בקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015
-
@יצחק-רשטונ
אז הנה עשיתי שיעורי בית והבית מצערת לפנינו…
הסירו את הפלוסים שהתווספו לקישור!דרך אגב איך היא נראית ממבט ראשוני ככה: גרוע / גרוע מאוד…?
שאלתי ובקשתי כעת לגבי המצערת.
עם איזה חומר / ספריי כדאי להשתמש עבור הניקוי?
_________לגבי שאר הטיפולים, לא נראה לי אעשה זאת בעצמי,
לפחות בפעם הראשון של הטיפול,
ולפחות חלק מהטיפולים שמחייבים מעבר לידע גם כלי עבודה תעשייתיים.השאלה שלי, האם בכל זאת ארוויח מצד איכות ומחיר של החומרים,
אם אקנה לבד ואח"כ אגש עם החומרים למוסך טוב,
א"כ איפה קונים מוצרים מקוריים, מיצובישי?תעזרו לי לעם הארץ כמוני ללמוד לאט לאט…
או אם כבר מוסך אז לשלם למוסך גם עבור החלקים?
יישר כח!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
דרך אגב איך היא נראית ממבט ראשוני ככה: גרוע / גרוע מאוד…?
כמו שכתבת, זהו מבט ראשוני. אפילו לא פתחת את הפרפרית, אז איך נדע מה הולך בפנים? הפיח מצטבר מבפנים, היכן שהחמצן והדלק נפגשים.
עם איזה חומר / ספריי כדאי להשתמש עבור הניקוי?
ספריי קרבורטור. משהו כזה:
א"כ איפה קונים מוצרים מקוריים, מיצובישי?
כל חנות חלפים אמורה להחזיק חלפים מקוריים, של רוב הדברים המצויים.
פילטר שמן אני ממליץ מקורי, פילטר אוויר ופילטר מזגן - אין עניין לטעמי.
נוזל בלמים, משהו שעונה על תקן DOT 4, שזה כמעט כולם, אבל מומלץ משהו רציני כמו של בוש.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
ולפחות חלק מהטיפולים שמחייבים מעבר לידע גם כלי עבודה תעשייתיים.
אבל
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
אני מירושלים.
“הצרי אין בגלעד?” יש לך את ר’ @מיוחד שם, לגבי כלים.
לגבי ידע, אם סרטונים לא מספיק לך, אולי עדיף שתלך למוסך ותעקוב בשבע עיניים, ותלמד.
לגבי חלקים, אני מציע שתבוא מוכן, ולא תתן לו להוביל אותך. -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
דרך אגב איך היא נראית ממבט ראשוני ככה: גרוע / גרוע מאוד…?
כמו שכתבת, זהו מבט ראשוני. אפילו לא פתחת את הפרפרית, אז איך נדע מה הולך בפנים? הפיח מצטבר מבפנים, היכן שהחמצן והדלק נפגשים.
עם איזה חומר / ספריי כדאי להשתמש עבור הניקוי?
ספריי קרבורטור. משהו כזה:
א"כ איפה קונים מוצרים מקוריים, מיצובישי?
כל חנות חלפים אמורה להחזיק חלפים מקוריים, של רוב הדברים המצויים.
פילטר שמן אני ממליץ מקורי, פילטר אוויר ופילטר מזגן - אין עניין לטעמי.
נוזל בלמים, משהו שעונה על תקן DOT 4, שזה כמעט כולם, אבל מומלץ משהו רציני כמו של בוש.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
ולפחות חלק מהטיפולים שמחייבים מעבר לידע גם כלי עבודה תעשייתיים.
אבל
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
אני מירושלים.
“הצרי אין בגלעד?” יש לך את ר’ @מיוחד שם, לגבי כלים.
לגבי ידע, אם סרטונים לא מספיק לך, אולי עדיף שתלך למוסך ותעקוב בשבע עיניים, ותלמד.
לגבי חלקים, אני מציע שתבוא מוכן, ולא תתן לו להוביל אותך.@גיל יישר כח על התשובה המחולקת והמפורטת !
לגבי המצערת
כך זה נראה כשהפרפר פתוח.לדעתי לא מספיק ברור בשביל להבין מה באמת קורה שם.
היה לי קשה לצלם פנימה באור יום ללא פרוז’קטור.אבדוק לגבי @מיוחד המיוחד תודה רבה !!
אדרבה, אני הייתי אוהב ללמוד ולעשות לבד,
לדעת מה עשיתי ומה לא, ולא להסתמך על הבני דודים שעובדים במוסכים יהודים…
שלא פעם, אתה ממש לא יודע מה בדיוק קרה תוך כדי טיפול לאוטו שלך לטוב / ולרע… -
אז הנה עשיתי שיעורי בית והבית מצערת לפנינו…
הסרטון הקודם נמחק…
ובמקומו עלה סרטון חדש עם הסבר ברור וקצר יותר עם תהליך ניקוי המצערת.
ללמוד וללמד… אחרי שהבנתי את התהליך מנגיש אותה לאחרים בעזרת ד’.
-
@גיל כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
תתקשר למוסך מורשה של מיצובישי, לא משנה היכן, ותשאל לפי מס’ רכב וק"מ איזה טיפולים קופצים שם במחשב. זה ייתן לך את הכיוון הראשי.
עשיתי את הדבר הפשוט שהצעת…
וקיבלתי פירוט מה צריך:- ארבעה מצתי מנוע.
- שמן.
- פילטר שמן.
- טבעת אטימה.
- פילטר אוויר.
- פילטר מזגן.
- נוזל בלמים.
המחיר שהם רוצים על התענוג 3400 ש"ח!!! (כולל מע"מ).
לשאלתי האם מומלץ לעשות ניקוי מצערת?
ענו לי: זה המכונאים בודקים ואם יש צורך מבצעים ניקוי,
אך אין הוראה או המלצה מצידם לעשות ניקוי ביחס לקילומטרים שהרכב עשה.
עכשיו השאלה שנשארה לי: @אליה
4 בפעם הראשונה תקנה חלפים איכותיים בארץ ותשמור את המק״ט כדי שאחר כך תוכל לחפש באינטרנט ולראות אם יש לך מה לחסוך
איפה קונים, ואיך אני יודע מה היא איכות טובה?
וכן לגבי ניקוי מצערת, האם תכלס מומלץ או לא?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
ארבעה מצתי מנוע.
חלקים בערך כ400
שמן.
כ150
טבעת אטימה.
כ1.90
פילטר שמן.
כ60
פילטר מזגן.
כ60
נוזל בלמים
כ40.
סה’‘כ
כ711.90 כולל מע’'מחלפים יש לך בתלפיות כמה וכמה חנויות.
ויש בכנפ’'ש 3 חנויות וילאם אחד לידו ערבי, ועוד אחד בתחנת דלק ליד אנג’ל רקורד חלפים כמדומני.זמן. [לפעם ראשונה, אולי אני טועה]
פלגים, [לא יודע איפה הסעפת נמצאת, אבל אם המנוע לפניך סיפור של 15 בערך.
טיפול עשרת בערך כ20/30
נוזל בלמים כ10/20 דקות.
סה’'כ כשעה פלוס מינוס [אני נוטה יותר לפלוס]שכחתי טבעת אטימה…
שיהיה בהצלחה
אם תצטרך מהגמ’'ח דברים שלח מייל
-
י יעקב מ. פינס פיצל נושא זה
-
ר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-טיפולים ותחזוקה שוטפת
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
ארבעה מצתי מנוע.
חלקים בערך כ400
שמן.
כ150
טבעת אטימה.
כ1.90
פילטר שמן.
כ60
פילטר מזגן.
כ60
נוזל בלמים
כ40.
סה’‘כ
כ711.90 כולל מע’'מחלפים יש לך בתלפיות כמה וכמה חנויות.
ויש בכנפ’'ש 3 חנויות וילאם אחד לידו ערבי, ועוד אחד בתחנת דלק ליד אנג’ל רקורד חלפים כמדומני.זמן. [לפעם ראשונה, אולי אני טועה]
פלגים, [לא יודע איפה הסעפת נמצאת, אבל אם המנוע לפניך סיפור של 15 בערך.
טיפול עשרת בערך כ20/30
נוזל בלמים כ10/20 דקות.
סה’'כ כשעה פלוס מינוס [אני נוטה יותר לפלוס]שכחתי טבעת אטימה…
שיהיה בהצלחה
אם תצטרך מהגמ’'ח דברים שלח מייל
@מיוחד לא היה זמן להגיב עד עתה.
כל הכבוד, חן חן על הפירוט הנפלא.
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי? -
@מיוחד לא היה זמן להגיב עד עתה.
כל הכבוד, חן חן על הפירוט הנפלא.
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי? -
@תודה-לבורא-עולם-0
לא צריך מיצובישי, רק בפילטר שמן.
לך לחנות חלפים ושם יתנו לך בדיוק מה שאתה צריך. -
@מיוחד לא היה זמן להגיב עד עתה.
כל הכבוד, חן חן על הפירוט הנפלא.
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי?@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי?פילטר שמן כמו שאמר @מיוחד צריך מקורי [קנאכט או מאהן גם אפשר ], גם שמן גיר תקפיד על מקורי .
פלאגים תקנה דנסו או NGK אירידיום
נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
נוזל בלמים DOT4 או DOT5.1 לא DOT5 של יצרן נורמלי [בוש,קאסטרול,ברמבו וכדו’] -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
האם כשאני קונה חלקים מקוריים, אני אמור לראות שהם מ-מיצובישי.
או לא זה הכלל במקורי?פילטר שמן כמו שאמר @מיוחד צריך מקורי [קנאכט או מאהן גם אפשר ], גם שמן גיר תקפיד על מקורי .
פלאגים תקנה דנסו או NGK אירידיום
נוזל קירור איכותי [פרסטון , זרקס] פורמולה מתאימה לרכב שלך
נוזל בלמים DOT4 או DOT5.1 לא DOT5 של יצרן נורמלי [בוש,קאסטרול,ברמבו וכדו’]@יצחק-רשטונ יישר כח ר’ יצחק על ההוספות והפירוט!!
-
בס"ד.
טוב… עברתי על כל השרשור כאן ביישוב הדעת,
גם ביררתי שוב מול מיצובישי מה עוד צריך להחליף.
אני כותב את הס"כ של מה להחליף + ההמלצות שהמליצו כאן לגבי סוג / חברה וכדומה.וזה הסיכום שלי:
הוראות יצרן להחלפה! + המלצות לסוגים מהחברים כאן:1. ארבעה מצתי מנוע - דנסו או NGK אירידיום.
2. שמן מנוע. - OW30 / 5W-40 / 5W-30 - ע"פ ספר רכב
3. פילטר שמן. - מקורי מיצובישי - קנאכט או מאהן גם אפשר.
4. טבעת אטימה.
5. פילטר אוויר. - לא צריך ב-200,000 הוראת היצרן!
6. פילטר מזגן.
7. נוזל בלמים. - DOT4 או DOT3 - ע"פ ספר רכב - מומלץ משהו רציני כמו של בוש, קאסטרול, ברמבו וכדו’.
המלצת נוספות להחלפה מהמומחים כאן:
8 נוזל קירור רדיאטור - הוראות יצרן ב-180,000 ק"מ - מים איכותיים, מינימום של פרסטון ועדיף זרקס.
9. פילטר דלק.
10. שמן גיר - הוראות יצרן כל 80 אלף / 4 שנים - מקורי מיצובישי בלבד.
11. בדיקת מצב רפידות וצלחות בלמים - מומלץ עבור הבטיחות.
מחירים:
- ארבע מצתי מנוע = כ-400 ש"ח.
- שמן מנוע = כ-150 ש"ח.
- פילטר שמן = כ-60 ש"ח.
- טבעת אטימה = כ-2 ש"ח.
- פילטר אוויר = ??? ש"ח.
- פילטר מזגן = כ-60 ש"ח.
- נוזל בלמים = כ-40 ש"ח.
חלפים יש לך בתלפיות כמה וכמה חנויות.
ויש בכנפ’'ש 3 חנויות וילאם אחד לידו ערבי, ועוד אחד בתחנת דלק ליד אנג’ל רקורד חלפים כמדומני.
שאלתי לסיכום:
האם לא פספתי משהו?
והאם התוספות שכתבו המומחים כאן ממספר 8 ואלאה (חוץ ממספר 11)
כדאי להחליף למרות שזה לא קשור בדיוק ל-200,000 ק"מא גרויסן דאנק לכולם!!
-
בס"ד.
טוב… עברתי על כל השרשור כאן ביישוב הדעת,
גם ביררתי שוב מול מיצובישי מה עוד צריך להחליף.
אני כותב את הס"כ של מה להחליף + ההמלצות שהמליצו כאן לגבי סוג / חברה וכדומה.וזה הסיכום שלי:
הוראות יצרן להחלפה! + המלצות לסוגים מהחברים כאן:1. ארבעה מצתי מנוע - דנסו או NGK אירידיום.
2. שמן מנוע. - OW30 / 5W-40 / 5W-30 - ע"פ ספר רכב
3. פילטר שמן. - מקורי מיצובישי - קנאכט או מאהן גם אפשר.
4. טבעת אטימה.
5. פילטר אוויר. - לא צריך ב-200,000 הוראת היצרן!
6. פילטר מזגן.
7. נוזל בלמים. - DOT4 או DOT3 - ע"פ ספר רכב - מומלץ משהו רציני כמו של בוש, קאסטרול, ברמבו וכדו’.
המלצת נוספות להחלפה מהמומחים כאן:
8 נוזל קירור רדיאטור - הוראות יצרן ב-180,000 ק"מ - מים איכותיים, מינימום של פרסטון ועדיף זרקס.
9. פילטר דלק.
10. שמן גיר - הוראות יצרן כל 80 אלף / 4 שנים - מקורי מיצובישי בלבד.
11. בדיקת מצב רפידות וצלחות בלמים - מומלץ עבור הבטיחות.
מחירים:
- ארבע מצתי מנוע = כ-400 ש"ח.
- שמן מנוע = כ-150 ש"ח.
- פילטר שמן = כ-60 ש"ח.
- טבעת אטימה = כ-2 ש"ח.
- פילטר אוויר = ??? ש"ח.
- פילטר מזגן = כ-60 ש"ח.
- נוזל בלמים = כ-40 ש"ח.
חלפים יש לך בתלפיות כמה וכמה חנויות.
ויש בכנפ’'ש 3 חנויות וילאם אחד לידו ערבי, ועוד אחד בתחנת דלק ליד אנג’ל רקורד חלפים כמדומני.
שאלתי לסיכום:
האם לא פספתי משהו?
והאם התוספות שכתבו המומחים כאן ממספר 8 ואלאה (חוץ ממספר 11)
כדאי להחליף למרות שזה לא קשור בדיוק ל-200,000 ק"מא גרויסן דאנק לכולם!!
@תודה-לבורא-עולם-0 פילטר אוויר - 25-40 ש"ח (חלופי).
עוד דבר, פילטר אוויר צריך לבדוק, ואם מלוכלך להחליף, מה פירוש “הוראות היצרן”?
נוזל בלמים, לא הייתי מתפשר על DOT 4 מינימום, אם לא 5.1,
אא"כ ברור לך שיש לך ברכב DOT3, ואז הוספה של DOT4 ללא ניקוז לא תהיה שווה כלום… (כלומר, שווה לDOT3). -
@תודה-לבורא-עולם-0 פילטר אוויר - 25-40 ש"ח (חלופי).
עוד דבר, פילטר אוויר צריך לבדוק, ואם מלוכלך להחליף, מה פירוש “הוראות היצרן”?
נוזל בלמים, לא הייתי מתפשר על DOT 4 מינימום, אם לא 5.1,
אא"כ ברור לך שיש לך ברכב DOT3, ואז הוספה של DOT4 ללא ניקוז לא תהיה שווה כלום… (כלומר, שווה לDOT3).@גיל כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
מה פירוש “הוראות היצרן”?
ממה שאמרו לי בטלפון עם שירות לקוחות מיצובישי.
אבל הבנתי שאם מלוכלך, מחליפים! נו… לא כזה תורה שלמה.אא"כ ברור לך שיש לך ברכב DOT3, ואז הוספה של DOT4 ללא ניקוז לא תהיה שווה כלום…
לא הבנתי, הפיסוק לא מדוייק
הכי טוב DOT5.1?ואם יש לי כרגע DOT3 אז DOT4 ללא ניקוז לא שווה.
איך יתכן ללא ניקוז, הרי כל הרעיון שמנקזים את הישן בשביל לשים חדש, לא כך?
איך כתוב “וישן מפני חדש תוציאו”…יישר כח !
-
@גיל כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
מה פירוש “הוראות היצרן”?
ממה שאמרו לי בטלפון עם שירות לקוחות מיצובישי.
אבל הבנתי שאם מלוכלך, מחליפים! נו… לא כזה תורה שלמה.אא"כ ברור לך שיש לך ברכב DOT3, ואז הוספה של DOT4 ללא ניקוז לא תהיה שווה כלום…
לא הבנתי, הפיסוק לא מדוייק
הכי טוב DOT5.1?ואם יש לי כרגע DOT3 אז DOT4 ללא ניקוז לא שווה.
איך יתכן ללא ניקוז, הרי כל הרעיון שמנקזים את הישן בשביל לשים חדש, לא כך?
איך כתוב “וישן מפני חדש תוציאו”…יישר כח !
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
הכי טוב DOT5.1?
בדיוק. זה עניין של תקנים ונקודות רתיחה שונות, אבל הדוט 5.1 הוא שמן אחר בהרכבו ונחשב לטוב יותר (גם הוא סינטטי מלא ולא על בסיס מינרלי).
ואם יש לי כרגע DOT3 אז DOT4 ללא ניקוז לא שווה.
נכון. אבל עד כמה שזכור לי, זה רק ל-DOT3 ו-DOT4, לעומתם, ה-DOT5.1 הוא שמן אחר כאמור, ואסור לערבב ביניהם.
איך יתכן ללא ניקוז, הרי כל הרעיון שמנקזים את הישן בשביל לשים חדש, לא כך?
איך כתוב “וישן מפני חדש תוציאו”…ממש לא, פעמים רבות רק מוסיפים מה שחסר, בעיקר כשמחליפים רפידות, בודקים אם מפלס השמן תואם למצב הבלמים, ואם לא - מוסיפים.
אבל בהחלט עדיף להחליף, במיוחד אם הצבע נעכר.יישר כח !
-
בס"ד.
טוב… עברתי על כל השרשור כאן ביישוב הדעת,
גם ביררתי שוב מול מיצובישי מה עוד צריך להחליף.
אני כותב את הס"כ של מה להחליף + ההמלצות שהמליצו כאן לגבי סוג / חברה וכדומה.וזה הסיכום שלי:
הוראות יצרן להחלפה! + המלצות לסוגים מהחברים כאן:1. ארבעה מצתי מנוע - דנסו או NGK אירידיום.
2. שמן מנוע. - OW30 / 5W-40 / 5W-30 - ע"פ ספר רכב
3. פילטר שמן. - מקורי מיצובישי - קנאכט או מאהן גם אפשר.
4. טבעת אטימה.
5. פילטר אוויר. - לא צריך ב-200,000 הוראת היצרן!
6. פילטר מזגן.
7. נוזל בלמים. - DOT4 או DOT3 - ע"פ ספר רכב - מומלץ משהו רציני כמו של בוש, קאסטרול, ברמבו וכדו’.
המלצת נוספות להחלפה מהמומחים כאן:
8 נוזל קירור רדיאטור - הוראות יצרן ב-180,000 ק"מ - מים איכותיים, מינימום של פרסטון ועדיף זרקס.
9. פילטר דלק.
10. שמן גיר - הוראות יצרן כל 80 אלף / 4 שנים - מקורי מיצובישי בלבד.
11. בדיקת מצב רפידות וצלחות בלמים - מומלץ עבור הבטיחות.
מחירים:
- ארבע מצתי מנוע = כ-400 ש"ח.
- שמן מנוע = כ-150 ש"ח.
- פילטר שמן = כ-60 ש"ח.
- טבעת אטימה = כ-2 ש"ח.
- פילטר אוויר = ??? ש"ח.
- פילטר מזגן = כ-60 ש"ח.
- נוזל בלמים = כ-40 ש"ח.
חלפים יש לך בתלפיות כמה וכמה חנויות.
ויש בכנפ’'ש 3 חנויות וילאם אחד לידו ערבי, ועוד אחד בתחנת דלק ליד אנג’ל רקורד חלפים כמדומני.
שאלתי לסיכום:
האם לא פספתי משהו?
והאם התוספות שכתבו המומחים כאן ממספר 8 ואלאה (חוץ ממספר 11)
כדאי להחליף למרות שזה לא קשור בדיוק ל-200,000 ק"מא גרויסן דאנק לכולם!!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
- ארבעה מצתי מנוע - דנסו או NGK אירידיום.
- שמן מנוע. - OW30 / 5W-40 / 5W-30 - ע"פ ספר רכב
- פילטר שמן. - מקורי מיצובישי - קנאכט או מאהן גם אפשר.
- טבעת אטימה.
- פילטר אוויר. - לא צריך ב-200,000 הוראת היצרן!
- פילטר מזגן.
- נוזל בלמים. - DOT4 או DOT3 - ע"פ ספר רכב - מומלץ משהו רציני כמו של בוש, קאסטרול, ברמבו וכדו’.
המלצת נוספות להחלפה מהמומחים כאן:
8 נוזל קירור רדיאטור - הוראות יצרן ב-180,000 ק"מ - מים איכותיים, מינימום של פרסטון ועדיף זרקס.
9. פילטר דלק.
10. שמן גיר - הוראות יצרן כל 80 אלף / 4 שנים - מקורי מיצובישי בלבד.
11. בדיקת מצב רפידות וצלחות בלמים - מומלץ עבור הבטיחותקודם כל אהבתי את הצורה שבה סידרת את זה
למעשה נעשה רגע סדר
1 עד 6 זה טיפול עשר אלף רגיל + פלאגים ופילטר מזגן , בקיצור בייס לחלוטין
7 פורט למעלה, אין מה להסתבך
8 אם אתה מתכנן להשאר עם הרכב עוד תקופה ארוכה [יותר נכון אם אין לך תוכניות אחרות] תחליף
9 תבדוק מה כתוב בספר רכב , יכול להיות שתוכל להסתפק בתוסף איכותי של לוקי מולי וכדו’
10 חייב !!! לפי הספר !!! לא להזניח
11 תציץ עליהם -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
- ארבעה מצתי מנוע - דנסו או NGK אירידיום.
- שמן מנוע. - OW30 / 5W-40 / 5W-30 - ע"פ ספר רכב
- פילטר שמן. - מקורי מיצובישי - קנאכט או מאהן גם אפשר.
- טבעת אטימה.
- פילטר אוויר. - לא צריך ב-200,000 הוראת היצרן!
- פילטר מזגן.
- נוזל בלמים. - DOT4 או DOT3 - ע"פ ספר רכב - מומלץ משהו רציני כמו של בוש, קאסטרול, ברמבו וכדו’.
המלצת נוספות להחלפה מהמומחים כאן:
8 נוזל קירור רדיאטור - הוראות יצרן ב-180,000 ק"מ - מים איכותיים, מינימום של פרסטון ועדיף זרקס.
9. פילטר דלק.
10. שמן גיר - הוראות יצרן כל 80 אלף / 4 שנים - מקורי מיצובישי בלבד.
11. בדיקת מצב רפידות וצלחות בלמים - מומלץ עבור הבטיחותקודם כל אהבתי את הצורה שבה סידרת את זה
למעשה נעשה רגע סדר
1 עד 6 זה טיפול עשר אלף רגיל + פלאגים ופילטר מזגן , בקיצור בייס לחלוטין
7 פורט למעלה, אין מה להסתבך
8 אם אתה מתכנן להשאר עם הרכב עוד תקופה ארוכה [יותר נכון אם אין לך תוכניות אחרות] תחליף
9 תבדוק מה כתוב בספר רכב , יכול להיות שתוכל להסתפק בתוסף איכותי של לוקי מולי וכדו’
10 חייב !!! לפי הספר !!! לא להזניח
11 תציץ עליהם@יצחק-רשטונ היקר.
מדבריך אני מבין שכדאי להשקיע בכל הרשימה, על מנת להבטיח בעז"ה רכב תקין לאורך ימים ושנים טובות, עד מאה ו-20יש לי עוד פחות מ-200 ק"מ עד ל-200,000.
ב"ה הרכב עד היום היה מתוחזק טוב מאוד. (לא על ידי - על ידי הבעלים הקודמים).
אתמול לכבוד בין הזמנים, כדי לקיים “ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה”
הרכב עשה ביום אחד 580 ק"מ!!! בלי עין הרע, ב"ה!!בעז"ה נעדכן בהתקדמויות בטיפול, מילה לסיום לבינתיים עזרתם לי מאוד מאוד!!!
יישר כח על כל העזרה המקצועית והאכפתית של כל מי שהגיב / כתב וכו’.