דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים, אחזקה ותקלות
  3. ראש מנוע

ראש מנוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
17 פוסטים 8 כותבים 210 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

    @דוד-100 כתב בראש מנוע:

    לתקן אצל הישמעלים

    למה?

    ל מנותק
    ל מנותק
    לומד
    כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
    #5

    @יצחק-רשטונ
    מחיר…
    למרות שאולי אולי הלך רק גומיה, אבל זה גם יהודי …

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י י. שטרן

      @moshe-1 כתב בראש מנוע:

      שלום לכל חברי הפורום
      יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
      בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
      מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
      מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
      וכלום האוטו לא מניע
      לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
      למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
      והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
      מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
      ואני אנא אני בא
      ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
      והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?

      @מאיר
      תוכל להציע לו מישהו?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מתלמד 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
      #6

      @י.-שטרן כתב בראש מנוע:

      והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע

      גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
      במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
      כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
      אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
      הוא הראש-הוא אשם.

      moshe 1M 2 תגובות תגובה אחרונה
      😁
      4
      • מ מתלמד 0

        @י.-שטרן כתב בראש מנוע:

        והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע

        גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
        במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
        כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
        אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
        הוא הראש-הוא אשם.

        moshe 1M מנותק
        moshe 1M מנותק
        moshe 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #7

        @מתלמד-0 כתב בראש מנוע:

        הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע?

        הם באמת לא בדקו יותר מדי אחד רק ניסה להניע וישר פסק הלך ראש מנוע
        השני בדק את המים עם לחץ ואחרי שתי דקות החליט שהלך ראש מנוע

        הבעיה היא שאני גר בבני ברק אני לא יודע מה לעשות
        האם לגרור את האוטו לבני ברק?

        את השמן דווקא בדקתי הוא נראה תקין

        עוד נקודה ששכחתי לכתוב כמה מים שמילאתי האוטו אכל הכל
        מילאתי בערך שמונה ליטר והמיכל מים אחרי כמה דקות ריק לגמרי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מתלמד 0

          @י.-שטרן כתב בראש מנוע:

          והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע

          גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
          במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
          כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
          אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
          הוא הראש-הוא אשם.

          moshe 1M מנותק
          moshe 1M מנותק
          moshe 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @מתלמד-0 כתב בראש מנוע:

          בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים

          מה זה ואיך עושים את זה?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • moshe 1M moshe 1

            @מתלמד-0 כתב בראש מנוע:

            בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים

            מה זה ואיך עושים את זה?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מתלמד 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
            #9

            @moshe-1
            זו בדיקה שמשמשת לאיתור דליפות. במקום למדוד את לחץ הדחיסה על ידי חיבור שעון לחץ למצת וסיבוב המנוע באמצעות הסטרטר כדי לזהות מה הלחץ שנוצר בצילינדר, כשהאחרונה מכונה בדיקת לחץ רגיל, כאן המטרה לזהות איך הוא שומר על הלחץ ולא מאבד אותו דרך האטם ראש, (במקרה שלך) מזרימים אוויר דחוס לתוך הצילינדר דרך ההברגה של הפלאג והלחץ הנמדד הוא הירידה בלחץ, ולא הלחץ שנוצר, כלומר, אובדן הלחץ. נניח הלחץ הראשוני הוא 100psi ואחרי שתי דקות הוא יורד לשמונים אז נמדד כאן בריחה של עשרים, והפרמטר הזה נותן אינדיקציה מהיכן הדליפה, אטם, רינג, טבעות שסתום, סדק (דווקא בחלק שבין הנקודה מתה עליונה לבין הראש, כי הבוכנה אמורה להיות שם בבדיקה כי זו הנקודה שהשסתומים סגורים לגמרי).
            צריך מיומנות לבצע את הבדיקה, שהבוכנה תהיה בדיוק בנקודה, ולא תזוז, וגם בעיקר לקרוא את התוצאות, שזה תוצאה של זמן פלוס איבוד לחץ שווה x, כך שאם הוא לא מיומן הוא יגיע למסקנות שגויות.
            יש גם בדיקת לחץ הפוך נוספת חוץ מזו, כדי לוודא שאין דליפת נוזל קירור מהצנרת ומהמעברים במנוע, שנעשית על ידי חיבור שעון לפקק הרדיאטור והזרמת אוויר בלחץ למערכת תוך שמירה על הערך שנוצר.
            זו האחרונה בדיקה קלה מאוד, יכול להיות שעדיף שתעשה אותה ואם תגלה מאיפה ברח לך נוזל, תתקן ותחזור עליה.ולאחר מכן אם היא תקינה, אז ייתכן שאין פריצה באטם, ואז שווה להעמיק בבדיקת לחץ הפוך.
            אגב, השני שבדק אם הוא ביצע את הבדיקות הנ"ל ואבחן ראש, אם אתה אומר שתוך זמן קצר הוא החליט שזה ראש, לכאורה זו לא בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים אלא שניה שנעשית ברדיאטור, אלא אם כן הראש התעוות בכמה מקומות או שבמקרה הוא נפל על הצילינדר עם הבריחה, (תוכל לגלות אחרי שתוריד ראש) ואז הוא מהר עלה על זה. כדאי שתברר אצלו.
            בגלל המיומנות שנדרשת לבדיקה, מעניין מה היה קורה אם סתם היית מתעלם מההתחממות ומספר לו שלא מניע לך, האם הקביעה שהלך ראש זו מסקנה או אימות השערה בבחינת נבואה שמגשימה את עצמה…
            רק אל תכנס ללחץ…

            moshe 1M תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מ מתלמד 0

              @moshe-1
              זו בדיקה שמשמשת לאיתור דליפות. במקום למדוד את לחץ הדחיסה על ידי חיבור שעון לחץ למצת וסיבוב המנוע באמצעות הסטרטר כדי לזהות מה הלחץ שנוצר בצילינדר, כשהאחרונה מכונה בדיקת לחץ רגיל, כאן המטרה לזהות איך הוא שומר על הלחץ ולא מאבד אותו דרך האטם ראש, (במקרה שלך) מזרימים אוויר דחוס לתוך הצילינדר דרך ההברגה של הפלאג והלחץ הנמדד הוא הירידה בלחץ, ולא הלחץ שנוצר, כלומר, אובדן הלחץ. נניח הלחץ הראשוני הוא 100psi ואחרי שתי דקות הוא יורד לשמונים אז נמדד כאן בריחה של עשרים, והפרמטר הזה נותן אינדיקציה מהיכן הדליפה, אטם, רינג, טבעות שסתום, סדק (דווקא בחלק שבין הנקודה מתה עליונה לבין הראש, כי הבוכנה אמורה להיות שם בבדיקה כי זו הנקודה שהשסתומים סגורים לגמרי).
              צריך מיומנות לבצע את הבדיקה, שהבוכנה תהיה בדיוק בנקודה, ולא תזוז, וגם בעיקר לקרוא את התוצאות, שזה תוצאה של זמן פלוס איבוד לחץ שווה x, כך שאם הוא לא מיומן הוא יגיע למסקנות שגויות.
              יש גם בדיקת לחץ הפוך נוספת חוץ מזו, כדי לוודא שאין דליפת נוזל קירור מהצנרת ומהמעברים במנוע, שנעשית על ידי חיבור שעון לפקק הרדיאטור והזרמת אוויר בלחץ למערכת תוך שמירה על הערך שנוצר.
              זו האחרונה בדיקה קלה מאוד, יכול להיות שעדיף שתעשה אותה ואם תגלה מאיפה ברח לך נוזל, תתקן ותחזור עליה.ולאחר מכן אם היא תקינה, אז ייתכן שאין פריצה באטם, ואז שווה להעמיק בבדיקת לחץ הפוך.
              אגב, השני שבדק אם הוא ביצע את הבדיקות הנ"ל ואבחן ראש, אם אתה אומר שתוך זמן קצר הוא החליט שזה ראש, לכאורה זו לא בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים אלא שניה שנעשית ברדיאטור, אלא אם כן הראש התעוות בכמה מקומות או שבמקרה הוא נפל על הצילינדר עם הבריחה, (תוכל לגלות אחרי שתוריד ראש) ואז הוא מהר עלה על זה. כדאי שתברר אצלו.
              בגלל המיומנות שנדרשת לבדיקה, מעניין מה היה קורה אם סתם היית מתעלם מההתחממות ומספר לו שלא מניע לך, האם הקביעה שהלך ראש זו מסקנה או אימות השערה בבחינת נבואה שמגשימה את עצמה…
              רק אל תכנס ללחץ…

              moshe 1M מנותק
              moshe 1M מנותק
              moshe 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @מתלמד-0 כתב בראש מנוע:

