה אם יהיה לה לדים, לאלפי המכוניות שעם לדים על הכביש? המקסימום הוא שיצטרכו לעשות לה כיוון פנסים

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • YKingsmartY YKingsmart

                            @נייטרון-חפשי מה ההבדל בינה אם יהיה לה לדים, לאלפי המכוניות שעם לדים על הכביש? המקסימום הוא שיצטרכו לעשות לה כיוון פנסים

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @YKingsmart פנס עכור מפזר את האור לכל הכיוונים במקום שתהיה אלומת אור לכיוון מטה אם בכדי לפתור את הבעיה תשים פנס יותר חזק זה יסנוור בעוצמה ויזמין שוטרים, שום כיוון לא יעזור כי זה לא תלוי בפנס עצמו אלא בזגוגית.

                            pikolinou@gmail.com

                            YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @YKingsmart פנס עכור מפזר את האור לכל הכיוונים במקום שתהיה אלומת אור לכיוון מטה אם בכדי לפתור את הבעיה תשים פנס יותר חזק זה יסנוור בעוצמה ויזמין שוטרים, שום כיוון לא יעזור כי זה לא תלוי בפנס עצמו אלא בזגוגית.

                              YKingsmartY מחובר
                              YKingsmartY מחובר
                              YKingsmart
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @נייטרון-חפשי הזגוגית מבריקה, עשיתי אצל קבסה
                              לפני
                              IMG_20240327_024954_774.jpg

                              אחרי
                              IMG_20240327_024934_097.jpg

                              KlonimoosK נייטרון חפשינ מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • YKingsmartY YKingsmart

                                @נייטרון-חפשי הזגוגית מבריקה, עשיתי אצל קבסה
                                לפני
                                IMG_20240327_024954_774.jpg

                                אחרי
                                IMG_20240327_024934_097.jpg

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • YKingsmartY YKingsmart

                                  @נייטרון-חפשי הזגוגית מבריקה, עשיתי אצל קבסה
                                  לפני
                                  IMG_20240327_024954_774.jpg

                                  אחרי
                                  IMG_20240327_024934_097.jpg

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @YKingsmart זה כבר נשמע ממש מוזר או שזה לא נורא כמו שתיארת (אולי זה קשור לאלטרנטור שתיקנו לה? אולי הוא נותן מתח מידי נמוך?)

                                  @Klonimoos לא הפסדת כלום, הוא כתב בתחילת השרשור שהוא שילם לו על זה 200, אתה מעדיף לא לדעת מי זה

                                  pikolinou@gmail.com

                                  KlonimoosK YKingsmartY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                    @YKingsmart זה כבר נשמע ממש מוזר או שזה לא נורא כמו שתיארת (אולי זה קשור לאלטרנטור שתיקנו לה? אולי הוא נותן מתח מידי נמוך?)

                                    @Klonimoos לא הפסדת כלום, הוא כתב בתחילת השרשור שהוא שילם לו על זה 200, אתה מעדיף לא לדעת מי זה

                                    KlonimoosK מנותק
                                    KlonimoosK מנותק
                                    Klonimoos
                                    מייבין סיירת פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18
                                    פוסט זה נמחק!
                                    YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • YKingsmartY YKingsmart

                                      @נייטרון-חפשי הזגוגית מבריקה, עשיתי אצל קבסה
                                      לפני
                                      IMG_20240327_024954_774.jpg

                                      אחרי
                                      IMG_20240327_024934_097.jpg

                                      מאירמ מנותק
                                      מאירמ מנותק
                                      מאיר
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                                      אחרי

                                      אם כך לא נראה לי שלדים יעזור. כנראה שיש בעיה אחרת כגון כיוון וכו’ או שאולי הדרישות של בעלת הרכב גבוהות… בכ"ז באיזור צפת הכבישים חשוכים לחלוטין ולא רואים כלום…

                                      לדעתי תבדוק מול קורולה מקבילה מה המצב ואולי גם תוכל לזהות מה הבעיה.

                                      ליצירת קשר לחץ כאן

                                      YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מאירמ מאיר

                                        @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                                        אחרי

                                        אם כך לא נראה לי שלדים יעזור. כנראה שיש בעיה אחרת כגון כיוון וכו’ או שאולי הדרישות של בעלת הרכב גבוהות… בכ"ז באיזור צפת הכבישים חשוכים לחלוטין ולא רואים כלום…

                                        לדעתי תבדוק מול קורולה מקבילה מה המצב ואולי גם תוכל לזהות מה הבעיה.

                                        YKingsmartY מחובר
                                        YKingsmartY מחובר
                                        YKingsmart
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @מאיר לדים הרבה יותר חזקים מהנורות הרגילות… המצב אצלה כן גרוע, נסעתי על עשרות מכוניות, שלה פשוט פחחח.
                                        לא הגיוני שפנס של 2 שקל של ילדים יותר חזק מהאורות הרגילים שלה, כשהיא שמה על הגבוהים זה אורות רגילים, כן מאמין שלדים יפתרו את הבעיה.

                                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • KlonimoosK Klonimoos

                                          פוסט זה נמחק!

                                          YKingsmartY מחובר
                                          YKingsmartY מחובר
                                          YKingsmart
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • YKingsmartY מחובר
                                            YKingsmartY מחובר
                                            YKingsmart
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #22

                                            אחרי ששיגעתי את כולם מה הקוד של הנורה, פשוט פירקתי ובדקתי…
                                            אורות רגילים- HB3 9005
                                            אורות גבוהים - HB4 9006
                                            כמדומני @מיישה העלה כאן קישור לשניהם, אזמין בעז"ה ויהיה ישועות.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • YKingsmartY YKingsmart סימן נושא זה כשאלה ב
                                            • YKingsmartY YKingsmart סימן נושא זה כנפתר ב
                                            • YKingsmartY YKingsmart

                                              @מאיר לדים הרבה יותר חזקים מהנורות הרגילות… המצב אצלה כן גרוע, נסעתי על עשרות מכוניות, שלה פשוט פחחח.
                                              לא הגיוני שפנס של 2 שקל של ילדים יותר חזק מהאורות הרגילים שלה, כשהיא שמה על הגבוהים זה אורות רגילים, כן מאמין שלדים יפתרו את הבעיה.

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טכנולוג
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #23

                                              @YKingsmart כתב במה המס' סידורי של פנסי קורולה 2008 קדמיים??:

                                              @מאיר לדים הרבה יותר חזקים מהנורות הרגילות… המצב אצלה כן גרוע, נסעתי על עשרות מכוניות, שלה פשוט פחחח.
                                              לא הגיוני שפנס של 2 שקל של ילדים יותר חזק מהאורות הרגילים שלה, כשהיא שמה על הגבוהים זה אורות רגילים, כן מאמין שלדים יפתרו את הבעיה.

                                              יותר נראה שיש שם בעיית חשמל או כיוון פנימי של הנורות כי זה לא אמור להיות כך בשום מצב ובמיוחד איך שנראה הפנס לאחר השיוף

                                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                              YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2

                                              62

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום