דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. אני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער

      אני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      40 פוסטים 18 כותבים 1.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL Lexus

        אני חוזר על שאלתי
        @Lexus כתב באני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער:

        הטריוס חזק או רק נראה?

        חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
        #26

        @Lexus מנוע של סיריון 79 כ"ס עריכה: עד 2007 מאז מנוע 1.5

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          מישהו הציע לי טוסון 2008 באיזור 11 אלף עם 240אלף קילומטר
          אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטים שבחתימה

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חובק עולםח חובק עולם

            @Lexus מנוע של סיריון 79 כ"ס עריכה: עד 2007 מאז מנוע 1.5

            טוסוןט מחובר
            טוסוןט מחובר
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @חובק-עולם לא כי אלא מנוע 1.5ל 104 כ"ס

            Screenshot_20251113-141138.png
            כמדומה ששנתונים ישנים יותר מנוע אחר

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)

            נחייה ולא…

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • טוסוןט טוסון

              @חובק-עולם לא כי אלא מנוע 1.5ל 104 כ"ס

              Screenshot_20251113-141138.png
              כמדומה ששנתונים ישנים יותר מנוע אחר

              חובק עולםח מנותק
              חובק עולםח מנותק
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @טוסון כן. בדקתי ואתה צודק. עד 2007 מנוע 1.3 ומאז 1.5

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 4PDA4 4PDA

                אני צריך רכב זול עם מנוע חזק לא איכפת לי הניראות או האבזור אני רוצה אותו כדי לנסוע איתו ביער בלי שיהיה אכפת לי מכל מכה . בקיצר רכב שלא איכפת לי להרוס אותו אבל שיהיה חזק מספיק בשביל שטח
                האם מישהו יכול לייעץ לי בעניין תודה…

                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @4PDA
                אם אתה בקטע להתקשקש
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                סוסיתא קדישתאס תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיכאלושמ מיכאלוש

                  @4PDA
                  אם אתה בקטע להתקשקש
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

                  סוסיתא קדישתאס מנותק
                  סוסיתא קדישתאס מנותק
                  סוסיתא קדישתא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @מיכאלוש כתב באני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער:

                  @4PDA
                  אם אתה בקטע להתקשקש
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

                  ויש אפילו 1+1
                  Screenshot_20251115-195836.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • 4PDA4 4PDA

                    אני צריך רכב זול עם מנוע חזק לא איכפת לי הניראות או האבזור אני רוצה אותו כדי לנסוע איתו ביער בלי שיהיה אכפת לי מכל מכה . בקיצר רכב שלא איכפת לי להרוס אותו אבל שיהיה חזק מספיק בשביל שטח
                    האם מישהו יכול לייעץ לי בעניין תודה…

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נשמה שמבקשת את השם...
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @4PDA שלום קוראים לי שמואל מאיר יש לי טויוטה קורולה 2008 אפורה מנוסה בשטח! אמנם זה לא גיפ אבל אני נוסע איתה כמעט כל יום ביער ליד בית שמש בדרך למוסד שאני עובד בו
                    אם אתה מעוניין תשלח לי לצאט…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צ מנותק
                      צ מנותק
                      צפוני1000
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/wdvh09oc?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 4PDA4 מנותק
                        4PDA4 מנותק
                        4PDA
                        כתב נערך לאחרונה על ידי 4PDA
                        #34

                        לכל השועלים פה בפורום מה אתם אומרים על זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/acpgxud1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=1
                        הוא אמנם יקר ביחס למה שרציתי להשקיע אבל לפי מה שהבנתי הרכב די שומר על ערכו
                        מצד שני אם כבר להשקיע אז שיהיה ידני אני מסתפק…
                        הוא גם לא כותב כמה קילומטר הוא עשה שזה די מחשיד.
                        בקיצור לכל המבינים אשמח לייעוץ מצידכם!!!

                        shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • 4PDA4 4PDA

                          לכל השועלים פה בפורום מה אתם אומרים על זה
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/acpgxud1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=1
                          הוא אמנם יקר ביחס למה שרציתי להשקיע אבל לפי מה שהבנתי הרכב די שומר על ערכו
                          מצד שני אם כבר להשקיע אז שיהיה ידני אני מסתפק…
                          הוא גם לא כותב כמה קילומטר הוא עשה שזה די מחשיד.
                          בקיצור לכל המבינים אשמח לייעוץ מצידכם!!!

                          shineS מנותק
                          shineS מנותק
                          shine
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #35

                          @4PDA
                          קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                          תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                          סטיקרים לרכב
                          shine.grd@gmail.com

                          4PDA4 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • shineS shine

                            @4PDA
                            קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                            4PDA4 מנותק
                            4PDA4 מנותק
                            4PDA
                            כתב נערך לאחרונה על ידי 4PDA
                            #36

                            @shine

                            @shine

                            קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                            כמה בערך?
                            זה יעני בגלל שהבני דודים אוהבים את הרכב? למרות שהוא ישן רצח?

                            shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 4PDA4 4PDA

                              @shine

                              @shine

                              קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                              כמה בערך?
                              זה יעני בגלל שהבני דודים אוהבים את הרכב? למרות שהוא ישן רצח?

                              shineS מנותק
                              shineS מנותק
                              shine
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #37

                              @4PDA
                              אני לא יודע מניסיון, אבל משער שכפול 3 מרכב רגיל.

                              תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                              סטיקרים לרכב
                              shine.grd@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • 4PDA4 מנותק
                                4PDA4 מנותק
                                4PDA
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                או אולי בכלל זה???
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bhtz3zao?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=3&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=2

                                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 4PDA4 4PDA

                                  או אולי בכלל זה???
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bhtz3zao?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=3&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=2

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @4PDA מודעה בת 6חודשים (עוד רגע היא יורדת אוטומטית).

                                  pikolinou@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטונ
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    גם הלנד קרוזר וגם גימני מצטיינות בשטח [כמובן רכבים שונים לגמרי] אבל בשניהם עלויות אחזקה גבוהות וגם בלתי צפויות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    • 1
                                    • 2

                                    65

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    131.9k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום