דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      695 פוסטים 100 כותבים 68.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • רפאל 1ר מנותק
        רפאל 1ר מנותק
        רפאל 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #596

        אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
        פשוט פחד מוות,
        (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
        VID-20260601-WA0150.mp4

        ח משה שמחהמ מיישהמ מ תמיםת 6 תגובות תגובה אחרונה
        12
        • רפאל 1ר רפאל 1

          אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
          פשוט פחד מוות,
          (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
          VID-20260601-WA0150.mp4

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
          #597
          פוסט זה נמחק!
          רפאל 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים Y0737

            פוסט זה נמחק!

            רפאל 1ר מנותק
            רפאל 1ר מנותק
            רפאל 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל 1
            #598
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רפאל 1ר רפאל 1

              אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
              פשוט פחד מוות,
              (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
              VID-20260601-WA0150.mp4

              משה שמחהמ מנותק
              משה שמחהמ מנותק
              משה שמחה
              כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
              #599
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • חובק עולםח חובק עולם

                @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שטעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                ל מנותק
                ל מנותק
                לוחצגז
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #600

                @חובק-עולם כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שתעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                נכון, אבל מאידך אחרי שהוא נוגע בניסאן ניכר שהוא מוסיף עוד לחיצה בריאה על הגז.

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ל לוחצגז

                  @חובק-עולם כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שתעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                  נכון, אבל מאידך אחרי שהוא נוגע בניסאן ניכר שהוא מוסיף עוד לחיצה בריאה על הגז.

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #601

                  @לוחצגז נראה לי שכשהוא פגע בניסאן משהו שם נשרט…

                  pikolinou@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רפאל 1ר רפאל 1

                    אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                    פשוט פחד מוות,
                    (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                    VID-20260601-WA0150.mp4

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #602

                    @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                    פשוט פחד מוות,
                    (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                    VID-20260601-WA0150.mp4

                    ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                    יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                    יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                    איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                    רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    יוסי לויי נייטרון חפשינ תודה לבורא עולם 0ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                    7
                    • מיישהמ מיישה

                      @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                      פשוט פחד מוות,
                      (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                      VID-20260601-WA0150.mp4

                      ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                      יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                      יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                      איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                      רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לוי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #603

                      @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

                      זה חמור מאוד כשלעצמו אבל חמור שבעתיים כשחוצים שלא במעבר חציה ובלי שדה ראיה לנהג

                      שמח לעזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ס מנותק
                        ס מנותק
                        סופרמומחה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #604

                        וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
                        כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
                        למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
                        בגללינו!
                        אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
                        אני משנן לילדי,
                        אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • רפאל 1ר רפאל 1

                          אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                          פשוט פחד מוות,
                          (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                          VID-20260601-WA0150.mp4

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #605

                          @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          חובה להעלות,
                          פשוט פחד מוות,

                          אחיות על הכביש…
                          בעל הפריוס פשוט תותח בסייעתא דשמיא זכה להציל חיים, הוא לא היה אשם וגם היה ערני מספיק!!

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מיישהמ מיישה

                            @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                            פשוט פחד מוות,
                            (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                            VID-20260601-WA0150.mp4

                            ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                            יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                            יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                            איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                            רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #606

                            @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

                            היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

                            pikolinou@gmail.com

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

                              היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש גמזו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #607

                              @נייטרון-חפשי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

                              לא רק זה, ברגע שהיא קולטת שרכב מגיע, במקום האינסטינקט הטבעי לקפוץ לתפוס את הילד, היא בורחת אחורה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • רפאל 1ר רפאל 1

                                אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                פשוט פחד מוות,
                                (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                VID-20260601-WA0150.mp4

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #608

                                @רפאל-1 התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מ מאיר ג

                                  @רפאל-1 התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #609

                                  @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

                                  ורק לחשוב אם ח’'ו בדיוק היה מעיף מבט למולטימדיה או לטלפון… בעיר מאוכלסת יש לנהוג במשנה זהירות ועירנות מרובה!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                    פשוט פחד מוות,
                                    (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                    VID-20260601-WA0150.mp4

                                    ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                                    יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                                    יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                                    איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                                    רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #610

                                    @מיישה

                                    יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

                                    קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

                                    למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
                                    אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

                                    כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                                    כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

                                    מה זה פה “א הפקר וועלט”??

                                    עריכה:
                                    בקשר לכמה תגובות לעיל.

                                    אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
                                    ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

                                    shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                      @מיישה

                                      יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

                                      קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

                                      למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
                                      אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

                                      כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                                      כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

                                      מה זה פה “א הפקר וועלט”??

                                      עריכה:
                                      בקשר לכמה תגובות לעיל.

                                      אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
                                      ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

                                      shineS מנותק
                                      shineS מנותק
                                      shine
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #611

                                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      קודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                                      אני עושה גם כשאני מזהה את הסכנה הרבה לפני
                                      אני עוצר בשניה האחרונה וצופר להם כאילו שהיה להם נס עכשיו וכשכמעט דרסתי אותם…
                                      ואני עושה את זה גם למבוגרים!
                                      (בסוף מי שהכי נלחץ זאת אישתי שחושבת שכמעט דרסתי מישהו…)

                                      תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                      סטיקרים לרכב
                                      shine.grd@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • ס סופרמומחה

                                        וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
                                        כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
                                        למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
                                        בגללינו!
                                        אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
                                        אני משנן לילדי,
                                        אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים Y0737
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #612

                                        @סופרמומחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                                        כל הכבוד!
                                        עכ’'פ רואים שהרכבים החונים פשוט מסתירים להולכי הרגל את הכביש, וזה גם ילד בן 9 צריך לדעת- עוברים במעבר חציה, ואם אין- הולכים לאט ובודקים כל הזמן לא מתפרצים לכביש!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים Y0737

                                          @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          חובה להעלות,
                                          פשוט פחד מוות,

                                          אחיות על הכביש…
                                          בעל הפריוס פשוט תותח בסייעתא דשמיא זכה להציל חיים, הוא לא היה אשם וגם היה ערני מספיק!!

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #613

                                          @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          אחיות על הכביש…

                                          הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            אחיות על הכביש…

                                            הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

                                            ח מנותק
                                            ח מנותק
                                            חיים Y0737
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #614

                                            @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה,

                                            ייתכן שהיתה בהלם
                                            בכל אופן נקווה שלמדה את הלקח

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • רפאל 1ר רפאל 1

                                              אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                              פשוט פחד מוות,
                                              (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                              VID-20260601-WA0150.mp4

                                              תמיםת מנותק
                                              תמיםת מנותק
                                              תמים
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #615

                                              @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                              פשוט פחד מוות,
                                              (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                              VID-20260601-WA0150.mp4

                                              רק לי נראה הזוי שהאמא ממשיכה כאילו לא קרה כלום ואפי’ לא אומרת תודה לנהג שהציל את חיי בנה?

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35

                                              105

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום