דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הלך מנוע?

      הלך מנוע?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      76 פוסטים 5 כותבים 2.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

        @מיוחד
        אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
        אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

        אני כבר לחוץץץ…
        אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

        ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

        ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
        #16

        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

        אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

        צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
        ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

        לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
        special12323@gmail.com

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y YOLEVI

          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

          @מיוחד
          אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
          אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

          אני כבר לחוץץץ…
          אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

          ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

          ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @YOLEVI
          אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
          special12323@gmail.com

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיוחדמ מיוחד

            @YOLEVI
            אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

            המתנע

            מה זה המתנע?

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

              המתנע

              מה זה המתנע?

              מיוחדמ מנותק
              מיוחדמ מנותק
              מיוחד
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @YOLEVI סטרטר

              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
              special12323@gmail.com

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיוחדמ מיוחד

                @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
                ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                #20

                @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                צריך מפתח ברגים, לא עם הידים

                אה חשבתי כבר כלים מיוחדים

                יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                יישר כח גדול על כל העזרה והדאגה

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיוחדמ מיוחד

                  @YOLEVI סטרטר

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                  @YOLEVI סטרטר

                  אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                  3276568@gmail.com
                  0583276568

                  מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YOLEVI

                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                    @YOLEVI סטרטר

                    אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחד
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                    אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                    אני לא יודע אבל באזור המנוע למטה זה צריך להיות

                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                    special12323@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                      צריך מפתח ברגים, לא עם הידים

                      אה חשבתי כבר כלים מיוחדים

                      יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                      יישר כח גדול על כל העזרה והדאגה

                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחד
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                      יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                      אתה צריך בוקסה מתאימה בפולי מנוע,ולסובב, אם הוא תפוס הוא לא יסתובב, אם הוא לא תפוס הוא יסתובב [יהיה קצת קושי של הקומפרסיה]
                      אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו [איזה גלגל פולי בלע’'ז]
                      כמובן שיהיה על ניטורל

                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                      special12323@gmail.com

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיוחדמ מיוחד

                        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                        יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                        אתה צריך בוקסה מתאימה בפולי מנוע,ולסובב, אם הוא תפוס הוא לא יסתובב, אם הוא לא תפוס הוא יסתובב [יהיה קצת קושי של הקומפרסיה]
                        אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו [איזה גלגל פולי בלע’'ז]
                        כמובן שיהיה על ניטורל

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                        אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו

                        את אחת הרצועות של האלטרנטור גם אפשר לנסות או שאני לא יצליח?

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיוחדמ מיוחד

                          @YOLEVI
                          לא יודע
                          צריך לבדוק אם מחשב רכב

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                          #25

                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                          צריך לבדוק אם מחשב רכב

                          בדקתי
                          יש קוד תקלה P0335
                          מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                          או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          מיוחדמ נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YOLEVI

                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                            צריך לבדוק אם מחשב רכב

                            בדקתי
                            יש קוד תקלה P0335
                            מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                            או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחד
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @YOLEVI
                            נכון הטיימינג מחובר עליו

                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                            special12323@gmail.com

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיוחדמ מיוחד

                              @YOLEVI
                              נכון הטיימינג מחובר עליו

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                              @YOLEVI
                              נכון הטיימינג מחובר עליו

                              אז לכאורה הכי הגיוני שנקרע שם משהו…

                              יכול להיות כזה קוד כשנתפס מנוע?

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YOLEVI

                                @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                @YOLEVI
                                נכון הטיימינג מחובר עליו

                                אז לכאורה הכי הגיוני שנקרע שם משהו…

                                יכול להיות כזה קוד כשנתפס מנוע?

                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחד
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                #28

                                @YOLEVI
                                בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                אבל זה או חיישן או טיימינג
                                יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                special12323@gmail.com

                                מיוחדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @YOLEVI
                                  בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                  ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                  בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                  אבל זה או חיישן או טיימינג
                                  יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                  מיוחדמ מנותק
                                  מיוחדמ מנותק
                                  מיוחד
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @מיוחד
                                  תנסה לנקות את החיישן אם אתה מגיע אליו
                                  או לחכות שהרכב יתקרר

                                  גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                  בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                  special12323@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיוחדמ מיוחד

                                    @YOLEVI
                                    בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                    ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                    בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                    אבל זה או חיישן או טיימינג
                                    יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                    הלוואי, זה רצועה

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    אבל זה או חיישן או טיימינג

                                    הטיימינג חדש זה אולי החיישן, השאלה היא מה זה הריח החרוך, אולי נמסו החוטים של החיישן

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    תנסה לנקות את החיישן אם אתה מגיע אליו

                                    צריך לפתוח את כל הטיימינג קשה לי להאמין שאני יצליח להגיע אליו לבד, יש דרך יותר קלה להגיע אליו?

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    או לחכות שהרכב יתקרר

                                    כל הסיפור הזה התחיל לאחר כיממה שהרכב עומד

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YOLEVI

                                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                      צריך לבדוק אם מחשב רכב

                                      בדקתי
                                      יש קוד תקלה P0335
                                      מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                                      או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשי
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                      יש קוד תקלה P0335
                                      מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה

                                      חיישן קראנק בשפה המדוברת.
                                      זה לכאורה לא סיבה שלא יהיה סטרטר, אבל אני לא בטוח.
                                      המנוע לא נתפס כ"כ בקלות (שמן יש?) נראה לי שאתה יכול להיות רגוע בקשר לזה.

                                      @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                      מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן

                                      זה נכון אבל הוא עדיין מרגיש גם אם הוא קצת מזייף.

                                      pikolinou@gmail.com

                                      מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                        יש קוד תקלה P0335
                                        מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה

                                        חיישן קראנק בשפה המדוברת.
                                        זה לכאורה לא סיבה שלא יהיה סטרטר, אבל אני לא בטוח.
                                        המנוע לא נתפס כ"כ בקלות (שמן יש?) נראה לי שאתה יכול להיות רגוע בקשר לזה.

                                        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                        מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן

                                        זה נכון אבל הוא עדיין מרגיש גם אם הוא קצת מזייף.

                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחד
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @נייטרון-חפשי כתב בהלך מנוע?:

                                        זה לכאורה לא סיבה שלא יהיה סטרטר, אבל אני לא בטוח.

                                        פעם ראיתי שיש רכבים שהרכב לא מניע בגלל זה לא תמיד

                                        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                        special12323@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YOLEVI

                                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                          יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                          הלוואי, זה רצועה

                                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                          אבל זה או חיישן או טיימינג

                                          הטיימינג חדש זה אולי החיישן, השאלה היא מה זה הריח החרוך, אולי נמסו החוטים של החיישן

                                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                          תנסה לנקות את החיישן אם אתה מגיע אליו

                                          צריך לפתוח את כל הטיימינג קשה לי להאמין שאני יצליח להגיע אליו לבד, יש דרך יותר קלה להגיע אליו?

                                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                          או לחכות שהרכב יתקרר

                                          כל הסיפור הזה התחיל לאחר כיממה שהרכב עומד

                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחד
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                          #33

                                          @YOLEVI
                                          כך דוגמא על החלפת חיישן קראנק על רכב אחר
                                          https://www.youtube.com/watch?v=_p_cTJBDDks

                                          רק שיש רכבים שזה יותר מסובך
                                          עיין כאן
                                          https://www.youtube.com/watch?v=RHMe3S7RQ68
                                          מיצובישי 2004

                                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                          special12323@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • Y YOLEVI

                                            יש לי נזילה די רצינית (- לנסר 2008) ובכל זאת נסעתי להורי מרחק של 200 ק"מ כשאני עם מחשב רכב פתוח במולטימדיה מוודא שהחום מנוע לא עובר את ה95 (מעל 95 אזעקה מפלחת את חלל הרכב)

                                            בהלוך הייתי צריך לעצור 3 פעמים כדי למלאות מים, יש לציין שכל הנסיעה חום מנוע היה על 80 ומיד שהתחיל לטפס מעל 80 נעצרתי למלאות מים.

                                            בחזור כבר הייתי צריך לעצור הרבה יותר אבל בוודאות החום מנוע לא היה מעל 101 (וגם זה לדקה אולי) ורוב ככל הנסיעה היה עד 80 כשמיד שעולה מעל 80 אני עוצר ושם מים

                                            כיממה אח"כ אני בא להניע והאוטו לא מניע ניסיתי עם בוסטר למרות שהמצבר חדש אבל האוטו אפילו לא משתעל, בנוסף יש ריח חרוך מהאזור של המנוע מה שלא היה עד היום (נראה לי שגם כשמילאתי מים בפעם פעמיים האחרונות הרחתי את זה אבל הנחתי שזה בגלל שהמנוע חם).
                                            יש לציין שגם בדרך כל פעם שהוספתי מים כיביתי את האוטו ולאחמ"כ האוטו הניע בלי בעיות.

                                            השאלות שלי הם:
                                            1 האם יכול להיות שעלה חום מנוע אבל החיישן לא הרגיש שעלה או שלקח לו זמן להרגיש? (מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן)

                                            2 גם אם הלך ראש מנוע האוטו עדיין אמור להניע אז האם זה לא מעיד על ראש מנוע

                                            3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

                                            ת"כ כתיבת הפוסט הגיע אדם שקצת מבין ואמר לי שלא כך מגיב המנוע כשהוא נתפס ויתכן שאיזה חוט שנשרף עושה את הריח ולכן גם לא מניע אז הוא קצת הרגיע אותי נקווה שגם חכמי ורבני הפורום ירגיעו אותי

                                            עריכה: יישר כח לעוזרים ובמיוחד ל @מיוחד שטרח לענות לי בשעה מאוחרת.

                                            הגיע היום מוסכניק ומיד שהרים את המכסה מנוע אמר שהלך מנוע לפי הריח (מה אתה לא מריח?)

                                            אבל אמר שחייב לתת סטרטר, אז הוא ניסה לסובב את המנוע כמו ש @מיוחד הסביר כאן (רציתי להשים על ניוטרל אבל הוא אמר שבאוטומט לא צריך) והמנוע הסתובב ממש מצוין אז הוא אמר שכנראה נשרף הסטרטר ויתכן שממנו הריח ולא מהמנוע, הוא הוציא את הסטרטר והוא היה שרוף ושחור באזור של החיבורים וגם החוטים שלו נשרפו וממנו היה הריח, הוא אמר שאף פעם לא ראה סטרטר שנשרף ככה, יש לציין שעד עכשיו הוא עבד חלק בלי שום בעיות בכלל.
                                            למעיישה הוא טוען שהסטרטר לא קשור לסיפור של החום מנוע ופשוט לא האמין שכיביתי והדלקתי את האוטו כ"כ הרבה פעמים בדרך ורק כשהגעתי לבית הוא הפסיק לעבוד הוא אמר שרק לבני תורה יכולים לקרא הניסים האלה…
                                            הוא החליף את הסטרטר והחוטים שלו והאוטו נוסע ב"ה.
                                            הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע… אשמח לחוו"ד אם אמורה להיות קפיצה כלשהיא כמובן שהאוטו היה קר לגמרי

                                            מיוחדמ מנותק
                                            מיוחדמ מנותק
                                            מיוחד
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #34

                                            @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                            (רציתי להשים על ניוטרל אבל הוא אמר שבאוטומט לא צריך)

                                            שכוייח על המידע
                                            שמח בשבילך
                                            כנראה אתה שטייגניסט

                                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                            special12323@gmail.com

                                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • Y YOLEVI

                                              יש לי נזילה די רצינית (- לנסר 2008) ובכל זאת נסעתי להורי מרחק של 200 ק"מ כשאני עם מחשב רכב פתוח במולטימדיה מוודא שהחום מנוע לא עובר את ה95 (מעל 95 אזעקה מפלחת את חלל הרכב)

                                              בהלוך הייתי צריך לעצור 3 פעמים כדי למלאות מים, יש לציין שכל הנסיעה חום מנוע היה על 80 ומיד שהתחיל לטפס מעל 80 נעצרתי למלאות מים.

                                              בחזור כבר הייתי צריך לעצור הרבה יותר אבל בוודאות החום מנוע לא היה מעל 101 (וגם זה לדקה אולי) ורוב ככל הנסיעה היה עד 80 כשמיד שעולה מעל 80 אני עוצר ושם מים

                                              כיממה אח"כ אני בא להניע והאוטו לא מניע ניסיתי עם בוסטר למרות שהמצבר חדש אבל האוטו אפילו לא משתעל, בנוסף יש ריח חרוך מהאזור של המנוע מה שלא היה עד היום (נראה לי שגם כשמילאתי מים בפעם פעמיים האחרונות הרחתי את זה אבל הנחתי שזה בגלל שהמנוע חם).
                                              יש לציין שגם בדרך כל פעם שהוספתי מים כיביתי את האוטו ולאחמ"כ האוטו הניע בלי בעיות.

                                              השאלות שלי הם:
                                              1 האם יכול להיות שעלה חום מנוע אבל החיישן לא הרגיש שעלה או שלקח לו זמן להרגיש? (מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן)

                                              2 גם אם הלך ראש מנוע האוטו עדיין אמור להניע אז האם זה לא מעיד על ראש מנוע

                                              3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

                                              ת"כ כתיבת הפוסט הגיע אדם שקצת מבין ואמר לי שלא כך מגיב המנוע כשהוא נתפס ויתכן שאיזה חוט שנשרף עושה את הריח ולכן גם לא מניע אז הוא קצת הרגיע אותי נקווה שגם חכמי ורבני הפורום ירגיעו אותי

                                              עריכה: יישר כח לעוזרים ובמיוחד ל @מיוחד שטרח לענות לי בשעה מאוחרת.

                                              הגיע היום מוסכניק ומיד שהרים את המכסה מנוע אמר שהלך מנוע לפי הריח (מה אתה לא מריח?)

                                              אבל אמר שחייב לתת סטרטר, אז הוא ניסה לסובב את המנוע כמו ש @מיוחד הסביר כאן (רציתי להשים על ניוטרל אבל הוא אמר שבאוטומט לא צריך) והמנוע הסתובב ממש מצוין אז הוא אמר שכנראה נשרף הסטרטר ויתכן שממנו הריח ולא מהמנוע, הוא הוציא את הסטרטר והוא היה שרוף ושחור באזור של החיבורים וגם החוטים שלו נשרפו וממנו היה הריח, הוא אמר שאף פעם לא ראה סטרטר שנשרף ככה, יש לציין שעד עכשיו הוא עבד חלק בלי שום בעיות בכלל.
                                              למעיישה הוא טוען שהסטרטר לא קשור לסיפור של החום מנוע ופשוט לא האמין שכיביתי והדלקתי את האוטו כ"כ הרבה פעמים בדרך ורק כשהגעתי לבית הוא הפסיק לעבוד הוא אמר שרק לבני תורה יכולים לקרא הניסים האלה…
                                              הוא החליף את הסטרטר והחוטים שלו והאוטו נוסע ב"ה.
                                              הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע… אשמח לחוו"ד אם אמורה להיות קפיצה כלשהיא כמובן שהאוטו היה קר לגמרי

                                              מיוחדמ מנותק
                                              מיוחדמ מנותק
                                              מיוחד
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                              #35

                                              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                              הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע… אשמח לחוו"ד אם אמורה להיות קפיצה כלשהיא כמובן שהאוטו היה קר לגמרי

                                              קשה לדעת
                                              הכי הרבה אתה יכול לעשות בדיקת קומפרסיה או להסתכל עם אנידוסקופ, [יש את זה בגמ’'ח]
                                              מסתבר שאין רעש יותר מהמנוע לפי תגובתך

                                              אבל יכול להיות שנהרס אטם ראש מנוע

                                              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                              special12323@gmail.com

                                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              16

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום