ראש מנוע
-
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת? -
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?@מאיר
תוכל להציע לו מישהו? -
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת? -
@יצחק-רשטונ
מחיר…
למרות שאולי אולי הלך רק גומיה, אבל זה גם יהודי … -
שלום לכל חברי הפורום
יש ברשותי ניסאן קשקאי+2 2010
בעת נסיעתי בכביש 34 בואכה נתיבות האוטו התחמם
מיד עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע ואין מים בכלל
מלאתי מים חיכיתי שהמנוע יתקרר וניסיתי להתניע
וכלום האוטו לא מניע
לאחר מכן שמתי לב שיוצא מים מהאגזוז
למעשה גררתי את האוטו לנתיבות
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
מאז האוטו שלי תקוע בנתיבות
ואני אנא אני בא
ועכשיו שאלתי האם זה בוודאות שהלך ראש מנוע או שיש אפשרות אחרת
והאם כדאי לי לגרור את הרכב לעוד מוסך שיתן חוות דעת?@מאיר
תוכל להציע לו מישהו?והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
הוא הראש-הוא אשם. -
והייתי אצל שני מוסכניקים מקומיים שטענו שהלך ראש מנוע
גררת את הרכב לשני מוסכים? הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע? מים מהאגזוז זו לא תופעה חריגה והיא לא קשורה להתחממות.
במצב של התחממות חריגה עד כדי פריצת אטם ובריחת נוזל קירור לצילינדרים הרכב היה אמור להתכבות עוד לפני שהנוזל יגיע לאגזוז, יספיק לקרר אותו ויתטפטף.
כדאי שתחבר סורק, תבדוק את מראה השמן,תעשה בדיקת לחץ הפוך בצילינדרים, ורק אחרי זה תרוץ לשפץ ראש.
אם הם עשו את זה אין טעם לגרור למוסך נוסף.
הוא הראש-הוא אשם.הם בדקו, או שלפי הסיפור שלך קבעו חד משמעית מה שחלף לכולם בראש כששומעים סיפור על התחממות ורכב לא מניע?
הם באמת לא בדקו יותר מדי אחד רק ניסה להניע וישר פסק הלך ראש מנוע
השני בדק את המים עם לחץ ואחרי שתי דקות החליט שהלך ראש מנועהבעיה היא שאני גר בבני ברק אני לא יודע מה לעשות
האם לגרור את האוטו לבני ברק?את השמן דווקא בדקתי הוא נראה תקין
עוד נקודה ששכחתי לכתוב כמה מים שמילאתי האוטו אכל הכל
מילאתי בערך שמונה ליטר והמיכל מים אחרי כמה דקות ריק לגמרי