דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה

      עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      28 פוסטים 9 כותבים 8.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
        ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

        @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
        ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

        בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
        החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
        נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
        אשתדל בלנ"ד לעדכן

        שיפור החיפוש ביד2

        טוס לאט סע מהרט מ יודי וייןי 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

          @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
          ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

          בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
          החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
          נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
          אשתדל בלנ"ד לעדכן

          טוס לאט סע מהרט מנותק
          טוס לאט סע מהרט מנותק
          טוס לאט סע מהר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @Lexus אני מאמין שאם תאמץ את המח תמצא עוד מצלמות
          אולי בבית כנסת/ אולם שמול או בבניה של בני הישיבות או מלאומית
          בהצלחה בכל מקרה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • LexusL Lexus

            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

            @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
            ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

            בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
            החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
            נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
            אשתדל בלנ"ד לעדכן

            מ מנותק
            מ מנותק
            משה הישראלי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @Lexus
            בדקת מצלמות באהבת חסד

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ משה הישראלי

              @Lexus
              בדקת מצלמות באהבת חסד

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

              @Lexus
              בדקת מצלמות באהבת חסד

              @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

              החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

              שיפור החיפוש ביד2

              M מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                @Lexus
                בדקת מצלמות באהבת חסד

                @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                M מנותק
                M מנותק
                MEM
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                @Lexus
                בדקת מצלמות באהבת חסד

                @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                ניסית למפות את האזור?
                לבדוק בנינים באזור וכו’ וכו’
                אני כיום כבר לא תושב ק"ס אבל יש אזורים במזרחיות שמכוסות גם ע"י מצלמות של צה"ל וכו’

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LexusL Lexus

                  @משה-הישראלי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                  @Lexus
                  בדקת מצלמות באהבת חסד

                  @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                  החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה הישראלי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @Lexus
                  האם מכוניות חנו באותו זמן ברחוב ?
                  ואם יש להם מצלמה אפשר לראות שם . לאו דווקא את התאונה ממש .רק הזוויות של הרכבים מלמטה וכו’ מספיק כדי להבין מה קרה
                  . אבל גם אם כן מי חנה שם באותו יום ??? =!!! באיזה שעה זה היה . אולי תנסה לעבור שם ולראות את הרכבים .

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ משה הישראלי

                    @Lexus
                    האם מכוניות חנו באותו זמן ברחוב ?
                    ואם יש להם מצלמה אפשר לראות שם . לאו דווקא את התאונה ממש .רק הזוויות של הרכבים מלמטה וכו’ מספיק כדי להבין מה קרה
                    . אבל גם אם כן מי חנה שם באותו יום ??? =!!! באיזה שעה זה היה . אולי תנסה לעבור שם ולראות את הרכבים .

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה הישראלי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    אם הייתי יכול הייתי בודק את מצלמות האוטובוסים
                    בטח עבר שם שניה לפני או אחרי איזה שהוא 1/6/5/ 340 או 240 סיני

                    טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה הישראלי

                      אם הייתי יכול הייתי בודק את מצלמות האוטובוסים
                      בטח עבר שם שניה לפני או אחרי איזה שהוא 1/6/5/ 340 או 240 סיני

                      טוס לאט סע מהרט מנותק
                      טוס לאט סע מהרט מנותק
                      טוס לאט סע מהר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                        @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                        @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                        דיברתי איתו היום (מוקלט) והוא אכן חזר ואמר שזה קרה בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע…
                        נקודה יפה שלא חשבתי עליה…

                        שיפור החיפוש ביד2

                        ראוביר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL Lexus

                          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                          @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

                          דיברתי איתו היום (מוקלט) והוא אכן חזר ואמר שזה קרה בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע…
                          נקודה יפה שלא חשבתי עליה…

                          ראוביר מנותק
                          ראוביר מנותק
                          ראובי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                          בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע

                          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                          אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה

                          שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ראוביר ראובי

                            @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                            בדיוק ברגע שרצה להתחיל לנסוע

                            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                            אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה

                            שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                            טוס לאט סע מהר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @ראובי כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                            שים לב להבדלים יתכן שמנפקמ

                            אתה מחדד טוב,
                            @Lexus אולי תצליח להוציא ממנו קצת יותר, מה הוא עשה מייד שזה קרה? הוא בלם או שהוא אפילו לא התחיל ולא היה צריך להגיב כלל? וכדו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • LexusL Lexus

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                              @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
                              ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

                              בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                              החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את איזור התאונה
                              נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                              אשתדל בלנ"ד לעדכן

                              יודי וייןי מנותק
                              יודי וייןי מנותק
                              יודי ויין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                              בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                              החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
                              נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                              אשתדל בלנ"ד לעדכן

                              אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                              הרבה הצלחה !!!

                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • יודי וייןי יודי ויין

                                @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
                                החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
                                נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
                                אשתדל בלנ"ד לעדכן

                                אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                                הרבה הצלחה !!!

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @יודי-ויין כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
                                הרבה הצלחה !!!

                                רעיון מעולה
                                וגם תוכל להדליק את המצלמה בפלאפון ולהסתכל דרכה על הבניינים באיזור
                                אתה תראה את האינפרה אדום של המצלמות שעל הבניינים
                                @אלוף-העולם-1 קרדיט!
                                (זה מה שעשינו כשבדקנו את האטראז’ שלך

                                כאן בשביל לעזור :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • LexusL Lexus

                                  עשיתי תאונה
                                  לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                  אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                  צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                  הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                  לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                  לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                  הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                  @מיכלין-שמאי-רכב
                                  a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                  e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                  LexusL מנותק
                                  LexusL מנותק
                                  Lexus
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                  #25

                                  @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                  עשיתי תאונה
                                  לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                  אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                  צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                  הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                  לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                  לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                  הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                  @מיכלין-שמאי-רכב
                                  a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                  e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                  @מיכלין-שמאי-רכב אשמח לשמוע הערכה כללית בלתי מחייבת כמובן של שני הרכבים

                                  שיפור החיפוש ביד2

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LexusL Lexus

                                    @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                    עשיתי תאונה
                                    לא ברור לי בדיוק מה שקרה ומי אשם
                                    אני עקפתי רכב ואיכשהוא לקראת סיום העקיפה היתה התאונה
                                    צד שמאל שלי (הפורד) קיבל לכל אורכו שפשוף + בונוס בדמות ידית קדמית שהתנתקה
                                    הרכב השני (הסקודה) קיבל מכת פח מכוערת בצד שמאל (בחיבור בין הכנף לטמבון)
                                    לטענתו אני נכנסתי לנתיב שלו
                                    לטענת הנוסע שהיה עמי הוא התחיל לבצע פרסה ונכנס לנתיב בו אני הייתי
                                    הנזקים שלי מסתכמים בשפשופים בשתי הדלתות, ידית חיצונית שנשברה, ובנוסף אני רואה שינוי במנגנוני סגירת החלונות בשני הדלתות (האחורי לא עולה אוטו’ בנעילה והקדמי באמצע ירידה מאט קצת)
                                    @מיכלין-שמאי-רכב
                                    a392b1a7-16d4-4283-8f29-74f10e1dfb8f-IMG_20260329_172055_868.jpg

                                    e26b2e0b-090a-4014-95ce-c11fed788c06-IMG_20260329_175325_678.jpg

                                    @מיכלין-שמאי-רכב אשמח לשמוע הערכה כללית בלתי מחייבת כמובן של שני הרכבים

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מיכלין שמאי רכב
                                    שמאי עורך דין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @Lexus
                                    פורד
                                    עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                    עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                    מחיר דלתות משומשות
                                    בגדול פורד טוטלוס.

                                    סקודה
                                    עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                    עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                    יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                    המחרים לפני מע’'מ

                                    שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מ מיכלין שמאי רכב

                                      @Lexus
                                      פורד
                                      עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                      עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                      מחיר דלתות משומשות
                                      בגדול פורד טוטלוס.

                                      סקודה
                                      עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                      עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                      יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                      המחרים לפני מע’'מ

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                      @Lexus
                                      פורד
                                      עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                      עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                      מחיר דלתות משומשות
                                      בגדול פורד טוטלוס.

                                      סקודה
                                      עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                      עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                      יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                      המחרים לפני מע’'מ

                                      תודה רבה על התשובה המפורטת והמקצועית
                                      הנזק בפורד הינו רק בדלתות
                                      7c5c65bd-9766-4a7e-bd71-30f0edcee7be-IMG_20260329_171956_244.jpg

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LexusL Lexus

                                        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

                                        @Lexus
                                        פורד
                                        עבודות צבע: 4 חלקי צבע 5200 ש’‘ח
                                        עבודות פחחות: פו’‘ה דלת קד’ ואח’ , יישור כנף קד’ ואח’ 3000 ש’'ח
                                        מחיר דלתות משומשות
                                        בגדול פורד טוטלוס.

                                        סקודה
                                        עבודות צבע: שני חלקים 2600 ש’‘ח
                                        עבודות פחחות: 1500 ש’‘ח
                                        יש להוסיף מחירים של כנף, מגן( למגן יש סימני תיקון קודמים), פנסים
                                        המחרים לפני מע’'מ

                                        תודה רבה על התשובה המפורטת והמקצועית
                                        הנזק בפורד הינו רק בדלתות
                                        7c5c65bd-9766-4a7e-bd71-30f0edcee7be-IMG_20260329_171956_244.jpg

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מיכלין שמאי רכב
                                        שמאי עורך דין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @Lexus
                                        במידה ומדובר רק בדלת קד’ צד ימין:
                                        עבודות פחחות: 1000 ש’‘ח
                                        עבודות צבע 1300 ש’‘ח
                                        יש להוסיף מחיר דלת משומשת
                                        המחרים לפני מע’'מ

                                        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3

                                        • 1
                                        • 2

                                        69

                                        מחובר

                                        3.0k

                                        משתמשים

                                        9.7k

                                        נושאים

                                        131.2k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • מילון מושגים המלא
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • פנייה למנהל הפורום