חיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה
-
@aiib כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
אני רואה שם אפשרות לגבוה ונמוך, מה זה? עוצמת הזמזם?
יש אפשרות לשנות את עוצמת הזמזם (לא פתחתי את המוצר הזה, אבל אני מבין שהכוונה היא לכפתור שנמצא מעל המסך. ולא מכיר חיישנים שיש אפשרות לשנות את רמת הדיוק)
-
@aiib כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
@ITAMAR25 כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
יש אפשרות לשנות את עוצמת הזמזם (לא פתחתי את המוצר הזה, אבל אני מבין שהכוונה היא לכפתור שנמצא מעל המסך.
איך?
עכשיו פתחתי את המוצר הזה ולא ראיתי שיש בו כפתור, אז אני לא יודע בדיוק לומר לך.
צריך לשאול את @צילפינגים אם יש כפתור מעל המסך של המרחק, אם כן אז הוא להנמכה או כיבוי של הצליל. -
@ITAMAR25 כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
צריך לשאול את @צילפינגים אם יש כפתור מעל המסך של המרחק, אם כן אז הוא להנמכה או כיבוי של הצליל.
אני כבר מכרתי את האוטו לפני חצי שנה בערך ככה שאני לא יכול לבדוק אבל למיטב זכרוני לא זוכר דבר כזה
ולגבי הכפתור באלי אקספרס יש תמונה שהכפתור הוא על המוח עצמו תראה שם הוא באמת קטן ככה יכול להיות שפספסת אותו -
@צילפינגים כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
ולגבי הכפתור באלי אקספרס יש תמונה שהכפתור הוא על המוח עצמו תראה שם הוא באמת קטן ככה יכול להיות שפספסת אותו
יש לי את המערכת הקלאסית (עם המסך עם הצבעים ל2 הצדדים) ושם במוח לא מצאתי דרך להנמיך. אשמח לטעות…
-
@aiib כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
@צילפינגים כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
ולגבי הכפתור באלי אקספרס יש תמונה שהכפתור הוא על המוח עצמו תראה שם הוא באמת קטן ככה יכול להיות שפספסת אותו
יש לי את המערכת הקלאסית (עם המסך עם הצבעים ל2 הצדדים) ושם במוח לא מצאתי דרך להנמיך. אשמח לטעות…
לא דיברתי על המערכת הזו דיברתי על המערכת עם המסך בצבע תכלת ולבן בקישור שהבאתי למעלה עליה היה תמונה באלי אקספרס שיש כפתור קטן במוח שאפשר לגביה או להנמיך
-
@מאיר כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
מצלמת רוורס במקום החיישנים?
היום חניתי תוך כדי שיחת טלפון
הורדתי אמברקס (זה ברגל, מקביל להרמת אמברקס ידני)
ואז אני שומע את החיישני רוורס מצפצפים והצפצוף מתחזק והולך עד שהגיע לצפצוף רציף, חשבתי שהחיישנים נדפקו
עד ששמתי לב שההילוך עדיין על R והרכב זוחל לכיוון הרכב שחונה אחרי
ברגע האחרון בלמתי…
מצלמת רוורס לא הייתה עוזרת במקרה כזה -
@צילפינגים כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
אם אתה מדבר על הקישור שאני הבאתי למעלה [היקר ב50 ש"ח] אני זוכר שהתקנתי ואכן היה UP על החיישן
צודק פתחתי אותם וראיתי שיש סימון שפספסתי בהתקנה
סידרתי אותם אני ינסה לראות אם יש שיפור -
-
@צילפינגים טוסון…
כמדומני שאפשר פשוט למשוך את החיישן @אלוף-העולם-1 -
@צילפינגים כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
@aiib כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
שמע לי מטורף לפרק את כל הפח האחורי של הרכב…
זה לא צריך לעשות בוודאות…
איזה רכב מדובר תזכיר לי… אולי נוכל לכוון אותךטוסון 2010
-
@פתוח-לשמוע כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
כמדומני שאפשר פשוט למשוך את החיישן @אלוף-העולם-1
אני צריך להכניס. עם הלמשוך נראה כבר…
-
@פתוח-לשמוע כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
@צילפינגים טוסון…
כמדומני שאפשר פשוט למשוך את החיישן @אלוף-העולם-1למשוך בוודאי השאלה איך הוא משחיל באוטו שלו…
אני הייתי ממליץ לך @aiib לבדוק להיכן החוט הולך מהקופסא.
ישנם שני אפשרויות בד"כ:
או שהחיישנים הושחלו דרך הפח מתחת לגלגל ספיר דרך הגומיות שנמצאות שם בתחתית
או לחלופין מצד שמאל או ימין של הרכב מאחורה מאחורי הדיפון של הבאגז’ יש כמין תריס שחור שהרבה מהמתקינים מעבירים משם את החיישנים.
אם זה האפשרות הראשונה אז זה פשוט לשחרר את הכבל של החישן הבעייתי מהקופסא שלו ולמשוך מהטמבון את החיישן ולהשחיל את החדש דרך הגומיה שנמצאת מתחת לגלגל ספיר ישר לקופסא.
אך אם מדובר באפשרות השניה אז אני יגיד לך מה עשיתי שבוע שעבר לחבר שבא אלי לעשות לו חיישנים.
פשוט לשחרר את החישן הישן מהקופסא ולמשוך את החיישן כמו שאמרתי לעיל ולקחת חוט חשמל מעט ארוך להכניס דרך התריס המדובר ולראות שהוא יוצא מלמטה של האוטו ואז לקחת את הקצה של החוט של החיישן החדש להדביק עם דבק חשמל ולמשוך בעדינות את החוט חשמל ואז הכבל יהיה אצליך ביד ואז נשאר פשוט לחבר אותו לקופסא של החיישנים
בהצלחה.
אם יש עוד שאלות או שלא הייתי מספיק ברור תשאל נענה לך בשמחה… -
@צילפינגים כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
או לחלופין מצד שמאל או ימין של הרכב מאחורה מאחורי הדיפון של הבאגז’ יש כמין תריס שחור שהרבה מהמתקינים מעבירים משם את החיישנים.
תוכל להסביר לי יותר? כי אני רואה שמהקופסה החוטים עוברים לכיוון הפנס האחורי ומשם יורדים ללמטה.
-
@aiib כתב בחיישן רוורס שמצפצף ללא הפסקה:
כי אני רואה שמהקופסה החוטים עוברים לכיוון הפנס האחורי ומשם יורדים ללמטה.
הם מחוברים לנורת רוורס בשביל לקבל חשמל רק בנסיעה לאחור