דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפים בנהיגה
  3. העברת הילוך כשהרכב נוסע

העברת הילוך כשהרכב נוסע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים בנהיגה
19 פוסטים 11 כותבים 681 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיישהמ מיישה

    בעיקרון אם אתה על מהירות גבוהה זה לא מזיק, כי יש מנגנון שמונע מהמעבר ושומעים כמו קליקים כאלה, אבל אם אתה על מהירות נמוכה, זה יכול לשבור את הגיר.

    KlonimoosK מנותק
    KlonimoosK מנותק
    Klonimoos
    מייבין סיירת פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
    #5

    @מיישה כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

    זה יכול לשבור את הגיר

    ובדידי הוה עובדא כד הוינא נהג מתחיל ובחניות לא היה לי סבלנות לעשות ברקס לפני שאני מעביר מרוורס לדרייב, ואכן נשבר🙁

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ק מנותק
      ק מנותק
      קינג קומפיוטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      מזכיר לי שפעם נסעתי עם מישהו עם פריוס פלוס חדשה מהשכרה
      שאלתי אותו מה קורה כשלוחצים על פארקינג בנסיעה, אז הוא אמר לי תנסה
      לחצתי על על הכפתור במהירות 5 קמ’‘ש ± והרכב קפץ ונעצר תוך כדי כמה קליקים חזקים מהגיר🙈
      פעם אחת בוורסו בטעות דחפתי לאבא שלי את הידית לפרקינג ג’'כ במהירות נמוכה וגם אז היה אותו דבר

      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק קינג קומפיוטר

        מזכיר לי שפעם נסעתי עם מישהו עם פריוס פלוס חדשה מהשכרה
        שאלתי אותו מה קורה כשלוחצים על פארקינג בנסיעה, אז הוא אמר לי תנסה
        לחצתי על על הכפתור במהירות 5 קמ’‘ש ± והרכב קפץ ונעצר תוך כדי כמה קליקים חזקים מהגיר🙈
        פעם אחת בוורסו בטעות דחפתי לאבא שלי את הידית לפרקינג ג’'כ במהירות נמוכה וגם אז היה אותו דבר

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @קינג-קומפיוטר כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

        לחצתי על על הכפתור במהירות 5 קמ’'ש ± והרכב קפץ ונעצר תוך כדי כמה קליקים חזקים מהגיר

        אגב במהירויות גבוהות יותר (לפחות באוריס) הוא מעביר אוטומטית לניוטרל. וכן אם לוחצים על כפתור הכיבוי

        ליצירת קשר לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד ג.ד מנותק
          דוד ג.ד מנותק
          דוד ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A ari

            האם מומלץ שלא להעביר הילוך מדרייב לרורס כשהרכב עדיין נע שאז הוא נוסע קדימה כשהוא על רוורס ופתאום נתקע למי שמבין או שאין נפקמ?
            מיירי באוטומט וכנל מרוורס לדרייב
            תודה למומחים וגם למי שלא

            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @ari ככהנ תישבר התושבת גיר.

            התקנת מערכות מתקדמות לרכב
            מסכים, חיישנים, מצלמות דרך
            ברמה הטובה ביותר

            אפשר ליצור קשר:
            ehh3266@gmail.com

            זמין באלעד ירושלים והסביבה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • דוד ג.ד דוד ג.

              אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

              אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

              בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

              דוד ג.ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A ari

                האם מומלץ שלא להעביר הילוך מדרייב לרורס כשהרכב עדיין נע שאז הוא נוסע קדימה כשהוא על רוורס ופתאום נתקע למי שמבין או שאין נפקמ?
                מיירי באוטומט וכנל מרוורס לדרייב
                תודה למומחים וגם למי שלא

                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @ari ככלל צריך לחכות שעצירה מוחלטת, וגם אז אחרי שמעבירים לרוורס, צריך להרגיש שהרכב התחיל לדחוף אחורה ורק אז אפשר להוסיף גז
                זה עניין של רגעים וכדאי מאוד להקפיד על זה

                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • מוטי 56מ מוטי 56

                  @ari ככלל צריך לחכות שעצירה מוחלטת, וגם אז אחרי שמעבירים לרוורס, צריך להרגיש שהרכב התחיל לדחוף אחורה ורק אז אפשר להוסיף גז
                  זה עניין של רגעים וכדאי מאוד להקפיד על זה

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @מוטי-56 אני יתן טיפ למיטיבי לכת שלא הרבה יודעים
                  מעבירים לניוטרל (עד שמרגישים שהרכב נעצר) ואז לרוורס או ניוטרל ואז דרייב
                  זה יותר קל כי אתה מעביר רק אחד ולא הורס
                  רק צריך לדעת איך לעשות את זה
                  עניין של הרגל כמה זמן בדיוק צריך לחכות

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @מוטי-56 אני יתן טיפ למיטיבי לכת שלא הרבה יודעים
                    מעבירים לניוטרל (עד שמרגישים שהרכב נעצר) ואז לרוורס או ניוטרל ואז דרייב
                    זה יותר קל כי אתה מעביר רק אחד ולא הורס
                    רק צריך לדעת איך לעשות את זה
                    עניין של הרגל כמה זמן בדיוק צריך לחכות

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #13
                    פוסט זה נמחק!
                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      פוסט זה נמחק!

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                      תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

                      אני יסביר שוב
                      מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
                      מה שכולם עושים זה:
                      לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
                      מה אני עושה:
                      לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
                      אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      מוטי 56מ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                        תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

                        אני יסביר שוב
                        מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
                        מה שכולם עושים זה:
                        לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
                        מה אני עושה:
                        לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
                        אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56מ מנותק
                        מוטי 56
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @ראובן-שבתי
                        הדברים נכונים, אני גם עושה ככה
                        אבל עדין אחרי שמעבירים לרוורס לא להכות מיד את הגיר
                        אם לוחצים גז וההילוך רועד, עשיתם את זה מהר מידי
                        קורה בעיקר על הבוקר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                          תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!

                          אני יסביר שוב
                          מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
                          מה שכולם עושים זה:
                          לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
                          מה אני עושה:
                          לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
                          אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                          #16
                          פוסט זה נמחק!
                          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            פוסט זה נמחק!

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                            בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                            זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                            ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                            תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                            תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                            הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                            זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                              אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

                              בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

                              דוד ג.ד מנותק
                              דוד ג.ד מנותק
                              דוד ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                              @דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                              אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…

                              בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?

                              לא.
                              גם לכאורה לא צריך. התחושה היתה שלא קרה כלום. לא היתה שום שינוי בהרגשה בנסיעה, אלא רק צפצוף…

                              אגב, עברו מאז כמה שנים טובות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                                בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                                זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                                ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                                תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                                תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                                הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                                זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                #19

                                @ראובן-שבתי כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                                @Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:

                                בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,

                                זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
                                ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
                                תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
                                תנסה ותבין שזה יותר יעיל
                                הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
                                זה לוקח פחות זמן ופשוט קל

                                מחילה שאני מגיב רק עכשיו,
                                אבל זה ממש מועיל! הרכב בולם ברגע!
                                פשוט תודה!

                                גם מחקתי את הפוסטים המיותרים שלי… עם מומחה כמוך, צריך נעשה נשמע!..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2

                                10

                                מחובר

                                1.5k

                                משתמשים

                                5.0k

                                נושאים

                                67.3k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום