דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפים בנהיגה
  3. להשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר

להשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים בנהיגה
10 פוסטים 7 כותבים 606 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ראובן שבתיר מנותק
    ראובן שבתיר מנותק
    ראובן שבתי
    סיירת פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
    #1

    יש כאלה שזה פשוט להם בפרט הנהגים הוותיקים
    אך אני זוכר שהייתי נהג צעיר לקח לי זמן לקלוט את הקטע
    אתה נוסע בכביש מהיר רכבים שואטים משמאלך ובא לך לעבור לנתיב השמאלי אמאמה כל הזמן מגיע רכב ואתה לא יודע מתי הרגע בו תוכל להכנס

    קשה להסביר אני יצרף לפני תמונה
    20201109-traffic-768x432.jpg
    יש שתי אופציות לעבור נתיב
    אופצייה א’ לא נכונה (מסומן בתמונה בX) לנסות להכנס באמצע ברווח שנוצר בין שתי הרכבים
    אופצייה ב’ (מסומן בתמונה בV) להכנס מייד אחרי שרכב עובר אותך
    למה הראשון לא נכון? כי כשהכביש מלא לעולם לא תצליח להכנס באמצע בלי לגרום לרכב האחורי לבלום.
    מה כן? רכב עובר לידך (כמובן צריך לוודא שהרכב שמאחוריו לא נדבק אליו)אתה גולש מייד מאחוריו (כמובן לא להגזים ולקחת בחשבון מרחק בלימה ועצירה)
    מקווה שאני מובן
    בהצלחה תיסעו בדרכים ישרות ותעקפו מלאא

    ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

      יש כאלה שזה פשוט להם בפרט הנהגים הוותיקים
      אך אני זוכר שהייתי נהג צעיר לקח לי זמן לקלוט את הקטע
      אתה נוסע בכביש מהיר רכבים שואטים משמאלך ובא לך לעבור לנתיב השמאלי אמאמה כל הזמן מגיע רכב ואתה לא יודע מתי הרגע בו תוכל להכנס

      קשה להסביר אני יצרף לפני תמונה
      20201109-traffic-768x432.jpg
      יש שתי אופציות לעבור נתיב
      אופצייה א’ לא נכונה (מסומן בתמונה בX) לנסות להכנס באמצע ברווח שנוצר בין שתי הרכבים
      אופצייה ב’ (מסומן בתמונה בV) להכנס מייד אחרי שרכב עובר אותך
      למה הראשון לא נכון? כי כשהכביש מלא לעולם לא תצליח להכנס באמצע בלי לגרום לרכב האחורי לבלום.
      מה כן? רכב עובר לידך (כמובן צריך לוודא שהרכב שמאחוריו לא נדבק אליו)אתה גולש מייד מאחוריו (כמובן לא להגזים ולקחת בחשבון מרחק בלימה ועצירה)
      מקווה שאני מובן
      בהצלחה תיסעו בדרכים ישרות ותעקפו מלאא

      מאירמ מנותק
      מאירמ מנותק
      מאיר
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ראובן-שבתי כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

      יש כאלה שזה פשוט להם בפרט הנהגים הוותיקים
      אך אני זוכר שהייתי נהג צעיר לקח לי זמן לקלוט את הקטע
      אתה נוסע בכביש מהיר רכבים שואטים משמאלך ובא לך לעבור לנתיב השמאלי אמאמה כל הזמן מגיע רכב ואתה לא יודע מתי הרגע בו תוכל להכנס

      קשה להסביר אני יצרף לפני תמונה
      20201109-traffic-768x432.jpg
      יש שתי אופציות לעבור נתיב
      אופצייה א’ לא נכונה (מסומן בתמונה בX) לנסות להכנס באמצע ברווח שנוצר בין שתי הרכבים
      אופצייה ב’ (מסומן בתמונה בV) להכנס מייד אחרי שרכב עובר אותך
      למה הראשון לא נכון? כי כשהכביש מלא לעולם לא תצליח להכנס באמצע בלי לגרום לרכב האחורי לבלום.
      מה כן? רכב עובר לידך (כמובן צריך לוודא שהרכב שמאחוריו לא נדבק אליו)אתה גולש מייד מאחוריו (כמובן לא להגזים ולקחת בחשבון מרחק בלימה ועצירה)
      מקווה שאני מובן
      בהצלחה תיסעו בדרכים ישרות ותעקפו מלאא

      אוסיף ואומר שאם אתה רוצה לעבור נתיב ויש רכב באותו נתיב עם מהירות די דומה, רק שאתה לא יודע לאמוד מרחקים ולהכנס. הפתרון הפשוט הוא - אם אתה רואה במראת הצד את שני הפנסים שלו זה אומר שהוא רחוק מספיק ואפשר להכנס (מומלץ מאד לזרוק מבט לחלון האחורי כדי לראות שאין רכב בשטח המת)

      ליצירת קשר לחץ כאן

      adminA EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • מאירמ מאיר

        @ראובן-שבתי כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

        יש כאלה שזה פשוט להם בפרט הנהגים הוותיקים
        אך אני זוכר שהייתי נהג צעיר לקח לי זמן לקלוט את הקטע
        אתה נוסע בכביש מהיר רכבים שואטים משמאלך ובא לך לעבור לנתיב השמאלי אמאמה כל הזמן מגיע רכב ואתה לא יודע מתי הרגע בו תוכל להכנס

        קשה להסביר אני יצרף לפני תמונה
        20201109-traffic-768x432.jpg
        יש שתי אופציות לעבור נתיב
        אופצייה א’ לא נכונה (מסומן בתמונה בX) לנסות להכנס באמצע ברווח שנוצר בין שתי הרכבים
        אופצייה ב’ (מסומן בתמונה בV) להכנס מייד אחרי שרכב עובר אותך
        למה הראשון לא נכון? כי כשהכביש מלא לעולם לא תצליח להכנס באמצע בלי לגרום לרכב האחורי לבלום.
        מה כן? רכב עובר לידך (כמובן צריך לוודא שהרכב שמאחוריו לא נדבק אליו)אתה גולש מייד מאחוריו (כמובן לא להגזים ולקחת בחשבון מרחק בלימה ועצירה)
        מקווה שאני מובן
        בהצלחה תיסעו בדרכים ישרות ותעקפו מלאא

        אוסיף ואומר שאם אתה רוצה לעבור נתיב ויש רכב באותו נתיב עם מהירות די דומה, רק שאתה לא יודע לאמוד מרחקים ולהכנס. הפתרון הפשוט הוא - אם אתה רואה במראת הצד את שני הפנסים שלו זה אומר שהוא רחוק מספיק ואפשר להכנס (מומלץ מאד לזרוק מבט לחלון האחורי כדי לראות שאין רכב בשטח המת)

        adminA מנותק
        adminA מנותק
        admin
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מאיר מורה הנהיגה לימד אותי שצריך לראות את האורות במראה הרגילה
        ולא במראה בצד הרכב

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • adminA admin

          @מאיר מורה הנהיגה לימד אותי שצריך לראות את האורות במראה הרגילה
          ולא במראה בצד הרכב

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @admin כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

          @מאיר מורה הנהיגה לימד אותי שצריך לראות את האורות במראה הרגילה
          ולא במראה בצד הרכב

          זה החמרה לשם בטיחות (כמו שהמורה מלמד שאם אתה לא רואה את הגלגלים של הרכב לפניך ברמזור סימן שהתקרבת יותר מידי, ובתכלס זה ממש רחוק אין בעיה להתקרב יותר)

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @admin כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

            @מאיר מורה הנהיגה לימד אותי שצריך לראות את האורות במראה הרגילה
            ולא במראה בצד הרכב

            זה החמרה לשם בטיחות (כמו שהמורה מלמד שאם אתה לא רואה את הגלגלים של הרכב לפניך ברמזור סימן שהתקרבת יותר מידי, ובתכלס זה ממש רחוק אין בעיה להתקרב יותר)

            ל מנותק
            ל מנותק
            לוחצגז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            שאילה שאני נתקל בה רבות מאחר ואני נוהג בעיקר ברכבים של השכרה שחורה, והאיכות של המנוע, נו…
            לעיתים נתקלים בסיטואציה שנוסעים בכביש הררי עם עלייה די קשה וארוכה וקיים צורך לעבור נתיב, לא תמיד הרכב מצליח לסחוב את העלייה, הדוושה לחוצה עד הסוף והתנועה די צפופה עם אוטובוסים דו מפרקיים וים של רכבים מכל הכיוונים…
            אני מקווה שהבנתם את הסיטואציה…
            ועכשיו שאילה, כיצד מסתדרים בכזו סיטואציה? נדחפים בלית ברירה? מאיטים (עד כדי לחיצה עךל דוושת הבלם?) או ממשיכים ישר לכביש אחר ומשם כבר להסתדר או לפרסס איכשהו? אשמח לשמוע את חוות דעתם המלומדת של חברי הפורום בענייין!!!

            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לוחצגז

              שאילה שאני נתקל בה רבות מאחר ואני נוהג בעיקר ברכבים של השכרה שחורה, והאיכות של המנוע, נו…
              לעיתים נתקלים בסיטואציה שנוסעים בכביש הררי עם עלייה די קשה וארוכה וקיים צורך לעבור נתיב, לא תמיד הרכב מצליח לסחוב את העלייה, הדוושה לחוצה עד הסוף והתנועה די צפופה עם אוטובוסים דו מפרקיים וים של רכבים מכל הכיוונים…
              אני מקווה שהבנתם את הסיטואציה…
              ועכשיו שאילה, כיצד מסתדרים בכזו סיטואציה? נדחפים בלית ברירה? מאיטים (עד כדי לחיצה עךל דוושת הבלם?) או ממשיכים ישר לכביש אחר ומשם כבר להסתדר או לפרסס איכשהו? אשמח לשמוע את חוות דעתם המלומדת של חברי הפורום בענייין!!!

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @לוחצגז כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

              כיצד מסתדרים בכזו סיטואציה?

              לומדים לתכנן נסיעה מראש
              זאת אומרת אם אתה יודע שעוד ק"מ וחצי אתה פונה שמאלה תנסה לעבור מייד כשאתה יכול שמאלה ולא לחכות שיהיה כתוב 500 מטר ולבלום באמצע נתיב
              בק"מ וחצי יש מספיק הזדמנויות לעבור.

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מאירמ מאיר

                @ראובן-שבתי כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

                יש כאלה שזה פשוט להם בפרט הנהגים הוותיקים
                אך אני זוכר שהייתי נהג צעיר לקח לי זמן לקלוט את הקטע
                אתה נוסע בכביש מהיר רכבים שואטים משמאלך ובא לך לעבור לנתיב השמאלי אמאמה כל הזמן מגיע רכב ואתה לא יודע מתי הרגע בו תוכל להכנס

                קשה להסביר אני יצרף לפני תמונה
                20201109-traffic-768x432.jpg
                יש שתי אופציות לעבור נתיב
                אופצייה א’ לא נכונה (מסומן בתמונה בX) לנסות להכנס באמצע ברווח שנוצר בין שתי הרכבים
                אופצייה ב’ (מסומן בתמונה בV) להכנס מייד אחרי שרכב עובר אותך
                למה הראשון לא נכון? כי כשהכביש מלא לעולם לא תצליח להכנס באמצע בלי לגרום לרכב האחורי לבלום.
                מה כן? רכב עובר לידך (כמובן צריך לוודא שהרכב שמאחוריו לא נדבק אליו)אתה גולש מייד מאחוריו (כמובן לא להגזים ולקחת בחשבון מרחק בלימה ועצירה)
                מקווה שאני מובן
                בהצלחה תיסעו בדרכים ישרות ותעקפו מלאא

                אוסיף ואומר שאם אתה רוצה לעבור נתיב ויש רכב באותו נתיב עם מהירות די דומה, רק שאתה לא יודע לאמוד מרחקים ולהכנס. הפתרון הפשוט הוא - אם אתה רואה במראת הצד את שני הפנסים שלו זה אומר שהוא רחוק מספיק ואפשר להכנס (מומלץ מאד לזרוק מבט לחלון האחורי כדי לראות שאין רכב בשטח המת)

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מאיר כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

                אם אתה רואה במראת הצד את שני הפנסים שלו זה אומר שהוא רחוק מספיק ואפשר להכנס

                כמובן רק בתנאי שהמראה מכוונת כמו שהיא צריכה להיות
                [שתראה את הקצה של הרכב, את הכביש, ואת השמיים, לא, לא מהתנוחה הזו שאתה עם יד על כפתור כוונון המראות, אלא בתנוחה שבה אתה נוהג].

                חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                050-4133851

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @לוחצגז כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

                  כיצד מסתדרים בכזו סיטואציה?

                  לומדים לתכנן נסיעה מראש
                  זאת אומרת אם אתה יודע שעוד ק"מ וחצי אתה פונה שמאלה תנסה לעבור מייד כשאתה יכול שמאלה ולא לחכות שיהיה כתוב 500 מטר ולבלום באמצע נתיב
                  בק"מ וחצי יש מספיק הזדמנויות לעבור.

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לוחצגז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                  #8

                  זה לא תמיד חכמה, לפעמים הכביש הוא בעל 2 נתיבים בלבד, וכמו שכבר נאמר בשרשורים קודמים, הנתיב השמאלי הוא לא הכי מומלץ לנסיעות ארוכות.
                  לא שאני בא חלילה לעודד את תרבות הרגע האחרון בכבישים, מה שהתכוונתי לשאול זה האם יש צורך להידחף בלי להתחשב ברכב שבנתיב לצידך (בתנאי שיש מספיק מקום, אבל בצמצום), או להאט (לא מומלץ בכבישים שהמהירות בהם עולה על 65 קמ"ש),או להמשיך לנסוע ולקוות לטוב, והכל מדובר כמובן ברכב שאין בו את האפשרות הנכספת של ללחוץ עוד קצת על הגז, דוושת הגז לחוצה עד הסוף והרכב נוסע איכשהו בעלייה על מהירות סבירה של 75 - 80 קמ"ש.
                  חכמי הפורום! הבו עיצה הלום!!!

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לוחצגז

                    זה לא תמיד חכמה, לפעמים הכביש הוא בעל 2 נתיבים בלבד, וכמו שכבר נאמר בשרשורים קודמים, הנתיב השמאלי הוא לא הכי מומלץ לנסיעות ארוכות.
                    לא שאני בא חלילה לעודד את תרבות הרגע האחרון בכבישים, מה שהתכוונתי לשאול זה האם יש צורך להידחף בלי להתחשב ברכב שבנתיב לצידך (בתנאי שיש מספיק מקום, אבל בצמצום), או להאט (לא מומלץ בכבישים שהמהירות בהם עולה על 65 קמ"ש),או להמשיך לנסוע ולקוות לטוב, והכל מדובר כמובן ברכב שאין בו את האפשרות הנכספת של ללחוץ עוד קצת על הגז, דוושת הגז לחוצה עד הסוף והרכב נוסע איכשהו בעלייה על מהירות סבירה של 75 - 80 קמ"ש.
                    חכמי הפורום! הבו עיצה הלום!!!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנוע אלפיים טורבו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @לוחצגז כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

                    זה לא תמיד חכמה, לפעמים הכביש הוא בעל 2 נתיבים בלבד, וכמו שכבר נאמר בשרשורים קודמים, הנתיב השמאלי הוא לא הכי מומלץ לנסיעות ארוכות

                    עצה חשובה שהסבירו לי בפורום הזה -
                    כשאתה רוצה לענות למישהו תסמן עם העכבר את הקטע שעליו אתה מגיב, תפתח לך אופציה של “ציטוט” ואז תכתוב כל אשר על ליבך, פשוט לפעמים התגובה כבר לא רלונטית.
                    למען הסדר הטוב.

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מנוע אלפיים טורבו

                      @לוחצגז כתב בלהשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר:

                      זה לא תמיד חכמה, לפעמים הכביש הוא בעל 2 נתיבים בלבד, וכמו שכבר נאמר בשרשורים קודמים, הנתיב השמאלי הוא לא הכי מומלץ לנסיעות ארוכות

                      עצה חשובה שהסבירו לי בפורום הזה -
                      כשאתה רוצה לענות למישהו תסמן עם העכבר את הקטע שעליו אתה מגיב, תפתח לך אופציה של “ציטוט” ואז תכתוב כל אשר על ליבך, פשוט לפעמים התגובה כבר לא רלונטית.
                      למען הסדר הטוב.

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מגיה מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מנוע-אלפיים-טורבו
                      ג’'א מצטרף!
                      יש גם בתחתית הפוסט בצד שמאל סימון של גרשיים, לחיצה עליהם תפתח תגובת ציטוט אוטומטי.


                      ''חכם לב, יקח מצוות!''
                      🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      6

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום