דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה

      עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      28 פוסטים 9 כותבים 8.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מיכלין שמאי רכב

        @Lexus
        אם אין קו הפרדה רצוף אז מותר לך לעקוף ולצאת לנתיב הנגדי.
        מכאן זאת גרסה מול גרסה. סקודה טוענת שאתה חזרת לנתיב הלא פנוי ואין נפקא מינה האם הסקודה הייתה בנסיעה או בעמידה. ואתה טוען שסקודה נכנסה בך כאשר היית בנתיב הנגדי. על כן צריך לחזק את הגרסתך ע’'י עדים, תמונות, סרטון.
        התאונה קרתה כאשר אתה עם ארבעת הגלגלים בנתיב הנגדי או התחלת לחזור לנתיב הימני?
        במידה ויש קו הפרדה רצוף אז אסור היה לך לעקוף.

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
        #9

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

        התאונה קרתה כאשר אתה עם ארבעת הגלגלים בנתיב הנגדי או התחלת לחזור לנתיב הימני?

        כמובן מדובר במקום ללא קו הפרדה רצוף שהעקיפה בו מותרת
        לגבי השאלה היכן בדיוק היה הרכב
        זה גוף ההבדל בין שתי הגרסאות
        לי אישית נשמע מוזר שהתחלתי לחזור כי אני לא טירון על הכביש
        ולהתחיל לחזור באמצע עקיפה זו הדיוטות מוחלטת
        בכל אופן הייתי על הנתיב הנגדי
        אבל כמו שכתבת זו מילה נגד מילה
        אנסה לחפש מצלמות
        תודה רבה
        יש משהו שאסור לי לעשות בינתיים?
        לא רוצה שהוא יחשוב שאני מתחמק במידה והאחריות עלי מצד שני לא רוצה להודות באשמתי כל עוד והיא לא מוכחת, וכמובן שאם לא אני האשם לא אתנגד לקבלת שיפוי על הנזק שלי…

        שיפור החיפוש ביד2

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • LexusL Lexus

          @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

          התאונה קרתה כאשר אתה עם ארבעת הגלגלים בנתיב הנגדי או התחלת לחזור לנתיב הימני?

          כמובן מדובר במקום ללא קו הפרדה רצוף שהעקיפה בו מותרת
          לגבי השאלה היכן בדיוק היה הרכב
          זה גוף ההבדל בין שתי הגרסאות
          לי אישית נשמע מוזר שהתחלתי לחזור כי אני לא טירון על הכביש
          ולהתחיל לחזור באמצע עקיפה זו הדיוטות מוחלטת
          בכל אופן הייתי על הנתיב הנגדי
          אבל כמו שכתבת זו מילה נגד מילה
          אנסה לחפש מצלמות
          תודה רבה
          יש משהו שאסור לי לעשות בינתיים?
          לא רוצה שהוא יחשוב שאני מתחמק במידה והאחריות עלי מצד שני לא רוצה להודות באשמתי כל עוד והיא לא מוכחת, וכמובן שאם לא אני האשם לא אתנגד לקבלת שיפוי על הנזק שלי…

          מ מנותק
          מ מנותק
          מיכלין שמאי רכב
          שמאי עורך דין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @Lexus
          מה שכן הגרסה שלך צריכה להיות חד משמעית. אז לך תישן לילה ומחר תיזכר איך קרתה התאונה.

          שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מ מיכלין שמאי רכב

            @Lexus
            מה שכן הגרסה שלך צריכה להיות חד משמעית. אז לך תישן לילה ומחר תיזכר איך קרתה התאונה.

            טוס לאט סע מהרט מנותק
            טוס לאט סע מהרט מנותק
            טוס לאט סע מהר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
            ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

              @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
              ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

              @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
              ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

              בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
              החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
              נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
              אשתדל בלנ"ד לעדכן

              שיפור החיפוש ביד2

              טוס לאט סע מהרט מ יודי וייןי 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
                ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

                בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
                נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                אשתדל בלנ"ד לעדכן

                טוס לאט סע מהרט מנותק
                טוס לאט סע מהרט מנותק
                טוס לאט סע מהר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @Lexus אני מאמין שאם תאמץ את המח תמצא עוד מצלמות
                אולי בבית כנסת/ אולם שמול או בבניה של בני הישיבות או מלאומית
                בהצלחה בכל מקרה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LexusL Lexus

                  @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                  @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
                  ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

                  בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                  החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
                  נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                  אשתדל בלנ"ד לעדכן

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה הישראלי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @Lexus
                  בדקת מצלמות באהבת חסד

                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ משה הישראלי

                    @Lexus
                    בדקת מצלמות באהבת חסד

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                    @Lexus
                    בדקת מצלמות באהבת חסד

                    @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                    החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                    שיפור החיפוש ביד2

                    M מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • LexusL Lexus

                      @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                      @Lexus
                      בדקת מצלמות באהבת חסד

                      @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                      החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MEM
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                      @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                      @Lexus
                      בדקת מצלמות באהבת חסד

                      @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                      החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                      ניסית למפות את האזור?
                      לבדוק בנינים באזור וכו’ וכו’
                      אני כיום כבר לא תושב ק"ס אבל יש אזורים במזרחיות שמכוסות גם ע"י מצלמות של צה"ל וכו’

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL Lexus

                        @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                        @Lexus
                        בדקת מצלמות באהבת חסד

                        @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                        החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה הישראלי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @Lexus
                        האם מכוניות חנו באותו זמן ברחוב ?
                        ואם יש להם מצלמה אפשר לראות שם . לאו דווקא את התאונה ממש .רק הזוויות של הרכבים מלמטה וכו’ מספיק כדי להבין מה קרה
                        . אבל גם אם כן מי חנה שם באותו יום ??? =!!! באיזה שעה זה היה . אולי תנסה לעבור שם ולראות את הרכבים .

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מ משה הישראלי

                          @Lexus
                          האם מכוניות חנו באותו זמן ברחוב ?
                          ואם יש להם מצלמה אפשר לראות שם . לאו דווקא את התאונה ממש .רק הזוויות של הרכבים מלמטה וכו’ מספיק כדי להבין מה קרה
                          . אבל גם אם כן מי חנה שם באותו יום ??? =!!! באיזה שעה זה היה . אולי תנסה לעבור שם ולראות את הרכבים .

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה הישראלי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          אם הייתי יכול הייתי בודק את מצלמות האוטובוסים
                          בטח עבר שם שניה לפני או אחרי איזה שהוא 1/6/5/ 340 או 240 סיני

                          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה הישראלי

                            אם הייתי יכול הייתי בודק את מצלמות האוטובוסים
                            בטח עבר שם שניה לפני או אחרי איזה שהוא 1/6/5/ 340 או 240 סיני

                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                            טוס לאט סע מהר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                              @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                              @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                              דיברתי איתו היום (מוקלט) והוא אכן חזר ואמר שזה קרה בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע…
                              נקודה יפה שלא חשבתי עליה…

                              שיפור החיפוש ביד2

                              ראוביר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • LexusL Lexus

                                @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                                דיברתי איתו היום (מוקלט) והוא אכן חזר ואמר שזה קרה בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע…
                                נקודה יפה שלא חשבתי עליה…

                                ראוביר מנותק
                                ראוביר מנותק
                                ראובי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע

                                @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה

                                שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                                טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ראוביר ראובי

                                  @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                  בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע

                                  @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                  אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה

                                  שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                                  טוס לאט סע מהרט מנותק
                                  טוס לאט סע מהרט מנותק
                                  טוס לאט סע מהר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @ראובי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                  שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                                  אתה מחדד טוב,
                                  @Lexus אולי תצליח להוציא ממנו קצת יותר, מה הוא עשה מייד שזה קרה? הוא בלם או שהוא אפילו לא התחיל ולא היה צריך להגיב כלל? וכדו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LexusL Lexus

                                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                    @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
                                    ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

                                    בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                                    החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
                                    נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                                    אשתדל בלנ"ד לעדכן

                                    יודי וייןי מנותק
                                    יודי וייןי מנותק
                                    יודי ויין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                    בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                                    החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
                                    נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                                    אשתדל בלנ"ד לעדכן

                                    אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                                    הרבה הצלחה !!!

                                    שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • יודי וייןי יודי ויין

                                      @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                      בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                                      החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
                                      נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                                      אשתדל בלנ"ד לעדכן

                                      אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                                      הרבה הצלחה !!!

                                      שלמהש מנותק
                                      שלמהש מנותק
                                      שלמה
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @יודי-ויין כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                      אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                                      הרבה הצלחה !!!

                                      רעיון מעולה
                                      וגם תוכל להדליק את המצלמה בפלאפון ולהסתכל דרכה על הבניינים באיזור
                                      אתה תראה את האינפרה אדום של המצלמות שעל הבניינים
                                      @אלוף-העולם-1 קרדיט!
                                      (זה מה שעשינו כשבדקנו את האטראז’ שלך

                                      כאן בשביל לעזור :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • LexusL Lexus

                                        עשיתי תאונה
                                        לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                        אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                        צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                        הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                        לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                        לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                        הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                        @מיכלין-שמאי-רכב
                                        a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                        e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                        LexusL מנותק
                                        LexusL מנותק
                                        Lexus
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                        #25

                                        @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                        עשיתי תאונה
                                        לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                        אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                        צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                        הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                        לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                        לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                        הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                        @מיכלין-שמאי-רכב
                                        a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                        e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                        @מיכלין-שמאי-רכב אשמח לשמוע הערכה כללית בלתי מחייבת כמובן של שני הרכבים

                                        שיפור החיפוש ביד2

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • LexusL Lexus

                                          @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                          עשיתי תאונה
                                          לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                          אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                          צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                          הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                          לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                          לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                          הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                          @מיכלין-שמאי-רכב
                                          a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                          e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                          @מיכלין-שמאי-רכב אשמח לשמוע הערכה כללית בלתי מחייבת כמובן של שני הרכבים

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מיכלין שמאי רכב
                                          שמאי עורך דין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @Lexus
                                          פורד
                                          עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                          עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                          מחיר דלתות משומשות
                                          בגדול פורד טוטלוס.

                                          סקודה
                                          עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                          עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                          יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                          המחרים לפני מע’'מ

                                          שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • מ מיכלין שמאי רכב

                                            @Lexus
                                            פורד
                                            עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                            עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                            מחיר דלתות משומשות
                                            בגדול פורד טוטלוס.

                                            סקודה
                                            עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                            עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                            יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                            המחרים לפני מע’'מ

                                            LexusL מנותק
                                            LexusL מנותק
                                            Lexus
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #27

                                            @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                            @Lexus
                                            פורד
                                            עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                            עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                            מחיר דלתות משומשות
                                            בגדול פורד טוטלוס.

                                            סקודה
                                            עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                            עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                            יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                            המחרים לפני מע’'מ

                                            תודה רבה על התשובה המפורטת והמקצועית
                                            הנזק בפורד הינו רק בדלתות
                                            7c5c65bd-9766-4a7e-bd71-30f0edcee7be-IMG_20260329_171956_244.jpg

                                            שיפור החיפוש ביד2

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • LexusL Lexus

                                              @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                              @Lexus
                                              פורד
                                              עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                              עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                              מחיר דלתות משומשות
                                              בגדול פורד טוטלוס.

                                              סקודה
                                              עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                              עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                              יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                              המחרים לפני מע’'מ

                                              תודה רבה על התשובה המפורטת והמקצועית
                                              הנזק בפורד הינו רק בדלתות
                                              7c5c65bd-9766-4a7e-bd71-30f0edcee7be-IMG_20260329_171956_244.jpg

                                              מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מיכלין שמאי רכב
                                              שמאי עורך דין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #28

                                              @Lexus
                                              במידה ומדובר רק בדלת קד’ צד ימין:
                                              עבודות פחחות: 1000 ש’‘ח
                                              עבודות צבע 1300 ש’‘ח
                                              יש להוסיף מחיר דלת משומשת
                                              המחרים לפני מע’'מ

                                              שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              51

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום