דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפים בנהיגה
  3. העברת הילוך כשהרכב נוסע

העברת הילוך כשהרכב נוסע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים בנהיגה
19 פוסטים 11 כותבים 661 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד ג.ד דוד ג.

    אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

    KlonimoosK מנותק
    KlonimoosK מנותק
    Klonimoos
    מגיה מייבין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

    אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

    בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

    דוד ג.ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • A ari

      האם מומלץ שלא להעביר הילוך מדרייב לרורס כשהרכב עדיין נע שאז הוא נוסע קדימה כשהוא על רוורס ופתאום נתקע למי שמבין או שאין נפקמ?
      מיירי באוטומט וכנל מרוורס לדרייב
      תודה למומחים וגם למי שלא

      מוטי 56מ מנותק
      מוטי 56מ מנותק
      מוטי 56
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @ari ככלל צריך לחכות שעצירה מוחלטת, וגם אז אחרי שמעבירים לרוורס, צריך להרגיש שהרכב התחיל לדחוף אחורה ורק אז אפשר להוסיף גז
      זה עניין של רגעים וכדאי מאוד להקפיד על זה

      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מוטי 56מ מוטי 56

        @ari ככלל צריך לחכות שעצירה מוחלטת, וגם אז אחרי שמעבירים לרוורס, צריך להרגיש שהרכב התחיל לדחוף אחורה ורק אז אפשר להוסיף גז
        זה עניין של רגעים וכדאי מאוד להקפיד על זה

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        סיירת פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @מוטי-56 אני יתן טיפ למיטיבי לכת שלא הרבה יודעים
        מעבירים לניוטרל (עד שמרגישים שהרכב נעצר) ואז לרוורס או ניוטרל ואז דרייב
        זה יותר קל כי אתה מעביר רק אחד ולא הורס
        רק צריך לדעת איך לעשות את זה
        עניין של הרגל כמה זמן בדיוק צריך לחכות

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @מוטי-56 אני יתן טיפ למיטיבי לכת שלא הרבה יודעים
          מעבירים לניוטרל (עד שמרגישים שהרכב נעצר) ואז לרוורס או ניוטרל ואז דרייב
          זה יותר קל כי אתה מעביר רק אחד ולא הורס
          רק צריך לדעת איך לעשות את זה
          עניין של הרגל כמה זמן בדיוק צריך לחכות

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מגיה מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #13
          פוסט זה נמחק!
          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • KlonimoosK Klonimoos

            פוסט זה נמחק!

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

            תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

            אני יסביר שוב
            מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
            מה שכולם עושים זה:
            לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
            מה אני עושה:
            לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
            אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

            מוטי 56מ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

              תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

              אני יסביר שוב
              מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
              מה שכולם עושים זה:
              לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
              מה אני עושה:
              לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
              אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @ראובן-שבתי
              הדברים נכונים, אני גם עושה ככה
              אבל עדין אחרי שמעבירים לרוורס לא להכות מיד את הגיר
              אם לוחצים גז וההילוך רועד, עשיתם את זה מהר מידי
              קורה בעיקר על הבוקר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

                אני יסביר שוב
                מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
                מה שכולם עושים זה:
                לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
                מה אני עושה:
                לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
                אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מגיה מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                #16
                פוסט זה נמחק!
                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  פוסט זה נמחק!

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                  בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                  זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                  ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                  תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                  תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                  הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                  זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                    אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

                    בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

                    דוד ג.ד מנותק
                    דוד ג.ד מנותק
                    דוד ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                    @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                    אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

                    בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

                    לא.
                    גם לכאורה לא צריך. התחושה היתה שלא קרה כלום. לא היתה שום שינוי בהרגשה בנסיעה, אלא רק צפצוף…

                    אגב, עברו מאז כמה שנים טובות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                      @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                      בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                      זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                      ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                      תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                      תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                      הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                      זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מגיה מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #19

                      @ראובן-שבתי כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                      @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                      בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                      זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                      ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                      תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                      תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                      הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                      זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                      מחילה שאני מגיב רק עכשיו,
                      אבל זה ממש מועיל! הרכב בולם ברגע!
                      פשוט תודה!

                      גם מחקתי את הפוסטים המיותרים שלי… עם מומחה כמוך, צריך נעשה נשמע!..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2

                      6

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום