דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 71.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א איש פשוט מאוד

        טרי מהיום
        גברת שצריכה דחוף טיפול
        גם דו לחד לא לשמאלי
        וגם שוברת אח"כ שמאלה ישר אלי
        Video Project.mp4

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @איש-פשוט-מאוד אפשר לדון לכף זכות שהרחובות שם מאוד לא ברורים עם החד והדו והאין כניסה שממש מבלבל
        מניסיון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א איש פשוט מאוד

          טרי מהיום
          גברת שצריכה דחוף טיפול
          גם דו לחד לא לשמאלי
          וגם שוברת אח"כ שמאלה ישר אלי
          Video Project.mp4

          ט מנותק
          ט מנותק
          טייס קרבי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @איש-פשוט-מאוד
          אתה בטוח שזה דו לחד זה נראה כמו דו לדו ואז היא היתה מאה אחוז אתה נכנסת לנתיב לא שלך…
          אבל אניע מניח שזה באמת חד לאור מה שכתבת ועדין זה לא כזה זוועה ודוודה גם דעתי שאפשר לדון לכף זכות שהיא לא ראתה שם תמרור חד ולא הכירה את המקום ותכלעס זה לא היה במהירויות גבוהות ולא היה נראה ש-“נמנע כאן אסון…”

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א איש פשוט מאוד

            טרי מהיום
            גברת שצריכה דחוף טיפול
            גם דו לחד לא לשמאלי
            וגם שוברת אח"כ שמאלה ישר אלי
            Video Project.mp4

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @איש-פשוט-מאוד כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            גם דו לחד לא לשמאלי

            אם היא נוסעת ומגיעה מדו היא צריכה לחתוך לשמאלי?
            אם אני לא טועה היא אותתה ואתה צריך להבין ולצפור קלות
            ומה שקרה שלפני זה היא לא הסתכלה במראות ואח"כ היית בשטח מת שלה

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוניי יוני

              @איש-פשוט-מאוד כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              גם דו לחד לא לשמאלי

              אם היא נוסעת ומגיעה מדו היא צריכה לחתוך לשמאלי?
              אם אני לא טועה היא אותתה ואתה צריך להבין ולצפור קלות
              ומה שקרה שלפני זה היא לא הסתכלה במראות ואח"כ היית בשטח מת שלה

              ט מנותק
              ט מנותק
              טייס קרבי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @יוני
              גם נכון אם זה דו אז אתה פושע מה אתה עוקף אותה??. תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

              ה ט נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ט טייס קרבי

                @יוני
                גם נכון אם זה דו אז אתה פושע מה אתה עוקף אותה??. תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

                ה מנותק
                ה מנותק
                הנוסע המתמיד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ט טייס קרבי

                  @יוני
                  גם נכון אם זה דו אז אתה פושע מה אתה עוקף אותה??. תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טייס קרבי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @טייס-קרבי
                  מעיון נוסף בסרטון נראה שטעיתי …
                  היא טעתה ולא אתה מתנצל…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #23

                    אזור ממש בעייתי
                    היתה לי שם תאונה לא מזמן
                    1cad326a-6ec8-41f3-997b-c110b9562f6e-וידאו ללא כותרת - נוצר באמצעות Clipchamp (2).mp4

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    ט מיישהמ מ א 4 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • מיישהמ מיישה

                      אזור ממש בעייתי
                      היתה לי שם תאונה לא מזמן
                      1cad326a-6ec8-41f3-997b-c110b9562f6e-וידאו ללא כותרת - נוצר באמצעות Clipchamp (2).mp4

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #24
                      פוסט זה נמחק!
                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טייס קרבי

                        פוסט זה נמחק!

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                        #25

                        @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        אזור ממש בעייתי
                        היתה לי שם תאונה לא מזמן

                        חסום

                        נשלח לבדיקה

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טייס קרבי

                          @יוני
                          גם נכון אם זה דו אז אתה פושע מה אתה עוקף אותה??. תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          תן לה לבצע פניה לשמאל כמו דו לחד…

                          טב למיתב תן דו… 😁

                          pikolinou@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ט מנותק
                            ט מנותק
                            טייס קרבי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טייס קרבי
                            #27

                            @מיישה
                            למה החזרת את הפוסט???.

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ט טייס קרבי

                              @מיישה
                              למה החזרת את הפוסט???.

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              @מיישה
                              למה מחקת את הפוסט??.

                              חתכתי חלק מיותר

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טייס קרבי

                                @איש-פשוט-מאוד
                                אתה בטוח שזה דו לחד זה נראה כמו דו לדו ואז היא היתה מאה אחוז אתה נכנסת לנתיב לא שלך…
                                אבל אניע מניח שזה באמת חד לאור מה שכתבת ועדין זה לא כזה זוועה ודוודה גם דעתי שאפשר לדון לכף זכות שהיא לא ראתה שם תמרור חד ולא הכירה את המקום ותכלעס זה לא היה במהירויות גבוהות ולא היה נראה ש-“נמנע כאן אסון…”

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                #29

                                @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                אתה בטוח שזה דו לחד זה נראה כמו דו לדו ואז היא היתה מאה אחוז אתה נכנסת לנתיב לא שלך…

                                @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                מעיון נוסף בסרטון נראה שטעיתי …
                                היא טעתה ולא אתה מתנצל…

                                (מודים דרבנן היינו שבחייהו)
                                ברשותך, רק אעשה שירות לשאר החברים לפי מה ידעת:

                                c4ce2471-f4d8-4c7b-a37a-f607e08949e9-image.png

                                הם פנו לכביש חד סטרי שהוא דו נתיבי.
                                יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • ג גיל

                                  @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  אתה בטוח שזה דו לחד זה נראה כמו דו לדו ואז היא היתה מאה אחוז אתה נכנסת לנתיב לא שלך…

                                  @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  מעיון נוסף בסרטון נראה שטעיתי …
                                  היא טעתה ולא אתה מתנצל…

                                  (מודים דרבנן היינו שבחייהו)
                                  ברשותך, רק אעשה שירות לשאר החברים לפי מה ידעת:

                                  c4ce2471-f4d8-4c7b-a37a-f607e08949e9-image.png

                                  הם פנו לכביש חד סטרי שהוא דו נתיבי.
                                  יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.

                                  אושר מתקרבא מנותק
                                  אושר מתקרבא מנותק
                                  אושר מתקרב
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                                  #30

                                  @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.

                                  וגם לזוג התמרורים מהכיוון הנגדי, ככה"נ “אין כניסה”

                                  d8192d83-817f-473f-aa0e-c9df27172934-image.png
                                  וגם לגוגל מאפס
                                  1c09cc90-5f08-4b05-ac48-e2891d87b044-image.png


                                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                    @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.

                                    וגם לזוג התמרורים מהכיוון הנגדי, ככה"נ “אין כניסה”

                                    d8192d83-817f-473f-aa0e-c9df27172934-image.png
                                    וגם לגוגל מאפס
                                    1c09cc90-5f08-4b05-ac48-e2891d87b044-image.png

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלעדי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @אושר-מתקרב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.

                                    וגם לזוג התמרורים מהכיוון הנגדי, ככה"נ “אין כניסה”

                                    d8192d83-817f-473f-aa0e-c9df27172934-image.png
                                    וגם לגוגל מאפס
                                    1c09cc90-5f08-4b05-ac48-e2891d87b044-image.png

                                    ואיפה התמרור של חד סטרי???

                                    אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אלעדי

                                      @אושר-מתקרב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      יש לשים לב לסימונים על פס ההאטה, החץ מורה על כיוון הנסיעה של הנתיב.

                                      וגם לזוג התמרורים מהכיוון הנגדי, ככה"נ “אין כניסה”

                                      d8192d83-817f-473f-aa0e-c9df27172934-image.png
                                      וגם לגוגל מאפס
                                      1c09cc90-5f08-4b05-ac48-e2891d87b044-image.png

                                      ואיפה התמרור של חד סטרי???

                                      אלוף העולם 1א מנותק
                                      אלוף העולם 1א מנותק
                                      אלוף העולם 1
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @אלעדי כנראה בתחילת הרחוב

                                      סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                      התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                      ניתן ליצור קשר:
                                      ehh3266@gmail.com

                                      זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיישהמ מיישה

                                        אזור ממש בעייתי
                                        היתה לי שם תאונה לא מזמן
                                        1cad326a-6ec8-41f3-997b-c110b9562f6e-וידאו ללא כותרת - נוצר באמצעות Clipchamp (2).mp4

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        אזור ממש בעייתי
                                        היתה לי שם תאונה לא מזמן
                                        1cad326a-6ec8-41f3-997b-c110b9562f6e-וידאו ללא כותרת - נוצר באמצעות Clipchamp (2).mp4

                                        מה אתם אומרים, מי אשם?

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          אזור ממש בעייתי
                                          היתה לי שם תאונה לא מזמן
                                          1cad326a-6ec8-41f3-997b-c110b9562f6e-וידאו ללא כותרת - נוצר באמצעות Clipchamp (2).mp4

                                          מה אתם אומרים, מי אשם?

                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @מיישה הרכב האדום - הוא לא הסתכל, מותר לעקוף אם הוא עומד והוא לא הסתכל לפני שהתחיל לנסוע

                                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • חיים ברזלח חיים ברזל

                                            @מיישה הרכב האדום - הוא לא הסתכל, מותר לעקוף אם הוא עומד והוא לא הסתכל לפני שהתחיל לנסוע

                                            M מנותק
                                            M מנותק
                                            MEM
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                            #35

                                            @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            @מיישה הרכב האדום - הוא לא הסתכל, מותר לעקוף אם הוא עומד והוא לא הסתכל לפני שהתחיל לנסוע

                                            לא בטוח
                                            הוא באמת לא בסדר שלא אותת וכו’
                                            אבל הנהג ברכב המצולם היה יכול לשים לב יותר בפרט שמדובר לפי מה שנראה על מהירות די איטית כנראה שהיו 2 שניות של פספוס…
                                            וממילא מאחר שהוא הפוגע זה די בעייתי מצידו - אבל ברור שהאדום הוא אשם תורם בזה שלא אותת ולא הסתכל

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ש.נש מחובר
                                              ש.נש מחובר
                                              ש.נ
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #36

                                              אם שמתי לב נכון עלית קצת על המדרכה ככה שהרכב האדום יכול לטעון שהוא חסם את הכביש ואתה עקפת בצורה לא חוקית

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              57

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום