דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. עם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן

      עם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      טסלהסקירה
      20 פוסטים 9 כותבים 811 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        @מאיר בכל מקרה, אם כל הסיפור הוא 140 קמ"ש, את זה אפשר לעשות גם עם הפריוס 2009 שלי…
        אגב, הBYD מוגבלת ל170, שקל לא יותר, ואל תשאלו איך אני יודע. [היה לי אותה בליל פורים בכביש שש בשתיים וחצי בלילה]
        מעניין אם זו הגבלה אקטיבית או שהוא פשוט לא מסוגל ליותר.

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

        @מאיר בכל מקרה, אם כל הסיפור הוא 140 קמ"ש, את זה אפשר לעשות גם עם הפריוס 2009 שלי…
        אגב, הBYD מוגבלת ל170, שקל לא יותר, ואל תשאלו איך אני יודע. [היה לי אותה בליל פורים בכביש שש בשתיים וחצי בלילה]
        מעניין אם זו הגבלה אקטיבית או שהוא פשוט לא מסוגל ליותר.

        מתוכן הכתבה נשמע שהחברה שנתנה לו את הרכב למבחן - מוגבל. כלומר, רכב טסלה רגיל לא מוגבל או מוגבל למעל 200

        ליצירת קשר לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • EBAE EBA

          @מאיר בכל מקרה, אם כל הסיפור הוא 140 קמ"ש, את זה אפשר לעשות גם עם הפריוס 2009 שלי…
          אגב, הBYD מוגבלת ל170, שקל לא יותר, ואל תשאלו איך אני יודע. [היה לי אותה בליל פורים בכביש שש בשתיים וחצי בלילה]
          מעניין אם זו הגבלה אקטיבית או שהוא פשוט לא מסוגל ליותר.

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

          מעניין אם זו הגבלה אקטיבית או שהוא פשוט לא מסוגל ליותר.

          למיטב ידיעתי החשמליות הסיניות כמו byd ג’ילי ומקסוס בדגמים הרגילים שלהם לא יכולות להגיע ליותר מ150-170 כי אין שם הילוכים זה נטו סל"ד ולכן זו המהירות המקסימלית שלהם ומצד שני בדיוק מאותה סיבה יש להם תאוצה מרשימה מאוד

          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • EBAE EBA

            @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

            @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

            יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים
            0ee7d6c3-caa7-4f5a-9ca0-97e22e5d8dd6-image.png
            https://youtu.be/JM03KSCo5uc?t=871

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            EBAE אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

              @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

              יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים
              0ee7d6c3-caa7-4f5a-9ca0-97e22e5d8dd6-image.png
              https://youtu.be/JM03KSCo5uc?t=871

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @מוטי-ברנד וואו, זה כבר טירוף, לא יודע איך זה כשמתרגלים…

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @מוטי-ברנד וואו, זה כבר טירוף, לא יודע איך זה כשמתרגלים…

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                @מוטי-ברנד וואו, זה כבר טירוף, לא יודע איך זה כשמתרגלים…

                השלב הבא זה ע’‘י דחיפה עם המרפק וכו’…😉


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                  @מוטי-ברנד וואו, זה כבר טירוף, לא יודע איך זה כשמתרגלים…

                  השלב הבא זה ע’‘י דחיפה עם המרפק וכו’…😉

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @Klonimoos
                  על מיקוד מבט כבר שמעת?
                  או אולי קסדה כמו של הטייסים

                  כאן בשביל לעזור :)

                  לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמהש שלמה

                    @Klonimoos
                    על מיקוד מבט כבר שמעת?
                    או אולי קסדה כמו של הטייסים

                    לך תדעל מנותק
                    לך תדעל מנותק
                    לך תדע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @שלמה כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                    @Klonimoos
                    על מיקוד מבט כבר שמעת?

                    Active Lane Change
                    ב.מ.וו (i5/7/X - X5/6/7 (2024
                    לע"ז
                    לה"ק

                    1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                    שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לך תדעל לך תדע

                      @שלמה כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                      @Klonimoos
                      על מיקוד מבט כבר שמעת?

                      Active Lane Change
                      ב.מ.וו (i5/7/X - X5/6/7 (2024
                      לע"ז
                      לה"ק

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @לך-תדע
                      תודה
                      לא מפתיע אנחנו בסחרור ולא נחלום לאיפה זה יתקדם
                      אולי BMW צריכים יועץ אני מבין שיש לי את זה😙

                      כאן בשביל לעזור :)

                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • שלמהש שלמה

                        @לך-תדע
                        תודה
                        לא מפתיע אנחנו בסחרור ולא נחלום לאיפה זה יתקדם
                        אולי BMW צריכים יועץ אני מבין שיש לי את זה😙

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                        #15

                        @שלמה כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                        לאיפה זה יתקדם

                        ע"י מחשבה ע"ע השבבים של ניוראלינק

                        גם לא צריך שת"פ החברה כבר שייכת לאותו בעלים אדון מאסק

                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                        לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @שלמה כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                          לאיפה זה יתקדם

                          ע"י מחשבה ע"ע השבבים של ניוראלינק

                          גם לא צריך שת"פ החברה כבר שייכת לאותו בעלים אדון מאסק

                          לך תדעל מנותק
                          לך תדעל מנותק
                          לך תדע
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                          #16

                          @ראובן-שבתי כתב ב[עם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן]

                          ע"י מחשבה ע"ע השבבים של ניוראלינק

                          גם לא צריך שת"פ החברה כבר שייכת לאותו בעלים אדון מאסק

                          בינתיים הקונספט של שגר ושכח (-הזנת יעד) נשמע יותר סביר ויותר אפקטיבי משליטה אנושית, גם כזו הנסמכת על מחוות/רצונות לא פיזיים…
                          במילים אחרות, שה’גולם’ יעשה את כל העבודה ויתן לישון…

                          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                            @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

                            יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים
                            0ee7d6c3-caa7-4f5a-9ca0-97e22e5d8dd6-image.png
                            https://youtu.be/JM03KSCo5uc?t=871

                            אבי יםא מנותק
                            אבי יםא מנותק
                            אבי ים
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                            #17

                            @מוטי-ברנד כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                            @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                            @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

                            יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים
                            0ee7d6c3-caa7-4f5a-9ca0-97e22e5d8dd6-image.png
                            https://youtu.be/JM03KSCo5uc?t=871

                            לענ"ד זה די אידיוטי
                            מי שהתמתח ברמזור ובטעות לחץ על ה-R (תוסיפו לזה את התאוצה/פתיחה של 490 כ"ס…)

                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אבי יםא אבי ים

                              @מוטי-ברנד כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                              @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                              @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

                              יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים
                              0ee7d6c3-caa7-4f5a-9ca0-97e22e5d8dd6-image.png
                              https://youtu.be/JM03KSCo5uc?t=871

                              לענ"ד זה די אידיוטי
                              מי שהתמתח ברמזור ובטעות לחץ על ה-R (תוסיפו לזה את התאוצה/פתיחה של 490 כ"ס…)

                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתי
                              ניהול טכני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @אבי-ים כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                              @מוטי-ברנד כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                              @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                              @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

                              יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים

                              לענ"ד זה די אידיוטי
                              מי שהתמתח ברמזור ובטעות לחץ על ה-R (תוסיפו לזה את התאוצה/פתיחה של 490 כ"ס…)

                              אתה ממליץ לא לעמוד ברמזור מאחורי טסלה

                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                              אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @אבי-ים כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                                @מוטי-ברנד כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                                @EBA כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                                @מאיר להעביר הילוך על המסך מגע? נשמע מטומטם ממש

                                יש גם על התקרה איפה שהפנסי ראש יש שם מתגים להעברת הילוכים

                                לענ"ד זה די אידיוטי
                                מי שהתמתח ברמזור ובטעות לחץ על ה-R (תוסיפו לזה את התאוצה/פתיחה של 490 כ"ס…)

                                אתה ממליץ לא לעמוד ברמזור מאחורי טסלה

                                אבי יםא מנותק
                                אבי יםא מנותק
                                אבי ים
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @ראובן-שבתי כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                                אתה ממליץ לא לעמוד ברמזור מאחורי טסלה

                                אני תמיד מעדיף לא לעמוד ברמזור אחרי רכבים שהמחיר שלהם מעל 200,000 ש"ח

                                אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אבי יםא אבי ים

                                  @ראובן-שבתי כתב בעם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש, טסלה מודל 3 החדשה במבחן:

                                  אתה ממליץ לא לעמוד ברמזור מאחורי טסלה

                                  אני תמיד מעדיף לא לעמוד ברמזור אחרי רכבים שהמחיר שלהם מעל 200,000 ש"ח

                                  אבי יםא מנותק
                                  אבי יםא מנותק
                                  אבי ים
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  מה שכן
                                  זה נראה כ"כ ממוחשב שאם ח"ו משהו עשה תאונה
                                  הוא בסה"כ צריך לעשות “בטל פעולה אחרונה” וזהו…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-חדשות עולם הרכב
                                  • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                                  31

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  131.9k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום