דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 70.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מיישה

        @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
        פשוט פחד מוות,
        (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
        VID-20260601-WA0150.mp4

        ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
        יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
        יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
        איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
        רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #610

        @מיישה

        יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

        קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

        למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
        אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

        כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

        כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

        מה זה פה “א הפקר וועלט”??

        עריכה:
        בקשר לכמה תגובות לעיל.

        אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
        ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

        shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

          @מיישה

          יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

          קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

          למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
          אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

          כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

          כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

          מה זה פה “א הפקר וועלט”??

          עריכה:
          בקשר לכמה תגובות לעיל.

          אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
          ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

          shineS מנותק
          shineS מנותק
          shine
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #611

          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          קודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

          אני עושה גם כשאני מזהה את הסכנה הרבה לפני
          אני עוצר בשניה האחרונה וצופר להם כאילו שהיה להם נס עכשיו וכשכמעט דרסתי אותם…
          ואני עושה את זה גם למבוגרים!
          (בסוף מי שהכי נלחץ זאת אישתי שחושבת שכמעט דרסתי מישהו…)

          תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
          סטיקרים לרכב
          shine.grd@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • ס סופרמומחה

            וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
            כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
            למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
            בגללינו!
            אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
            אני משנן לילדי,
            אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #612

            @סופרמומחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

            כל הכבוד!
            עכ’'פ רואים שהרכבים החונים פשוט מסתירים להולכי הרגל את הכביש, וזה גם ילד בן 9 צריך לדעת- עוברים במעבר חציה, ואם אין- הולכים לאט ובודקים כל הזמן לא מתפרצים לכביש!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              חובה להעלות,
              פשוט פחד מוות,

              אחיות על הכביש…
              בעל הפריוס פשוט תותח בסייעתא דשמיא זכה להציל חיים, הוא לא היה אשם וגם היה ערני מספיק!!

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #613

              @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              אחיות על הכביש…

              הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מיישהמ מיישה

                @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                אחיות על הכביש…

                הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #614

                @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה,

                ייתכן שהיתה בהלם
                בכל אופן נקווה שלמדה את הלקח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • רפאל 1ר רפאל 1

                  אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                  פשוט פחד מוות,
                  (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                  VID-20260601-WA0150.mp4

                  תמיםת מנותק
                  תמיםת מנותק
                  תמים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #615

                  @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                  פשוט פחד מוות,
                  (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                  VID-20260601-WA0150.mp4

                  רק לי נראה הזוי שהאמא ממשיכה כאילו לא קרה כלום ואפי’ לא אומרת תודה לנהג שהציל את חיי בנה?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • תמיםת תמים

                    @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                    פשוט פחד מוות,
                    (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                    VID-20260601-WA0150.mp4

                    רק לי נראה הזוי שהאמא ממשיכה כאילו לא קרה כלום ואפי’ לא אומרת תודה לנהג שהציל את חיי בנה?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש גמזו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #616
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל מנותק
                      ל מנותק
                      לוחצגז
                      כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                      #617

                      נהג שלא יודע להסתכל במראות

                      https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                      חיים ברזלח מ תודה לבורא עולם 0ת אריאל קמחיא 4 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • ל לוחצגז

                        נהג שלא יודע להסתכל במראות

                        https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                        חיים ברזלח מנותק
                        חיים ברזלח מנותק
                        חיים ברזל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
                        #618
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ל לוחצגז

                          נהג שלא יודע להסתכל במראות

                          https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                          מ מחובר
                          מ מחובר
                          משתמש מתחיל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #619

                          @לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
                          גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                          אבל איזה איכות של מצלמה… וואו 😆

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ל לוחצגז

                            נהג שלא יודע להסתכל במראות

                            https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #620

                            @לוחצגז זה כביש של של אבא שלו, הכל בסדר… לא צריך להסתכל.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל לוחצגז

                              נהג שלא יודע להסתכל במראות

                              https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                              אריאל קמחיא מנותק
                              אריאל קמחיא מנותק
                              אריאל קמחי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #621

                              @לוחצגז הבחור מסתיר לו את המראה, והוא היה עסוק איך לעקוף את הבחור בלי לגרד אותו…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש.נש מנותק
                                ש.נש מנותק
                                ש.נ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #622

                                a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                משה שמחהמ ס מאירמ ח אריאל קמחיא 5 תגובות תגובה אחרונה
                                7
                                • ש.נש ש.נ

                                  a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                  #623
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה שמחהמ משה שמחה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ש.נש מנותק
                                    ש.נש מנותק
                                    ש.נ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #624
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש.נש ש.נ

                                      a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                      ס מנותק
                                      ס מנותק
                                      סוביניון בלאן 2017
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי סוביניון בלאן 2017
                                      #625

                                      @ש.נ זה צריך להיות בנושא “סטלנים על הכביש” 🤠

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ש.נש ש.נ

                                        a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                        מאירמ מנותק
                                        מאירמ מנותק
                                        מאיר
                                        מנהל ראשי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #626

                                        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                        זה בחוץ לארץ. אגב, אם בארץ היו עושים ככה לכל מי שנדחף - חצי מהפקקים היו נמחקים…

                                        ליצירת קשר לחץ כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לוחצגז
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                                          #627

                                          לא הבנתי את הנהג הפוגע, מה אכפת לו לתת לספייס סטאר להיכנס?

                                          הנתיב של הספייס סטאר נגמר עוד מעט, והספייס סטאר מאותתת שהיא רוצה להיכנס לנתיב, מה זה האלימות הזו? למה הוא לא נותן? הוא כמעט הוריד לו ת’יד…

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י מנותק
                                            י מנותק
                                            ישראליק
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                            #628

                                            לא הבנתי מה קורה שם, הרכב שנדחף שם ברקס, והמצלם דוחף אותו כאילו?
                                            אחרת למה הוא ככה נשאר על הזווית הזו ולא מתיישר?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ל לוחצגז

                                              לא הבנתי את הנהג הפוגע, מה אכפת לו לתת לספייס סטאר להיכנס?

                                              הנתיב של הספייס סטאר נגמר עוד מעט, והספייס סטאר מאותתת שהיא רוצה להיכנס לנתיב, מה זה האלימות הזו? למה הוא לא נותן? הוא כמעט הוריד לו ת’יד…

                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                              #629

                                              @לוחצגז כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              לא הבנתי את הנהג הפוגע, מה אכפת לו לתת לספייס סטאר להיכנס?

                                              הנתיב של הספייס סטאר נגמר עוד מעט, והספייס סטאר מאותתת שהיא רוצה להיכנס לנתיב, מה זה האלימות הזו? למה הוא לא נותן? הוא כמעט הוריד לו ת’יד…

                                              ומה שהוא עשה לי אחרי?
                                              זה פרא אדם

                                              אגב, זה קליאו בכלל (כנראה הספייס סטאר משווקת כקליאו בחלק מהמקומות)

                                              @ישראליק גם לי זה נראה שהוא דוחף אותו בכוונה

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)
                                              נחייה ולא…

                                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 29
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              58

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום