מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
-
@MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר
@פתוח-לשמוע כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
@MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר
למה לא?
הוא לא מיועד בתכל’ס גם לכאלו שימושים?
אתה בטוח שהמדחס לא עובד כי הנורה שלו דולקת גם על מצב מצבר בלבד -
@פתוח-לשמוע כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
@MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר
למה לא?
הוא לא מיועד בתכל’ס גם לכאלו שימושים?
אתה בטוח שהמדחס לא עובד כי הנורה שלו דולקת גם על מצב מצבר בלבד- המדחס לא עובד במנוע מכובה
- אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
- בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
- זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול
-
- המדחס לא עובד במנוע מכובה
- אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
- בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
- זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול
@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
- המדחס לא עובד במנוע מכובה
- אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
- בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
- זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול
במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…
ב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון? -
@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
- המדחס לא עובד במנוע מכובה
- אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
- בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
- זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול
במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…
ב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון?@MEM כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…
תלוי כמה זמן אתה משאיר מנוע דלוק וכמה פעמים בשנה יוצא לך לעשות את זה ואיזה מחיר עולה המצבר שלך
בקיצור משתנה מאדם לאדם אבל היה חשוב לי שתבין מה זה עושהב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון?
לא מניסיון אישי שלי אלא של כמה חברים חלקם כאן בפורום