              אגב, השני שבדק אם הוא ביצע את הבדיקות הנ"ל ואבחן ראש, אם אתה אומר שתוך זמן קצר הוא החליט שזה ראש, לכאורה זו לא בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים אלא שניה שנעשית ברדיאטו

              הוא עשה רק בדיקה אחת שהוא חיבר שעון למיכל מים
              הוא לא נגע בצילנדרים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י י. שטרן

                @moshe-1 כתב בראש מנוע:

                שלום לכל חברי הפורום
                יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
                בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
                מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
                מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
                וכלום האוטו לא מניע
                לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
                למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
                והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
                מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
                ואני אנא אני בא
                ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
                והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?

                @מאיר
                תוכל להציע לו מישהו?

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @י.-שטרן כתב בראש מנוע:

                @מאיר
                תוכל להציע לו מישהו?

                מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                ליצירת קשר לחץ כאן

                moshe 1M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @י.-שטרן כתב בראש מנוע:

                  @מאיר
                  תוכל להציע לו מישהו?

                  מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                  moshe 1M מנותק
                  moshe 1M מנותק
                  moshe 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @מאיר כתב בראש מנוע:

                  מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                  שרביט
                  ומוסו

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • moshe 1M moshe 1

                    @מאיר כתב בראש מנוע:

                    מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                    שרביט
                    ומוסו

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @moshe-1 כתב בראש מנוע:

                    @מאיר כתב בראש מנוע:

                    מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                    שרביט
                    ומוסו

                    שרביט עסוק ואין לו טיפת זמן. הייתי ממליץ לך לנסות את נועם ישראל 054-887-0048 לפעמים הוא מבין יותר ממכונאים. בעבר הוא היה נייד וכיום הוא פתח מוסך אך עדיין יתכן והוא יוכל לבוא לרכב.

                    למה לא ניסית מוסך אשר (לא מכיר אישית, שמעתי שהוא טוב)?

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    moshe 1M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      @moshe-1 כתב בראש מנוע:

                      @מאיר כתב בראש מנוע:

                      מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”

                      שרביט
                      ומוסו

                      שרביט עסוק ואין לו טיפת זמן. הייתי ממליץ לך לנסות את נועם ישראל 054-887-0048 לפעמים הוא מבין יותר ממכונאים. בעבר הוא היה נייד וכיום הוא פתח מוסך אך עדיין יתכן והוא יוכל לבוא לרכב.

                      למה לא ניסית מוסך אשר (לא מכיר אישית, שמעתי שהוא טוב)?

                      moshe 1M מנותק
                      moshe 1M מנותק
                      moshe 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @מאיר כתב בראש מנוע:

                      למה לא ניסית מוסך אשר (לא מכיר אישית, שמעתי שהוא טוב)?

                      הוא לא הסכים לקבל אותי הוא טען שהוא מדי עמוס

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • moshe 1M moshe 1

                        שלום לכל חברי הפורום
                        יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
                        בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
                        מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
                        מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
                        וכלום האוטו לא מניע
                        לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
                        למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
                        והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
                        מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
                        ואני אנא אני בא
                        ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
                        והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @moshe-1 הרכב “אכל” מים?
                        מילאת מים פשוטים, ומיכל העיבוי היה מפוצץ, מן הסתם.
                        אני צודק?


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • moshe 1M מנותק
                          moshe 1M מנותק
                          moshe 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @גיל
                          הרכב אכל מים נכון מאד
                          שמתי מים רגילים נכון מאד
                          מיכל העיבוי היה מפוצץ לא

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • moshe 1M moshe 1

                            @גיל
                            הרכב אכל מים נכון מאד
                            שמתי מים רגילים נכון מאד
                            מיכל העיבוי היה מפוצץ לא

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גיל
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @moshe-1 כתב בראש מנוע:

                            @גיל
                            הרכב אכל מים נכון מאד
                            שמתי מים רגילים נכון מאד
                            מיכל העיבוי היה מפוצץ לא

                            אין כוונתי מפוצץ לגמרי, אלא נוזל קלות מהחיבורים, בהדבקה בין החלק העליון לחלק התחתון.


                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            70

                            מחובר

                            1.8k

                            משתמשים

                            6.0k

                            נושאים

                            79.4k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום