דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. אני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער

      אני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      40 פוסטים 18 כותבים 1.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מוטי ברנדמ מחובר
        מוטי ברנדמ מחובר
        מוטי ברנד
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        מישהו הציע לי טוסון 2008 באיזור 11 אלף עם 240אלף קילומטר
        אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטים שבחתימה

        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
        וסימים של נטפרי 0527661381
        דברו איתי 2086841@gmail.com
        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חובק עולםח חובק עולם

          @Lexus מנוע של סיריון 79 כ"ס עריכה: עד 2007 מאז מנוע 1.5

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          @חובק-עולם לא כי אלא מנוע 1.5ל 104 כ"ס

          Screenshot_20251113-141138.png
          כמדומה ששנתונים ישנים יותר מנוע אחר

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • טוסוןט טוסון

            @חובק-עולם לא כי אלא מנוע 1.5ל 104 כ"ס

            Screenshot_20251113-141138.png
            כמדומה ששנתונים ישנים יותר מנוע אחר

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @טוסון כן. בדקתי ואתה צודק. עד 2007 מנוע 1.3 ומאז 1.5

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 4PDA4 4PDA

              אני צריך רכב זול עם מנוע חזק לא איכפת לי הניראות או האבזור אני רוצה אותו כדי לנסוע איתו ביער בלי שיהיה אכפת לי מכל מכה . בקיצר רכב שלא איכפת לי להרוס אותו אבל שיהיה חזק מספיק בשביל שטח
              האם מישהו יכול לייעץ לי בעניין תודה…

              מיכאלושמ מנותק
              מיכאלושמ מנותק
              מיכאלוש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @4PDA
              אם אתה בקטע להתקשקש
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

              לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

              סוסיתא קדישתאס תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיכאלושמ מיכאלוש

                @4PDA
                אם אתה בקטע להתקשקש
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

                סוסיתא קדישתאס מנותק
                סוסיתא קדישתאס מנותק
                סוסיתא קדישתא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @מיכאלוש כתב באני מחפש רכב זול אבל מנוע חזק לטיולי יער:

                @4PDA
                אם אתה בקטע להתקשקש
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/j2dy1zq5

                ויש אפילו 1+1
                Screenshot_20251115-195836.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 4PDA4 4PDA

                  אני צריך רכב זול עם מנוע חזק לא איכפת לי הניראות או האבזור אני רוצה אותו כדי לנסוע איתו ביער בלי שיהיה אכפת לי מכל מכה . בקיצר רכב שלא איכפת לי להרוס אותו אבל שיהיה חזק מספיק בשביל שטח
                  האם מישהו יכול לייעץ לי בעניין תודה…

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נשמה שמבקשת את השם...
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @4PDA שלום קוראים לי שמואל מאיר יש לי טויוטה קורולה 2008 אפורה מנוסה בשטח! אמנם זה לא גיפ אבל אני נוסע איתה כמעט כל יום ביער ליד בית שמש בדרך למוסד שאני עובד בו
                  אם אתה מעוניין תשלח לי לצאט…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צ מנותק
                    צ מנותק
                    צפוני1000
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/wdvh09oc?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 4PDA4 מנותק
                      4PDA4 מנותק
                      4PDA
                      כתב נערך לאחרונה על ידי 4PDA
                      #34

                      לכל השועלים פה בפורום מה אתם אומרים על זה
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/acpgxud1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=1
                      הוא אמנם יקר ביחס למה שרציתי להשקיע אבל לפי מה שהבנתי הרכב די שומר על ערכו
                      מצד שני אם כבר להשקיע אז שיהיה ידני אני מסתפק…
                      הוא גם לא כותב כמה קילומטר הוא עשה שזה די מחשיד.
                      בקיצור לכל המבינים אשמח לייעוץ מצידכם!!!

                      shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 4PDA4 4PDA

                        לכל השועלים פה בפורום מה אתם אומרים על זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/acpgxud1?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=1
                        הוא אמנם יקר ביחס למה שרציתי להשקיע אבל לפי מה שהבנתי הרכב די שומר על ערכו
                        מצד שני אם כבר להשקיע אז שיהיה ידני אני מסתפק…
                        הוא גם לא כותב כמה קילומטר הוא עשה שזה די מחשיד.
                        בקיצור לכל המבינים אשמח לייעוץ מצידכם!!!

                        shineS מנותק
                        shineS מנותק
                        shine
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @4PDA
                        קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                        תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                        סטיקרים לרכב
                        shine.grd@gmail.com

                        4PDA4 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • shineS shine

                          @4PDA
                          קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                          4PDA4 מנותק
                          4PDA4 מנותק
                          4PDA
                          כתב נערך לאחרונה על ידי 4PDA
                          #36

                          @shine

                          @shine

                          קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                          כמה בערך?
                          זה יעני בגלל שהבני דודים אוהבים את הרכב? למרות שהוא ישן רצח?

                          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 4PDA4 4PDA

                            @shine

                            @shine

                            קח בחשבון עלויות ביטוח ואחזקה גבוהות

                            כמה בערך?
                            זה יעני בגלל שהבני דודים אוהבים את הרכב? למרות שהוא ישן רצח?

                            shineS מנותק
                            shineS מנותק
                            shine
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @4PDA
                            אני לא יודע מניסיון, אבל משער שכפול 3 מרכב רגיל.

                            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                            סטיקרים לרכב
                            shine.grd@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • 4PDA4 מנותק
                              4PDA4 מנותק
                              4PDA
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              או אולי בכלל זה???
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bhtz3zao?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=3&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=2

                              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 4PDA4 4PDA

                                או אולי בכלל זה???
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bhtz3zao?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=3&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=2

                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשי
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @4PDA מודעה בת 6חודשים (עוד רגע היא יורדת אוטומטית).

                                pikolinou@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  גם הלנד קרוזר וגם גימני מצטיינות בשטח [כמובן רכבים שונים לגמרי] אבל בשניהם עלויות אחזקה גבוהות וגם בלתי צפויות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2

                                  74

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  131.8k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום