דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 192.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #707

        d730d98c-df92-4332-a568-ad43fbb9633a-image.png

        אם הוא נסע כ"כ הרבה ומטפל “טיפול שנתי” זה אומר בממוצע אחת ל28,550 ק"מ ועוד לכתוב מתוחזק…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אליה

          997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
          e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
          מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

          ה מנותק
          ה מנותק
          הנהג
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #708
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ShebsaleS מנותק
            ShebsaleS מנותק
            Shebsale
            כתב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
            #709

            Screenshot_20251109-184407.png
            כישרון מבוזבז.

            תיווך רכבים זולים
            ‏‪052-817-9859‬‏

            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ShebsaleS Shebsale

              Screenshot_20251109-184407.png
              כישרון מבוזבז.

              אבי יםא מנותק
              אבי יםא מנותק
              אבי ים
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #710

              @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              כישרון מבוזבז.

              ai ותו לא

              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #711

                אהה זה הסוד… פשוט צריך אהבה
                4057a9f3-abfa-41e5-aa69-e708c888366c-image.png

                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אבי יםא אבי ים

                  @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  כישרון מבוזבז.

                  ai ותו לא

                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                  צבי דורש ציון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #712

                  @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  כישרון מבוזבז.

                  ai ותו לא

                  לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                  זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                  כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                  (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                    @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    כישרון מבוזבז.

                    ai ותו לא

                    לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                    זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #713

                    @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    לי זה לא היה נראה AI

                    “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                    זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                    או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                    אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ShebsaleS מנותק
                      ShebsaleS מנותק
                      Shebsale
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #714

                      איך הוא הגיע מהונדה לשברולט???
                      Screenshot_20251110-014615.png

                      תיווך רכבים זולים
                      ‏‪052-817-9859‬‏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #715

                        Screenshot_20251111-192741.png

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אבי יםא אבי ים

                          @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          לי זה לא היה נראה AI

                          “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                          זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                          או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                          אחרית לעמךא מנותק
                          אחרית לעמךא מנותק
                          אחרית לעמך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #716

                          @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          לי זה לא היה נראה AI

                          “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                          זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                          או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                          כוונתו לכך שהרכב איטלקי בקטע טוב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                            #717

                            אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                            164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                            050-4133851
                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                            ק חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            9
                            • EBAE EBA

                              אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                              164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קלאטש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                              #718

                              @EBA

                              אולי הוא ככה ברגיל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                                164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #719
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • AVIVIA מנותק
                                  AVIVIA מנותק
                                  AVIVI
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
                                  #720

                                  הפעם זה לא מפרסם ביד 2 אלא יד 2 בעצמם…
                                  המלצה על קניית רכב מסוכנות 😉
                                  1818cd50-8c66-4d6d-9cc5-d16308e921d8-screencapture-mail-google-mail-u-0-2025-11-17-19_43_07.png
                                  לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                  שלמהש ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • אלוף העולם 1א מנותק
                                    אלוף העולם 1א מנותק
                                    אלוף העולם 1
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #721

                                    אם זה הבעיות של המוכר אז מה הבעיות של הרכב??
                                    Screenshot_20251117-154647.png

                                    סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                    התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                    ניתן ליצור קשר:
                                    ehh3266@gmail.com

                                    זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • AVIVIA AVIVI

                                      הפעם זה לא מפרסם ביד 2 אלא יד 2 בעצמם…
                                      המלצה על קניית רכב מסוכנות 😉
                                      1818cd50-8c66-4d6d-9cc5-d16308e921d8-screencapture-mail-google-mail-u-0-2025-11-17-19_43_07.png
                                      לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                      שלמהש מנותק
                                      שלמהש מנותק
                                      שלמה
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #722

                                      @AVIVI כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                      0

                                      אחרי שיד 2 מתעלמים מהדיווחים של המשתמשים על סוכנויות רכב שבבעלות גזלנים כדוגמת עוקצי האברכים בק"ס
                                      אז כן זו הטעיה

                                      כאן בשביל לעזור :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צפוני1000
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי צפוני1000
                                        #723

                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z6tidscf?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                                        “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                        תודה לבורא עולם 0ת ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ צפוני1000

                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z6tidscf?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                                          “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #724

                                          @צפוני1000 לחסומים…

                                          c61e25c9-cfdc-4b5c-a9b5-f185da4a159b-image.png

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • צ צפוני1000

                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z6tidscf?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                                            “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                            ג מנותק
                                            ג מנותק
                                            גיל
                                            מאסטר מגיה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #725

                                            @צפוני1000 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                            אולי כוונתו לומר שאם הקונה יהיה אדם אשר לא בגדר עמך, או שאינו עושה מעשה עמך, שיתכונן לגלות שהרכב לא מוכן לנסוע בשבת, וסופו כר’ יוחנן בן תורתא… (פסיקתא רבתי נ"ו)


                                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            7
                                            • ג גיל

                                              @צפוני1000 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                              אולי כוונתו לומר שאם הקונה יהיה אדם אשר לא בגדר עמך, או שאינו עושה מעשה עמך, שיתכונן לגלות שהרכב לא מוכן לנסוע בשבת, וסופו כר’ יוחנן בן תורתא… (פסיקתא רבתי נ"ו)

                                              נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשי
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                              #726

                                              @גיל כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              , וסופו כר’ יוחנן בן תורתא…

                                              ולסיכום:
                                              אזהרה!
                                              רוכש רכב זה עלול בסבירות גבוהה לחזור בתשובה/להתגייר, אם אינך מעוניין אנא חפש רכב אחר…
                                              או אחרת:
                                              אם אתה מחלל שבת והרכב שמכרתי לך לא עובד - אין לי שום אחריות!

                                              pikolinou@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              4

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 58
                                              • 59
                                              • 60
                                              • 61
                                              • 62

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום