טורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול
-
לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד
מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסיתלפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי
ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
@יצחק-רשטונ
תודה -
לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד
מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסיתלפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי
ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
@יצחק-רשטונ
תודה -
@YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים
כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
מה מצב המצערת
סבבה דוקא
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
הרכב סוחב עליות (
כן כמו שהיה קודם
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
פלאגים נבדקו לאחרונה?
וואו שכחתי מזה לגמרי!!!
כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.
אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה
-
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים
כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
מה מצב המצערת
סבבה דוקא
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
הרכב סוחב עליות (
כן כמו שהיה קודם
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
פלאגים נבדקו לאחרונה?
וואו שכחתי מזה לגמרי!!!
כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.
אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה
פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
לגבי@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג
כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.
-
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה
פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
לגבי@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג
כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.
-
@גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.
אה
כמדומני שזה קורה רק על ניוטרל או פארקינג ופחות על די אפי’ בעמידה
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?
לא תמיד, תלוי במצב.
בכל אופן הייתי מתייג את @מיוחד @נייטרון-חפשי @צילפינגים ועוד.חלילה לא לפגוע באיש, א"א לתייג 1400 חברי פורום וגם לא את 100 התותחים הגדולים, אני מתייג לפי ההקשרים שקופצים לי לראש.
-
לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד
מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסיתלפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי
ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
@יצחק-רשטונ
תודה@YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב? -
@YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
-
@YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?@נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?ייש"כ על התשובה המפורטת
1 לפני האוברול הבעיה הזאת לא הייתה קיימת, זה עדיין יכול להיות שבגלל האוברול זה קרה? כלומר שהאוברול נעשה בצורה לא תקינה וגרם לבעיה? , אם כן אז האם אמורים להיות עוד תסמינים כל שהם? וכן זה נעשה ברהט, במוסך רגיל התיקון עולה את מחיר הרכב…
2 אם זה זיוף בהזרקה האם יש דרך לוודא שזה אכן זה? וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?
3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר
4 יש egr בלנסר 2008? ואם כן מה הסיכוי שמיד לאחר האוברול זה קרה בלי קשר לאוברול
5 מחר אני יבדוק בל"נ מה קורה כשאני מעלה טורים ל4
תודה רבה
-
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול
-
לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד
מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסיתלפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי
ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
@יצחק-רשטונ
תודה@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
אני רואה שתייגת אותי אז אני רק יענה שאני לא יודע
[באמת בלנסר קלאסיק מצערת מכנית ויש שם בורג שאפשר לכוון את הטורים אבל לכאו’ זה לא הבעיה אצלך כי בהתחלה דווקא הטורים יציבים ורק אחרי נסיעה זה עולה] -
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר
אני רואה שתייגת אותי אז אני רק יענה שאני לא יודע
[באמת בלנסר קלאסיק מצערת מכנית ויש שם בורג שאפשר לכוון את הטורים אבל לכאו’ זה לא הבעיה אצלך כי בהתחלה דווקא הטורים יציבים ורק אחרי נסיעה זה עולה] -
@יצחק-רשטונ זה בדיוק מה שעניתי לאותו אחד שאמר לי על הבורג, ברוך שכיוונתי
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
זה בדיוק מה שעניתי לאותו אחד שאמר לי על הבורג, ברוך שכיוונתי
גם לא מומלץ לגעת סתם , אחר כך מסתבכים עם הכיוונים
-
@נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?ייש"כ על התשובה המפורטת
1 לפני האוברול הבעיה הזאת לא הייתה קיימת, זה עדיין יכול להיות שבגלל האוברול זה קרה? כלומר שהאוברול נעשה בצורה לא תקינה וגרם לבעיה? , אם כן אז האם אמורים להיות עוד תסמינים כל שהם? וכן זה נעשה ברהט, במוסך רגיל התיקון עולה את מחיר הרכב…
2 אם זה זיוף בהזרקה האם יש דרך לוודא שזה אכן זה? וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?
3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר
4 יש egr בלנסר 2008? ואם כן מה הסיכוי שמיד לאחר האוברול זה קרה בלי קשר לאוברול
5 מחר אני יבדוק בל"נ מה קורה כשאני מעלה טורים ל4
תודה רבה
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר
קוד 301 (או 302/303/וכו’) אומר שהצילינדר לא עומד בקצב של המנוע, זה יכול להיות בגלל הצתה (פלאג/קוייל), בגלל מזרק סתום, או בגלל בריחת קומפרסיה= תקלת ראש וכדו’
אין לי שום תלונות על זה שעשית אוברול ברהט, יש בזה הגיון רב בהתחשב במחיר הרכב, אבל זה המחיר! הסיכון הזה של מה שקרה, והחלק הקשה הוא שעכשיו קשה לאבחן את זה, כי במקרה רגיל לא חושדים בראש מנוע אם אין סיבה אבל כאן…?
בהחלט ייתכן שעבודת הראש לא נעשתה כראוי, יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?
בהחלט, אבל תראה את התוצאה בחשבונית הדלק.
-
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול
בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד
-
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
3 אשמח לידע הכללי אם תפרט מה שאמרת ש"תקלת צילינדר יכולה להיות ראש מנוע" האם כוונתך שבגלל התקלה הזאת יכול ללכת ראש מנוע או שאם יש כבר תקלה בראש מנוע אחד התסמינים זה יכול להיות הצילינדר
קוד 301 (או 302/303/וכו’) אומר שהצילינדר לא עומד בקצב של המנוע, זה יכול להיות בגלל הצתה (פלאג/קוייל), בגלל מזרק סתום, או בגלל בריחת קומפרסיה= תקלת ראש וכדו’
אין לי שום תלונות על זה שעשית אוברול ברהט, יש בזה הגיון רב בהתחשב במחיר הרכב, אבל זה המחיר! הסיכון הזה של מה שקרה, והחלק הקשה הוא שעכשיו קשה לאבחן את זה, כי במקרה רגיל לא חושדים בראש מנוע אם אין סיבה אבל כאן…?
בהחלט ייתכן שעבודת הראש לא נעשתה כראוי, יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
וכן האם יכול להיות זיוף ובכל זאת בנסיעה הרכב נוסע חלק?
בהחלט, אבל תראה את התוצאה בחשבונית הדלק.
@נייטרון-חפשי כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
יש לך נורת תקלה? קודים נוספים?
לא.
בעיקרון יש על זה אחריות לשלשה חודשים השאלה היא איך אני מוכיח שיש כאן בעיה בכלל הוא מסתמא יגיד לי שבכלל אין כאן בעיה
עוד שאלה ברשותך, חוץ מהצריכת דלק יש בעיה במצב הנוכחי? יכול להיות שזה יגרום לנזק אחר או יחמיר?
-
אם את באזור ירושלים, תוכל לקפוץ לבדוק בדיקת מחשב לראות אם יש בעיה של בריחת אויר, או צריכת דלק שונה, כי כשהרכב מותנע הוא עובד ע’‘פ לולאה פתוחה, אבל אח’‘כ עובד בלולאה סגורה ע’'י חיישן O2 ואולי יש בעיה בחיישן, אולי אפשר לראות עוד דברים.
@מיוחד כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם את באזור ירושלים, תוכל לקפוץ לבדוק בדיקת מחשב לראות אם יש בעיה של בריחת אויר, או צריכת דלק שונה, כי כשהרכב מותנע הוא עובד ע’‘פ לולאה פתוחה, אבל אח’‘כ עובד בלולאה סגורה ע’'י חיישן O2 ואולי יש בעיה בחיישן, אולי אפשר לראות עוד דברים.
האמת שיתכן מאוד שאני יהיה בירושלים בשבוע שבועיים הקרובים אני ממש אשמח לקפוץ אליך, רק מקווה שיסתדר עם האשה והילדים…
איזה אזור אתה?
-
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.
אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק
סתם ככה הייתי בודק את הכיוון אבל מה הסיכוי שזה קשור לגיר אם זה קרה בדיוק אחרי אוברול
בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד
אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?
-
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד
אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?
@YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
@צילפינגים כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:
בהגיון אתה צודק אבל בדברים האלו לא תמיד ההגיון עובד לפי רצונך ולפעמים דברים קורים יחד
אז איך אני יכול לבדוק את זה? פשוט להסתכל על השמן גיר?
אני לא יודע להגיד לך איך כי אצלי המוסכניק שלי גילה את זה ואני באמת לא יודע איך