ניקוי פיח מהמנוע
-
-
@אבי-ים כתב בניקוי פיח מהמנוע:
@אלי-2023 לא ראית שהוא השאיר לעצמו מרווח תמרון?
הוא לא מראה את עצמו עולה על הרכב ונוסע ואז פולט שהוא מרגיש שינוי עצום או משהוא כזהזה לא שהוא בא להראות סרטון על התהליך של הניקוי זה רק חלק מסוג של סידרה כזאת של סרטונים על רכב ישן גמור שהם מפרקים אותו ומשפצים אותו מאפס וזה רק קטע אחד שכנראה חתכו או עשו בנפרד
אני ראיתי שהוא עשה את זה בעוד כמה רכבים שמביאים רכב כזה למוסך והוא מסביר את כל התהליך של מה צריך להחליף ואיך עד שהרכב חוזר לנסוע -
השאלה היא לא האם זה עושה 'משהו' השאלה היא האם ניקוי מצערת לא עושה יותר. כלומר האם ה'המצאה החדשה' עוזרת להרוג פשפשים יותר בקלות (או ביעילות) ממה שעשינו עד היום.
ובקשר לבחור המפיק הוא בוודאי מאוד מקצועי בתחומו - 'יוטיובר' , אבל במכונאות הוא מעולם לא עשה עלי רושם מידי מקצועי. -
ובכן....!
הפריוס שלי (שתמכר בקרוב בעז"ה) זקוקה לניקוי EGR.
אז דיברתי עם ההוא מהסרטון (המקצוען הדרוזי) ושאלתי אותו האם זה ינקה גם את הEGR, הוא טען שברכב רגיל כן אבל בהיברידי המערכת תצליח לנקות רק כ30% מהפיח בגלל שלא ניתן להאיץ את המנוע ואין מספיק חום, בניקוי מאיצים את המנוע ל4 טורים ואפילו 6.
ברכב רגיל לטענתו מתנקה 80/90%.
הוא גם הסביר שהסיבה שבהיברידי נסתם הEGR זה בגלל שהוא מכוון לחיסכון מירבי. -
@נייטרון-חפשי
לא עדיף כבר להחליף EGR?
קונים באיביי ב350 -
קניתי שסתום וקולר מפירוק, כמו חדש ב350 שח מאיביי ממוכר ידוע בבריטניה, שכבר מכר עשרות
זה לא סיני אלא יפני מקורי
רק בשביל הניקוי שהוא כבר עשה זה שווה
בארץ זה עולה כ1500 רק החלקים -
@EBA כתב בניקוי פיח מהמנוע:
@אלי-2023 כתב בניקוי פיח מהמנוע:
והבנתי שגם אח"כ צריך כיול וכ"ו
ברוב הרכבים לא צריך, אתה פשוט מניע אותו עשר דקות והוא מתכייל לבד.
ואם יש לך ידים טובות ורכב נורמלי אתה גם יכול לבד לנקות את המצערת.פריוס 2008 ואני גרוע בדברים האלה
-
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח מהמנוע:
ובכן....!
הפריוס שלי (שתמכר בקרוב בעז"ה) זקוקה לניקוי EGR.
אז דיברתי עם ההוא מהסרטון (המקצוען הדרוזי) ושאלתי אותו האם זה ינקה גם את הEGR, הוא טען שברכב רגיל כן אבל בהיברידי המערכת תצליח לנקות רק כ30% מהפיח בגלל שלא ניתן להאיץ את המנוע ואין מספיק חום, בניקוי מאיצים את המנוע ל4 טורים ואפילו 6.
ברכב רגיל לטענתו מתנקה 80/90%.
הוא גם הסביר שהסיבה שבהיברידי נסתם הEGR זה בגלל שהוא מכוון לחיסכון מירבי.יש EGR גם בלנסר 2008?
אם כן יש אפשרות לבדוק אם הוא זקוק לניקוי? -
בעבר המנוע טורבו של סיטרואן רעד וקפץ, עשיתי ניקוי פיח למנוע שהתמלא פיח בגלל שהוא הזרקה ישירה, ראו כאן
הוא מתמלא בעיקר בניסה עירונית או במצב חנייה, ולכן רכב של מונית מלא בפיח בד"כ.
עלה לי הניקוי כמה אלפים טובים באיזור ה3000 ש"ח, ואז הוא רעד הרבה פחות.
אלא שתוך שנים בודדות עם נסיעה מועטה מבחינת קילומטראז הוא כנראה התמלא שוב בפיח..
בטויוטה פריוס גם יש את ה'מחלה' הזו? -
@הכל-בעז-ה כתב בניקוי פיח מהמנוע:
@simon אתה ניקית את המערכת DPF לוקד חלקיקים
לא רק.
באזור השסתומים הכל היה מלא פיח לטענת המוסכניק.
הניקוי מתבצע עם מכונה מיוחדת אחרי פרוק חצי מנוע, והמכונה זורקת קליפות (של פיסטוק?) בעוצמה זמן רב עד שזה מתקלף, כך זכור לי שאמר לי המוסכניק. -
-
-
@נייטרון-חפשי עושים את זה על צרפתיות שצריכים חומר יבש אין על הצרפתים לוקחים את כל הפיסטוקים הסגורים מהשולאם זאכאר ועושים מזה כסף
-
@נייטרון-חפשי @הכל-בעז-ה הזוי (אך הגיוני) לא חלמתי שזה באמת אמיתי מה שהוא אמר (פיסטוקים וזה..)
בכתבי כתוב מנועי tsi סקודה ודומיואגב שולעם זאכער בחיים אבל בחיים אל תכניסו לפה פיסטוק כזה סגור ותנסו לפצחו, אי אפשר לדעת כמה פיות הוא עבר ללא הצלחה