דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפים והדרכות כללי
  3. מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב

מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים והדרכות כללי
בוסטר הנעהמדריךהמלצהטכנולוג
124 פוסטים 23 כותבים 14.4k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

    @MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר

    M מנותק
    M מנותק
    MEM
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #121

    @פתוח-לשמוע כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

    @MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר

    למה לא?
    הוא לא מיועד בתכל’ס גם לכאלו שימושים?
    אתה בטוח שהמדחס לא עובד כי הנורה שלו דולקת גם על מצב מצבר בלבד

    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M MEM

      @פתוח-לשמוע כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

      @MEM שהרכב מכובה זה רק אויר בלי מדחס ובוא נגיד שזה לא בריא למצבר

      למה לא?
      הוא לא מיועד בתכל’ס גם לכאלו שימושים?
      אתה בטוח שהמדחס לא עובד כי הנורה שלו דולקת גם על מצב מצבר בלבד

      ט מנותק
      ט מנותק
      טכנולוג
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
      #122

      @MEM

      1. המדחס לא עובד במנוע מכובה
      2. אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
      3. בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
      4. זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
        יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
        שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול

      ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ט טכנולוג

        @MEM

        1. המדחס לא עובד במנוע מכובה
        2. אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
        3. בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
        4. זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
          יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
          שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול
        M מנותק
        M מנותק
        MEM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #123

        @טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

        @MEM

        1. המדחס לא עובד במנוע מכובה
        2. אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
        3. בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
        4. זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
          יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
          שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול

        במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…
        ב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון?

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M MEM

          @טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

          @MEM

          1. המדחס לא עובד במנוע מכובה
          2. אם אתה מפעיל מזגן במנוע מכובה זה עלול לרוקן לגמרי את המצבר ואז זו סיבה שצריך בוסטר חזק ולא סתם משהו כי הוא עלול שלא להניע
          3. בהחלט צודק @פתוח-לשמוע שריקון של מצבר (וגם כל סוללה שהיא) גורם לו בלאי גבוה ועלול להביא למותו (תלוי במצב המצבר) ולכן מי שנוסע המון מחליף מצבר לעיתים רחוקות כי המצבר שלו טעון כל הזמן יותר ממי שנוסע קצת
          4. זה הבוסטר במבצעים הוא עולה כ65$ והוא אחד הטובים ביותר עם קיבולת של 27,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4000 אמפר
            יש גם את זה יש לו קיבולת של 20,000 מיליאמפר וזרם הנעה של 4500 אמפר
            שניהם מצויינים תבחר מה שיצא יותר זול

          במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…
          ב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון?

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #124

          @MEM כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

          במילים אחרות אם הבנתי נכון אתה אומר שעדיף בשקלול להשאיר מנוע דלוק ולשלם דלק ממצבר חדש…

          תלוי כמה זמן אתה משאיר מנוע דלוק וכמה פעמים בשנה יוצא לך לעשות את זה ואיזה מחיר עולה המצבר שלך
          בקיצור משתנה מאדם לאדם אבל היה חשוב לי שתבין מה זה עושה

          ב. הבוסטרים הנ"ל מנסיון אני מקווה נכון?

          לא מניסיון אישי שלי אלא של כמה חברים חלקם כאן בפורום

          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1

          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          • 5
          • 6
          • 7

          52

          מחובר

          2.0k

          משתמשים

          6.7k

          נושאים

          88.8k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • מילון מושגים המלא
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום