ראש מנוע
-
@יצחק-רשטונ
מחיר…
למרות שאולי אולי הלך רק גומיה, אבל זה גם יהודי … -
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?@מאיר
תוכל להציע לו מישהו?והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
הוא הראש-הוא אשם. -
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
הוא הראש-הוא אשם.הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע?
הם באמת לא בדקו יותר מדי אחד רק ניסה להניע וישר פסק הלך ראש מנוע
השני בדק את המים עם לחץ ואחרי שתי דקות החליט שהלך ראש מנועהבעיה היא שאני גר בבני ברק אני לא יודע מה לעשות
האם לגרור את האוטו לבני ברק?את השמן דווקא בדקתי הוא נראה תקין
עוד נקודה ששכחתי לכתוב כמה מים שמילאתי האוטו אכל הכל
מילאתי בערך שמונה ליטר והמיכל מים אחרי כמה דקות ריק לגמרי -
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
הוא הראש-הוא אשם. -
@moshe-1
זו בדיקה שמשמשת לאיתור דליפות. במקום למדוד את לחץ הדחיסה על ידי חיבור שעון לחץ למצת וסיבוב המנוע באמצעות הסטרטר כדי לזהות מה הלחץ שנוצר בצילינדר, כשהאחרונה מכונה בדיקת לחץ רגיל, כאן המטרה לזהות איך הוא שומר על הלחץ ולא מאבד אותו דרך האטם ראש, (במקרה שלך) מזרימים אוויר דחוס לתוך הצילינדר דרך ההברגה של הפלאג והלחץ הנמדד הוא הירידה בלחץ, ולא הלחץ שנוצר, כלומר, אובדן הלחץ. נניח הלחץ הראשוני הוא 100psi ואחרי שתי דקות הוא יורד לשמונים אז נמדד כאן בריחה של עשרים, והפרמטר הזה נותן אינדיקציה מהיכן הדליפה, אטם, רינג, טבעות שסתום, סדק (דווקא בחלק שבין הנקודה מתה עליונה לבין הראש, כי הבוכנה אמורה להיות שם בבדיקה כי זו הנקודה שהשסתומים סגורים לגמרי).
צריך מיומנות לבצע את הבדיקה, שהבוכנה תהיה בדיוק בנקודה, ולא תזוז, וגם בעיקר לקרוא את התוצאות, שזה תוצאה של זמן פלוס איבוד לחץ שווה x, כך שאם הוא לא מיומן הוא יגיע למסקנות שגויות.
יש גם בדיקת לחץ הפוך נוספת חוץ מזו, כדי לוודא שאין דליפת נוזל קירור מהצנרת ומהמעברים במנוע, שנעשית על ידי חיבור שעון לפקק הרדיאטור והזרמת אוויר בלחץ למערכת תוך שמירה על הערך שנוצר.
זו האחרונה בדיקה קלה מאוד, יכול להיות שעדיף שתעשה אותה ואם תגלה מאיפה ברח לך נוזל, תתקן ותחזור עליה.ולאחר מכן אם היא תקינה, אז ייתכן שאין פריצה באטם, ואז שווה להעמיק בבדיקת לחץ הפוך.
אגב, השני שבדק אם הוא ביצע את הבדיקות הנ"ל ואבחן ראש, אם אתה אומר שתוך זמן קצר הוא החליט שזה ראש, לכאורה זו לא בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים אלא שניה שנעשית ברדיאטור, אלא אם כן הראש התעוות בכמה מקומות או שבמקרה הוא נפל על הצילינדר עם הבריחה, (תוכל לגלות אחרי שתוריד ראש) ואז הוא מהר עלה על זה. כדאי שתברר אצלו.
בגלל המיומנות שנדרשת לבדיקה, מעניין מה היה קורה אם סתם היית מתעלם מההתחממות ומספר לו שלא מניע לך, האם הקביעה שהלך ראש זו מסקנה או אימות השערה בבחינת נבואה שמגשימה את עצמה…
רק אל תכנס ללחץ… -
@moshe-1
זו בדיקה שמשמשת לאיתור דליפות. במקום למדוד את לחץ הדחיסה על ידי חיבור שעון לחץ למצת וסיבוב המנוע באמצעות הסטרטר כדי לזהות מה הלחץ שנוצר בצילינדר, כשהאחרונה מכונה בדיקת לחץ רגיל, כאן המטרה לזהות איך הוא שומר על הלחץ ולא מאבד אותו דרך האטם ראש, (במקרה שלך) מזרימים אוויר דחוס לתוך הצילינדר דרך ההברגה של הפלאג והלחץ הנמדד הוא הירידה בלחץ, ולא הלחץ שנוצר, כלומר, אובדן הלחץ. נניח הלחץ הראשוני הוא 100psi ואחרי שתי דקות הוא יורד לשמונים אז נמדד כאן בריחה של עשרים, והפרמטר הזה נותן אינדיקציה מהיכן הדליפה, אטם, רינג, טבעות שסתום, סדק (דווקא בחלק שבין הנקודה מתה עליונה לבין הראש, כי הבוכנה אמורה להיות שם בבדיקה כי זו הנקודה שהשסתומים סגורים לגמרי).
צריך מיומנות לבצע את הבדיקה, שהבוכנה תהיה בדיוק בנקודה, ולא תזוז, וגם בעיקר לקרוא את התוצאות, שזה תוצאה של זמן פלוס איבוד לחץ שווה x, כך שאם הוא לא מיומן הוא יגיע למסקנות שגויות.
יש גם בדיקת לחץ הפוך נוספת חוץ מזו, כדי לוודא שאין דליפת נוזל קירור מהצנרת ומהמעברים במנוע, שנעשית על ידי חיבור שעון לפקק הרדיאטור והזרמת אוויר בלחץ למערכת תוך שמירה על הערך שנוצר.
זו האחרונה בדיקה קלה מאוד, יכול להיות שעדיף שתעשה אותה ואם תגלה מאיפה ברח לך נוזל, תתקן ותחזור עליה.ולאחר מכן אם היא תקינה, אז ייתכן שאין פריצה באטם, ואז שווה להעמיק בבדיקת לחץ הפוך.
אגב, השני שבדק אם הוא ביצע את הבדיקות הנ"ל ואבחן ראש, אם אתה אומר שתוך זמן קצר הוא החליט שזה ראש, לכאורה זו לא בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים אלא שניה שנעשית ברדיאטור, אלא אם כן הראש התעוות בכמה מקומות או שבמקרה הוא נפל על הצילינדר עם הבריחה, (תוכל לגלות אחרי שתוריד ראש) ואז הוא מהר עלה על זה. כדאי שתברר אצלו.
בגלל המיומנות שנדרשת לבדיקה, מעניין מה היה קורה אם סתם היית מתעלם מההתחממות ומספר לו שלא מניע לך, האם הקביעה שהלך ראש זו מסקנה או אימות השערה בבחינת נבואה שמגשימה את עצמה…
רק אל תכנס ללחץ… -
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?@מאיר
תוכל להציע לו מישהו? -
מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”
שרביט
ומוסושרביט עסוק ואין לו טיפת זמן. הייתי ממליץ לך לנסות את נועם ישראל 054-887-0048 לפעמים הוא מבין יותר ממכונאים. בעבר הוא היה נייד וכיום הוא פתח מוסך אך עדיין יתכן והוא יוכל לבוא לרכב.
למה לא ניסית מוסך אשר (לא מכיר אישית, שמעתי שהוא טוב)?
-
מי המוסכים שאמרו “ראש מנוע”
שרביט
ומוסושרביט עסוק ואין לו טיפת זמן. הייתי ממליץ לך לנסות את נועם ישראל 054-887-0048 לפעמים הוא מבין יותר ממכונאים. בעבר הוא היה נייד וכיום הוא פתח מוסך אך עדיין יתכן והוא יוכל לבוא לרכב.
למה לא ניסית מוסך אשר (לא מכיר אישית, שמעתי שהוא טוב)?
-
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?