דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. טורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול

טורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
23 פוסטים 6 כותבים 160 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    YOLEVI
    מייבין
    כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
    #1

    לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

    מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
    אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

    לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

    ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

    מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

    @יצחק-רשטונ
    תודה

    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
    3276568@gmail.com

    ג נייטרון חפשינ יצחק רשטוני 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • Y YOLEVI

      לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

      מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
      אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

      לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

      ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

      מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

      @יצחק-רשטונ
      תודה

      ג מנותק
      ג מנותק
      גיל
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
      #2

      @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
      מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
      אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.


      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

      Y צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ג גיל

        @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
        מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
        אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

        Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים

        כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        מה מצב המצערת

        סבבה דוקא

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        הרכב סוחב עליות (

        כן כמו שהיה קודם

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        פלאגים נבדקו לאחרונה?

        וואו שכחתי מזה לגמרי!!!

        כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.

        אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y YOLEVI

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים

          כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          מה מצב המצערת

          סבבה דוקא

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          הרכב סוחב עליות (

          כן כמו שהיה קודם

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          פלאגים נבדקו לאחרונה?

          וואו שכחתי מזה לגמרי!!!

          כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.

          אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #4

          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

          פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
          לגבי

          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

          כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

            פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
            לגבי

            @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

            כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
            #5

            @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

            @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

            אה

            כמדומני שזה קורה רק על ניוטרל או פארקינג ופחות על די אפי’ בעמידה

            התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

              @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

              כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

              אה

              כמדומני שזה קורה רק על ניוטרל או פארקינג ופחות על די אפי’ בעמידה

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #6

              @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

              @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

              לא תמיד, תלוי במצב.
              בכל אופן הייתי מתייג את @מיוחד @נייטרון-חפשי @צילפינגים ועוד.

              חלילה לא לפגוע באיש, א"א לתייג 1400 חברי פורום וגם לא את 100 התותחים הגדולים, אני מתייג לפי ההקשרים שקופצים לי לראש.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y YOLEVI

                לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

                מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
                אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

                לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

                ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

                מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

                @יצחק-רשטונ
                תודה

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                #7

                @YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
                בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
                זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
                מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?

                ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
                מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?

                pikolinou@gmail.com

                Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • ג גיל

                  @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
                  מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
                  אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                  אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                  אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                  התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
                    בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
                    זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
                    מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?

                    ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
                    מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                    #9

                    @נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                    @YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
                    בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
                    זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
                    מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?

                    ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
                    מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?

                    ייש"כ על התשובה המפורטת

                    1 לפני האוברול הבעיה הזאת לא הייתה קיימת, זה עדיין יכול להיות שבגלל האוברול זה קרה? כלומר שהאוברול נעשה בצורה לא תקינה וגרם לבעיה? , אם כן אז האם אמורים להיות עוד תסמינים כל שהם? וכן זה נעשה ברהט, במוסך רגיל התיקון עולה את מחיר הרכב…

                    2 אם זה זיוף בהזרקה האם יש דרך לוודא שזה אכן זה? וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?

                    3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר

                    4 יש egr בלנסר 2008? ואם כן מה הסיכוי שמיד לאחר האוברול זה קרה בלי קשר לאוברול

                    5 מחר אני יבדוק בל"נ מה קורה כשאני מעלה טורים ל4

                    תודה רבה

                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                      אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                      אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YOLEVI
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                      @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                      אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                      אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                      סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול

                      התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                      3276568@gmail.com

                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y YOLEVI

                        לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

                        מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
                        אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

                        לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

                        ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

                        מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

                        @יצחק-רשטונ
                        תודה

                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                        מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

                        @יצחק-רשטונ

                        אני רואה שתייגת אותי אז אני רק יענה שאני לא יודע
                        [באמת בלנסר קלאסיק מצערת מכנית ויש שם בורג שאפשר לכוון את הטורים אבל לכאו’ זה לא הבעיה אצלך כי בהתחלה דווקא הטורים יציבים ורק אחרי נסיעה זה עולה]

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😇
                        2
                        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                          מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

                          @יצחק-רשטונ

                          אני רואה שתייגת אותי אז אני רק יענה שאני לא יודע
                          [באמת בלנסר קלאסיק מצערת מכנית ויש שם בורג שאפשר לכוון את הטורים אבל לכאו’ זה לא הבעיה אצלך כי בהתחלה דווקא הטורים יציבים ורק אחרי נסיעה זה עולה]

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יצחק-רשטונ זה בדיוק מה שעניתי לאותו אחד שאמר לי על הבורג, ברוך שכיוונתי

                          התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com

                          יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Y YOLEVI

                            @יצחק-רשטונ זה בדיוק מה שעניתי לאותו אחד שאמר לי על הבורג, ברוך שכיוונתי

                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטונ
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                            זה בדיוק מה שעניתי לאותו אחד שאמר לי על הבורג, ברוך שכיוונתי

                            גם לא מומלץ לגעת סתם , אחר כך מסתבכים עם הכיוונים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                              @YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
                              בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
                              זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
                              מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?

                              ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
                              מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?

                              ייש"כ על התשובה המפורטת

                              1 לפני האוברול הבעיה הזאת לא הייתה קיימת, זה עדיין יכול להיות שבגלל האוברול זה קרה? כלומר שהאוברול נעשה בצורה לא תקינה וגרם לבעיה? , אם כן אז האם אמורים להיות עוד תסמינים כל שהם? וכן זה נעשה ברהט, במוסך רגיל התיקון עולה את מחיר הרכב…

                              2 אם זה זיוף בהזרקה האם יש דרך לוודא שזה אכן זה? וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?

                              3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר

                              4 יש egr בלנסר 2008? ואם כן מה הסיכוי שמיד לאחר האוברול זה קרה בלי קשר לאוברול

                              5 מחר אני יבדוק בל"נ מה קורה כשאני מעלה טורים ל4

                              תודה רבה

                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשי
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                              3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר

                              קוד 301 (או 302/303/וכו’) אומר שהצילינדר לא עומד בקצב של המנוע, זה יכול להיות בגלל הצתה (פלאג/קוייל), בגלל מזרק סתום, או בגלל בריחת קומפרסיה= תקלת ראש וכדו’
                              אין לי שום תלונות על זה שעשית אוברול ברהט, יש בזה הגיון רב בהתחשב במחיר הרכב, אבל זה המחיר! הסיכון הזה של מה שקרה, והחלק הקשה הוא שעכשיו קשה לאבחן את זה, כי במקרה רגיל לא חושדים בראש מנוע אם אין סיבה אבל כאן…?
                              בהחלט ייתכן שעבודת הראש לא נעשתה כראוי, יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?

                              @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                              וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?

                              בהחלט, אבל תראה את התוצאה בחשבונית הדלק.

                              pikolinou@gmail.com

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Y YOLEVI

                                @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                                אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                                סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                                אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                                סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול

                                בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד

                                התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיוחדמ מנותק
                                  מיוחדמ מנותק
                                  מיוחד
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  אם את באזור ירושלים, תוכל לקפוץ לבדוק בדיקת מחשב לראות אם יש בעיה של בריחת אויר, או צריכת דלק שונה, כי כשהרכב מותנע הוא עובד ע’‘פ לולאה פתוחה, אבל אח’‘כ עובד בלולאה סגורה ע’'י חיישן O2 ואולי יש בעיה בחיישן, אולי אפשר לראות עוד דברים.

                                  כותב רק רעיונות.
                                  גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
                                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
                                  בתשלום סימלי.
                                  special12323@gmail.com

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                    @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                    3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר

                                    קוד 301 (או 302/303/וכו’) אומר שהצילינדר לא עומד בקצב של המנוע, זה יכול להיות בגלל הצתה (פלאג/קוייל), בגלל מזרק סתום, או בגלל בריחת קומפרסיה= תקלת ראש וכדו’
                                    אין לי שום תלונות על זה שעשית אוברול ברהט, יש בזה הגיון רב בהתחשב במחיר הרכב, אבל זה המחיר! הסיכון הזה של מה שקרה, והחלק הקשה הוא שעכשיו קשה לאבחן את זה, כי במקרה רגיל לא חושדים בראש מנוע אם אין סיבה אבל כאן…?
                                    בהחלט ייתכן שעבודת הראש לא נעשתה כראוי, יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?

                                    @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                    וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?

                                    בהחלט, אבל תראה את התוצאה בחשבונית הדלק.

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                    יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?

                                    לא.

                                    בעיקרון יש על זה אחריות לשלשה חודשים השאלה היא איך אני מוכיח שיש כאן בעיה בכלל הוא מסתמא יגיד לי שבכלל אין כאן בעיה

                                    עוד שאלה ברשותך, חוץ מהצריכת דלק יש בעיה במצב הנוכחי? יכול להיות שזה יגרום לנזק אחר או יחמיר?

                                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיוחדמ מיוחד

                                      אם את באזור ירושלים, תוכל לקפוץ לבדוק בדיקת מחשב לראות אם יש בעיה של בריחת אויר, או צריכת דלק שונה, כי כשהרכב מותנע הוא עובד ע’‘פ לולאה פתוחה, אבל אח’‘כ עובד בלולאה סגורה ע’'י חיישן O2 ואולי יש בעיה בחיישן, אולי אפשר לראות עוד דברים.

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @מיוחד כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                      אם את באזור ירושלים, תוכל לקפוץ לבדוק בדיקת מחשב לראות אם יש בעיה של בריחת אויר, או צריכת דלק שונה, כי כשהרכב מותנע הוא עובד ע’‘פ לולאה פתוחה, אבל אח’‘כ עובד בלולאה סגורה ע’'י חיישן O2 ואולי יש בעיה בחיישן, אולי אפשר לראות עוד דברים.

                                      האמת שיתכן מאוד שאני יהיה בירושלים בשבוע שבועיים הקרובים אני ממש אשמח לקפוץ אליך, רק מקווה שיסתדר עם האשה והילדים…

                                      איזה אזור אתה?

                                      התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                      3276568@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                                        @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                        @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                        אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                                        אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                                        סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול

                                        בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                        בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד

                                        אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?

                                        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com

                                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YOLEVI

                                          @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                          בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד

                                          אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                          #20

                                          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                          @צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                                          בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד

                                          אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?

                                          אני לא יודע להגיד לך איך כי אצלי המוסכניק שלי גילה את זה ואני באמת לא יודע איך

                                          התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          • 1
                                          • 2

                                          53

                                          מחובר

                                          1.4k

                                          משתמשים

                                          4.7k

                                          נושאים

                                          64.0k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום