דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. בלימה
  3. השתמשות באנד ברקס.

השתמשות באנד ברקס.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בלימה
אנד ברקסברקסים
26 פוסטים 11 כותבים 388 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • KlonimoosK Klonimoos

    @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

    @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

    רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
    כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…

    לגבי עצירה ברמזור צריך לבדוק אם בברקס רגיל הרכב עושה איזה הורדה בעוצמת המאמץ או החלשת החיכוך.

    לבלימה רגילה זה ממש מסוכן לדעתי כי הגלגלים האחוריים נוטים מאד ‘להנעל’ (כי בבלימה המשקל מוטה קדימה) והרכב עלול לקבל סיחרור. הABS עובד רק עם הברקס הרגיל. בקיצור ממש לא מומלץ (בפחות מ20 קמש זה סבבה, אא"כ הכביש משופע הצידה וכדו’)

    לא כ’‘כ הבנתי…
    עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…
    ראיתי מה כתבת, לא כ’‘כ הבנתי כמ חסר לי הבנה טובה במושגים הנ’'ל.
    אם זה עדיין רלוונטי, אשמח אם תתן ‘פסק’ לפי דעתך מומלץ או לא מתי, כמה ולמה…
    תודה רבה!

    מאירמ מנותק
    מאירמ מנותק
    מאיר
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

    לא כ’'כ הבנתי…
    עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…

    במקרה כזה אין בעיה. מה שכן כתבתי שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

    ליצירת קשר לחץ כאן

    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מאירמ מאיר

      @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

      לא כ’'כ הבנתי…
      עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…

      במקרה כזה אין בעיה. מה שכן כתבתי שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

      KlonimoosK מנותק
      KlonimoosK מנותק
      Klonimoos
      מגיה מייבין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
      #14

      @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

      שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

      לטוב או למוטב?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

        ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

        למה?

        שלוימי טש מנותק
        שלוימי טש מנותק
        שלוימי ט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
        ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
        לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

        נייטרון חפשינ מוטי 56מ KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • שלוימי טש שלוימי ט

          @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
          ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
          לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

          @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
          ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
          לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

          זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

          האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

          ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

          pikolinou@gmail.com

          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

            @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
            ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
            לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

            זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

            האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

            ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @נייטרון-חפשי כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

            אגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב

            אתה צודק שלמען הסדר יותר נוח שעושים ציטוט
            במידה ואתה נתקל בפוסט ללא ציטוט תוכל ללחוץ כפי שמסומן בתמונה המצורפת
            9a47e48b-e1c9-4fa0-840e-a9d597244852-image.png

            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • שלוימי טש שלוימי ט

              @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
              ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
              לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

              זה לא כל כך ממערכת
              זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
              בשונה מלחיצה על דווש הבלם

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוטי 56מ מוטי 56

                @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

                זה לא כל כך ממערכת
                זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
                בשונה מלחיצה על דווש הבלם

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @מוטי-56 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                זה פשוט חוט שמושך את הברקסים

                נכון, אבל רק את האחוריים… בבלימה רגילה רוב רובו של העומס הוא על הקדמיים, והם לא קשורים להנד ברקס בכלל
                [אגב, איך קוראים להנדברקס בפריוס? פוטברקס? חח]

                חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                050-4133851

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלוימי טש שלוימי ט

                  @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                  ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                  לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מגיה מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                  מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                  שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                  לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                  אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                    מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                    שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                    לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                    אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                    אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                    בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
                    ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
                    וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
                    בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
                    [באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                    חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                    050-4133851

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • EBAE EBA

                      @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                      אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                      בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
                      ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
                      וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
                      בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
                      [באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מגיה מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                      באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                      חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
                      לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
                      הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק…

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • KlonimoosK Klonimoos

                        @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                        באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                        חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
                        לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
                        הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק…

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                        #23

                        @y05832 אה…
                        אז לזה באמת אני משתמש עם ניוטרל.
                        שחרור לרגל, הפחתת רעידות, ומנוחה לברקסים שמפחיתה בלאי.
                        כמובן רק במישור. [כדי שכשיהיה ירוק, אם תשכח שעשית ניוטרל, לא תעוף על הרכב שמאחוריך… וכבר היו דברים מעולם].

                        חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                        050-4133851

                        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          @y05832 אה…
                          אז לזה באמת אני משתמש עם ניוטרל.
                          שחרור לרגל, הפחתת רעידות, ומנוחה לברקסים שמפחיתה בלאי.
                          כמובן רק במישור. [כדי שכשיהיה ירוק, אם תשכח שעשית ניוטרל, לא תעוף על הרכב שמאחוריך… וכבר היו דברים מעולם].

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מגיה מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          כמובן רק במישור

                          אפשר נימוק?
                          בירידה או בעליה זה לא מומלץ?

                          אגב פתאום שמתי לב שהרבה משתמשים ברעיון הזה… אני רואה לפני הרבה בלי תאורת ברקס…
                          ונזכרתי גם שזה תחביב של נהגי אוטובוס…

                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                            כמובן רק במישור

                            אפשר נימוק?
                            בירידה או בעליה זה לא מומלץ?

                            אגב פתאום שמתי לב שהרבה משתמשים ברעיון הזה… אני רואה לפני הרבה בלי תאורת ברקס…
                            ונזכרתי גם שזה תחביב של נהגי אוטובוס…

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                            אפשר נימוק?

                            הוספתי.

                            חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                            050-4133851

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                              כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…
                              עריכה:
                              ועכשיו התעוררה לי עוד שאלה. מעניין לעניין באותו עניין,
                              נניח האוטו ‘גולש’ על 10 קמ’‘ש, ישנו הבדל אם אבלום ע’‘י האנד ברקס או ע’'י הברקס?
                              ואם ישנו, למה?
                              ועד לאיזה מהירות?

                              KlonimoosK מנותק
                              KlonimoosK מנותק
                              Klonimoos
                              מגיה מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                              #26
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              • 1
                              • 2

                              4

                              מחובר

                              1.4k

                              משתמשים

                              4.7k

                              נושאים

                              63.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום