קיה ריו 2010 - כמה בירורים
-
@רפאל-יהושע או בירידות שאתה רוצה לבלום את האוטו או בעליות קשות שהאוטו זקוק לכוח
-
@צילפינגים כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
@רפאל-יהושע או בירידות שאתה רוצה לבלום את האוטו או בעליות קשות שהאוטו זקוק לכוח
בעליות מתחילים ב L וממשיכים ל2 ?
ובירידות הפוך?
(מה זה L)נראה שאין לזה כמעט שימוש אע"פ שהיצרן טרח ליצר את זה…
-
@רפאל-יהושע כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
(מה זה L)
זה אני גם לא יודע אבל בד"כ בדברים הללו פחות מתעסקים
-
@רפאל-יהושע כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
בתיבת ההילוכים האוטומטית חוץ ממצב D יש גם אפשרות להעביר למצב 2 וכן למצב L
2 מגביל את ההילוך לשני
ו L פירושו LOW ובעברית מגביל את התיבה להילוך הנמוך
כמו שכתב לך קודמי זה נועד לעליות קשות וירידות קשות ובגדול אין לך כל כך צורך להשתמש בזה -
@רפאל-יהושע כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
בתיבת ההילוכים האוטומטית חוץ ממצב D יש גם אפשרות להעביר למצב 2 וכן למצב L
מתי משתמשים עם זה?לא יודע כמה יוסיף.
ראה שם -
@צילפינגים כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
@רפאל-יהושע או בירידות שאתה רוצה לבלום את האוטו או בעליות קשות שהאוטו זקוק לכוח
אבא שלי גם נוהג להאט עם זה כשהוא מגיע לרמזור אדום
-
@יוני כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
@צילפינגים כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
@רפאל-יהושע או בירידות שאתה רוצה לבלום את האוטו או בעליות קשות שהאוטו זקוק לכוח
אבא שלי גם נוהג להאט עם זה כשהוא מגיע לרמזור אדום
לא הבנתי מה אתה אומר!
אי אפשר להוריד פתאום להילוך הזה! אולי בטיפטרוניק. זה רק למניעה לפני שעולה המהירות.
איך מאטים עם זה לפני רמזור? -
@צילפינגים כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
ככה הבלמים נשחקים פחות
בלמים יותר זולים מגיר…
צריך לדעת מתי לשלב,
כי אדם שלא מבין יבוא על 100 לרמזור ויכניס הילוך שני בשביל “להאט” כי אמרו לו שככה מאטים לפני רמזור -
@צילפינגים כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
@רפאל-יהושע או בירידות שאתה רוצה לבלום את האוטו או בעליות קשות שהאוטו זקוק לכוח
אחרי כמה נסיעות, לי נראה שזה בעיקר מיועד לתחילת נסיעה, ואני אסביר:
ה L זה הילוך ראשון וה 2 זה הילןך שני ואחרי זה D הרגיל
אם מתחילים לנסוע ישר בD - שזה כמובן מה שכולם עושים -, הנסיעה מתחילה קשה משהו
אם מתחילים ב L הרכב שועט קדימה וזה הרבה יותר נחמד (למי שאוהב…)
המעבר בין ההילוכים, לא צריך ללחוץ על הכפתור כדי להעביר, פשוט מעלים אותו הלאה ל2 ואז לD
כדי להוריד ל2 צריך כן ללחוץ, מה שאומר שזה יותר נועד לתחילת נסיעה ולא לשימוש של להוריד הילוך.בקיצור מי שאוהב להתחיל בנסיעה ולהרגיש יותר את המנוע שהוא מגיב יותר ביעילות - שיתחיל ב L וימשיך ל2 ואז לD.
אני אהבתי.
-
@רפאל-יהושע כתב בקיה ריו 2010 - כמה בירורים:
מי שאוהב להתחיל בנסיעה ולהרגיש יותר את המנוע שהוא מגיב יותר ביעילות
מי שאוהב לשמור על רכבו ולחסוך בדלק שלא ישתמש בזה אף פעם ויאיץ ברוגעאלא אם כן מדובר באיזה ירידה/עליה חדה במיוחד שיש רק באיזה מאחז לא חוקי איפשהו או ביום מושלג וכדו’
-
הסתכלתי עכשיו בספר הרכב, לא כתוב שם מה שכתבתי
(תרגום גוגל)****L (נמוך)
הזז את ידית ההילוכים למצב זה במצבי משיכה קשה ולטיפוס על מדרגות תלולות.
2 (הילוך שני)
השתמש ב-2 (הילוך שני) ליותר כוח בעת טיפוס על גבעות ולבלימה מוגברת בעת ירידה במורד גבעות. מיקום זה גם עוזר להפחית את סיבוב הגלגלים על משטחים חלקים. כאשר ידית ההילוכים ממוקמת במצב 2 (הילוך שני), ציר ההילוכים יעבור אוטומטית מהילוך ראשון לשני.
זְהִירוּת
אל תחרוג מהמהירויות המקסימליות המומלצות ב-2 (הילוך שני) או L (נמוך). הפעלת הרכב במהירויות מעל למקסימום המומלץ, עבור 2 (הילוך שני) או L (נמוך) עלולה לגרום להתפתחות חום יתר שעלול לגרום לנזק או לכשל בציר ההילוכים האוטומטי.
מערכת O/D (Over Drive) (אם מצוידת)
לחיצה על לחצן מערכת ה-O/D מבטלת ומפעילה את מערכת ההילוכים. כאשר מערכת ה-O/D מבוטלת, מחוון ה-O/D OFF נדלק וטווח ההילוכים של ציר ההילוכים מוגבל ל-1 עד 3.
ציר ההילוכים לא יעבור להילוך 4 עד ללחוץ שוב על לחצן מערכת ה-O/D כדי לשחרר את המתג.****
במקום אחר ראיתי מעין מה שכתבתי:
זינוק בתחילת נסיעה והאצה בזמן עקיפה. כאשר רוצים “למשוך” הילוכים כמו בגיר ידני, כדי להתחיל את הנסיעה עם הילוך חזק, מה שייתן זינוק מהיר יותר, בוחרים את ההילוך הנמוך ביותר “1” במצב עצירה ואז לזנק, הטורים במנוע יעלו יותר מזינוק במצב “D”, לאחר הזינוק עוברים למצב “D”. בתיבת הילוכים אוטומטית אלקטרונית בוחרים במצב “כוח” או “ספורט” ואז תיבת ההילוכים יודעת ל"משוך הילוכים" לבד.
-
@רפאל-יהושע בסוף זה רכב אוטומט לא ידני וככל שמשחקים לו במחשב הוא משתבש יותר וזה פחות כדאי…
המלצה טובה שים על D וסע לשלום ותחזור בשלום