דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      718 פוסטים 102 כותבים 75.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        אגב, זה קליאו בכלל (כנראה הספייס סטאר משווקת כקליאו בחלק מהמקומות)

        למען האמת, זו כן ספייס סטאר, אבל צדקת בהמשך - זו דודג’ אטיטוד (attitude),
        הספייס סטאר והאטרז’ משווקות במקומות רבים תחת השם מיראז’, עם חלוקה למיראז’ (בסתמא, והיינו ספייס סטאר) ומיראז’ סדאן (והיינו אטרז’), או מיראז’(בסתמא והיינו אטרז’) ומיראז’ הצב’ק (והיינו ספייס סטאר), ודודג’ מייצרת תחת השם אטיטוד את שני הדגמים האלו במדוייק.
        שים לב לסמל, זהו סמל של דודג’, לא של רנו.

        10017f94-2ff7-484a-9fc3-ecfe0acbf044-image.png
        לדוגמא.
        אגב, שאלתי את הגבינה לדעתה, היא אמרה רנו, ושאלתי למה לא ספייס סטאר ואיפה היהלום, והיא חזרה בה (נגמרה לה התחמושת כנראה), ואמרה שהיא פשוט לא יודעת. גבינה פרווה…

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
        #631

        @גיל


        צודק

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ש.נש ש.נ

          a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #632

          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          הגיזרה

          ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

          זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

          בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
          הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

          חיים ברזלח אושר מתקרבא מיישהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ח חיים Y0737

            @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            הגיזרה

            ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

            זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

            בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
            הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #633

            מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום
            וגם זה נראה שהוא מתגאה בסרטון אם הוא פרסם אותו

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חיים ברזלח חיים ברזל

              מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום
              וגם זה נראה שהוא מתגאה בסרטון אם הוא פרסם אותו

              ל מנותק
              ל מנותק
              לוחצגז
              כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
              #634

              @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום

              מי אומר שהוא לא ניזוק?

              ברור שהוא ניזוק, אבל כנראה האגו יותר יקר מעלות התיקון…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ח חיים Y0737

                @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                הגיזרה

                ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

                בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
                הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרב
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #635

                @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                גואטמלה
                כאן, ליתר דיוק


                מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש.נש ש.נ

                  a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                  אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #636

                  @ש.נ לא יודע מה אתם רוצים, שניהם לא צודקים… תכל’ס אבל ראיתם איך הער’ס הזה עם הכובע הפוך, בא עם האף למעלה וכאילו כל העולם שלו, ואין מי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל כי הכל וכו’, ותכלס הוא יצא פיסטוק לא סתם פיסטוק אלא פיסטוקון… (האלה הסגורים שא"א לפתוח…) תראו איך הוא נזרק… וזה הכי יפה בסירטון מצידי…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    א.ב.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #637

                    נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                    q16018.mp4

                    ה אריאלושא פ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    9
                    • א א.ב.

                      נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                      q16018.mp4

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הרשלה 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי הרשלה 0
                      #638
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ח חיים Y0737

                        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        הגיזרה

                        ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                        זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

                        בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
                        הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #639

                        @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                        לפי הנ"צ זה בגואטמלה

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א א.ב.

                          נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                          q16018.mp4

                          אריאלושא מנותק
                          אריאלושא מנותק
                          אריאלוש
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                          #640

                          @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                          וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                          @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                          מיישהמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • אריאלושא אריאלוש

                            @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                            וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                            @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                            #641

                            @אריאל-קמחי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                            וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                            @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                            זה בסדר, כל עוד מדובר בחיות…
                            זה נראה לי נושא די שופע כאן (מעל 50K צפיות… למרות שזה עם 2M), וגם חשוב להעלות מודעות.

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • על הטוב שלךע מנותק
                              על הטוב שלךע מנותק
                              על הטוב שלך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #642

                              ה_נהג_משאית_בעקיפה_מסוכנת.mp4
                              קרדיט המעניינים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אריאלושא אריאלוש

                                @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                                וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                                @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                                א מנותק
                                א מנותק
                                א.ב.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #643
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משתמש מתחיל

                                  @לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
                                  גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                                  אבל איזה איכות של מצלמה… וואו 😆

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אמר מר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #644

                                  @משתמש-מתחיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                                  הבחור לא הסתיר לו את המראה. ולא רק זה, אלא שהוא גם לא ראה את הבחור שבא לעבור.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א א.ב.

                                    נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                                    q16018.mp4

                                    פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פיג'ו5008
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #645

                                    @א.ב. כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                                    q16018.mp4

                                    האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                                    אני גר בסביבת צומות רבות כאלו, ואין שבוע שאני לא מזהה רכב בנתיב השמאלי מתקדם ומיד בולם, כי הנתיבים לנסיעה ישירה הפכו לירוק…

                                    אני לא מגזים, ורק בחודש האחרון, קרה פעמיים שרכב (אשה) חתכה באדום, באותו כביש, ואילצה אותי לבצע בלימת חירום…

                                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ פיג'ו5008

                                      @א.ב. כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                                      q16018.mp4

                                      האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                                      אני גר בסביבת צומות רבות כאלו, ואין שבוע שאני לא מזהה רכב בנתיב השמאלי מתקדם ומיד בולם, כי הנתיבים לנסיעה ישירה הפכו לירוק…

                                      אני לא מגזים, ורק בחודש האחרון, קרה פעמיים שרכב (אשה) חתכה באדום, באותו כביש, ואילצה אותי לבצע בלימת חירום…

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                      #646

                                      @פיג-ו5008 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                                      הפתרון הפשוט הוא שהאור ברמזור יהיה בצורה של חץ

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סופרמומחה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #647

                                        איפה זה קרה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טייס קרבי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #648

                                          אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                          אני הגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכשיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                          אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                          מסכימים איתי?

                                          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                          מיכאלbמ בעל עגולה 0ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          9
                                          • ט טייס קרבי

                                            אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                            אני הגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכשיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                            אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                            מסכימים איתי?

                                            מיכאלbמ מנותק
                                            מיכאלbמ מנותק
                                            מיכאלb
                                            מורה נהיגה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                            #649

                                            @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                            אני אגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכישיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                            אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                            מסכימים איתי?

                                            דגש שאני נותן לכל התלמידים היותר מבוגרים שלי, ותנסו גם אתם להשפיע על חברים שלכם

                                            נהג חדש, גם מי שמעל גיל 24 שאז כבר אין חובת ליווי בחוק. שיעשה מה שיותר נסיעות עם מלווה, עוד מישהו שישב איתך וישים עין

                                            בעיניי זה קריטי!!!

                                            (נכון גם לבחורים שברור לנו שפעם הבאה שהם ינהגו תהיה עוד כמה שנים כשהם ישכרו סיטי קאר)

                                            טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            12
                                            • מיכאלbמ מיכאלb

                                              @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                              אני אגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכישיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                              אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                              מסכימים איתי?

                                              דגש שאני נותן לכל התלמידים היותר מבוגרים שלי, ותנסו גם אתם להשפיע על חברים שלכם

                                              נהג חדש, גם מי שמעל גיל 24 שאז כבר אין חובת ליווי בחוק. שיעשה מה שיותר נסיעות עם מלווה, עוד מישהו שישב איתך וישים עין

                                              בעיניי זה קריטי!!!

                                              (נכון גם לבחורים שברור לנו שפעם הבאה שהם ינהגו תהיה עוד כמה שנים כשהם ישכרו סיטי קאר)

                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטע
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #650
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              44

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום